El Kapun sekalaiset

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: El Kapun sekalaiset (Halokasta meininkiä)

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Oooh, DaBandito kommentoi. Tätä kerkesin jo odottaakin heti siitä asti kun laitoin päivityksen.
DaBandito kirjoitti:Maalarinteipiltä se näyttää.
Näyttääkö Ork-Kenaurini sitten muoviklönteiltä?

Tässä muuten tuli hieman pelailtua Kameota taas pitkästä aikaa ja tuli huomattua miten siisti Forgotten Forestin puubossi onkaan. Voisi koittaa fimmfoamista ja gs:stä tehdä niitä klassisia Lumikkityylisiä kauhupuita. Nuo ihmispuut saa mennä hyllyyn, jos saan nätin puunrungon koottua. Jos joku kysyy, niin ne liikkuvat tree singin avulla.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Kakapo

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Da Big Boss kirjoitti:Keliakia on ihan tyhmä sairaus. Liian kallista ruoka ja kaikki :(
Joo, oli se siellä alkuvaiheessa melkoista. Mutta sekin on pikemminkin länsimaisen ruokakulttuurin syytä. Aasia-akselillahan ne ei käytä vehnää/ruista/kauraa/ohraa yhtään missään. :) Ja kyllä nyt viitisen vuotta sitten todettuna on jo ehtinyt tottua. Välillä tuntuu, että se on melkeinpä hyvä juttu. Ei tule syötyä niin paljon epäterveellisesti (vehnähän on todella terveellistä kaikissa muodoissaan.) Sitäpaitsi ruokatavat ovat keliakian myötä muutenkin muuttuneet.

Hieman hintavaa tosiaan on jos haluaa leipää ja pastaa vedellä. Mutta ei se mitään, kyllä kaikkeen on järkevät ratkaisut löytyneet.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Itz itz itz ja muuta tyhmää basson tykytystä.

Lisää puita!

Lähetään liikkeelle... vielä nimettömästä puusta, joka oli lukioaikoina Vanhan Erakon paras ryyppykaveri.

Kuva
Kattokaa minkä ninja-asennon sille annoin ja takkaa.

Tuota teippiä vetäessä langan päälle sitä alkoi tuumia, että mie en oikein tästä saa paksua. Ee se kuitenkaan mittää. Ei soo vakavaa. Heti alussa kuitenkin päätin, että mää haluun tästä kunnon lehtikasan. Toiseen käsiin Cheerleaderin silpottu paperipallo ja päähän kunnon kasvot peittävä afro. Emmie kuitenkaan ihan jaksanut niitä niin isoiksi tehdä kuin oli alunperin tarkoitus. Ihan kivahan toi noinkin on...

Haha, sainpas valmiiksi sen Disney-treekinin.

Kuva
Takkaa

Mie kyllä tykkään tuosta paljon enemmän kuin tuosta maalatusta maalarinteipistä. Tulipas siitä söpö animesilmin. Mie tykkään tuostakin. Siitä en kyllä tykännyt, että olin tyhmä ja pistin tuota vihreää töhnää päähän ennen maalausta. Sitä piti olla hyvin varoivainen, että ei mene ruskiaa lehtiin, että joistain kohdista saattaa sinistä näkyä. Jos jotain kiinnostaa, niin se on näkyvissä oleva forest spirit. Hmph.

Sitten jotain koko vertailua kaikista puistani:

Kuva

Pitäisiköhän sitä tehdä kaikki puut tuolla Disney-periaatteella? Voisi olla hauska näky.

Mitä? Kaikki puut samallaisiksi? Mitä vielä. Yksilöllisyys on tärkeää. Jokainen erilaiseksi. Siitä tuli mieleen, minulla on yksikössä 3 kiniä. Hmm.... yksi vielä pitäisi saada aikaiseksi? Millaisen ja mistähän minä sen tekisin? Maalarinteippi ja rautalanka, done. Fimmfoamm mukaan, done. Gs ja rautalanka? Nää... Gs:ää varmaan kuluu aika paljon...

Hmm..

Mitä jos se olisi muotoaan muuttanut? Jooh, nyt ollaan oikeilla jäljillä. Söpön ylisuuren haltianeidon sijaan se on päättänyt ottaa vähän julmemman muodon (ikään kuin suuri puu ei olisi tarpeeksi uhkaava). Mitähän minä käytän pohjalla? Peikkoa, jättiä, minotauria, jättiläistä? No ei ehkä jättiläistä. Eikä minotauriakaan. Minulla ei ole niitä ja ne on aika hintavia rumiluksia...

Ogreja mulla on. Niih, niitä mulla on.

Hahhaoohhhooo. Kolmas ogren.. eiku treekinini tulee olemaan ogresta koottu sitten.

Jooh, tolla lähetään liikkeelle.

Mutta hei, olen mie muutakin saanut aikaiseksi. Minun Knights of the Realm / Silver Helm / Wild Riderini, kentaurini alkaa lähtemään koottuun olomuotoon ja minun Helf spearmen / Welfs Eternal guardini alkaa olemaan viimeistelyjä vailla:

Kuva

Tyhmä lippuni. Miksenhän sitä kääntänyt sivuttain, että näkisittä sen?

Tässä muuten yksi päivä lähin taas pelaamaan tuota Heroes of Might and Magic 4:sta ja tuli ihan itkupotkuraivari kun se on niin ihanan fantsuhtava verrattuna Fabaan. Ei Fabassa ole mitään. Ihminen, haltia, kääpiö ja örkki. Uuu. Jättiläinen, lohikäärme ja Hydra. Uuu uuu uuu. Kaikki siisti oli joskus kolmoslaitoksen aikaan maan päällä seikkailemassa. Meillä oli toisen rodun naisia raiskaava... miksihän minä niitä kutsuisin? Käärmeihminen kansa. Meillä oli kilpikonna, mutta ei ninja, kentauri ja muuta jännää....

HOMMissa on kultapatsaita, gargoileja, venom spawneja, imppejä, cerberuksia, nagoja, robotti lohikäärmeitä ja kaikkea muuta. Pientä ja isoa paskaa. Määkin haluun sellaista.

Perhana.

Mää teen.

Ihan varmana teen.

Joskus.

Lähiaikoina.

Tänään.

Joo, tänään aloitan. Mutta mitä mää teen?

Hmm... Kultaiset golemit oli aika koviksia oli HOMM mikä vaan. Kestää ja iskee, omaa magiakestoakin. Mikä armeijani omistaa sellaisen yksikön? Helf, ei. Ok, ei, We, ei. Kääpiöt, ei. Bretit, ei. Örkit, hmm... Trollilla on MR2, jos haluaa. Check. S5, check. Kestoa? On sillä rege. Check. Ohohohooo. Löysin. Mutta hmm.. patsas. Gs, rautalanka, pahvi ja fimmfoam. Noista voisi jotain käyttää rakennusmateriaalina. Mutta hei, röllit on tyhmiä? Ee se haittaa. Vähän niinkuin siinä jossain Aku Ankka tarinassa, patsaalle, tässä tapauksessa golemille, pitää syöttää lappu, jossa on käsky, jonka hänen sitten pitää toteuttaa. Jos käskyä ei tule, niin hän ei tee sitten oikeen mittää.

Hmmm... mitä muuta mää kekkasen.

We:lle voisi tehä unitteihin satyyrejä. Ihan iisejä. Vähän vaan pitää käyä Beastpelaajan bitsilaatikon luona. Hmm... Beholder. Nehän on aina kivoja. Sellainen lentävä silmä, joka ampuu. Vähän niinkuin Error Boy. Mutta errorit ei lennä? Mulla on kuitenkin hyvin vahva tunne, että seuraavassa örkkikirjassa Errorit saa fly-special rulen. Check.

Konffaus on hauskaa.
- Sinitähti
Half-breed

Re: El Kapun sekalaiset (Nyt on piru irti)

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tree Kinit on kuolleita puita jotka henget on ottaneet haltuunsa, eivätkä mitään isoja Dryadeja.

Faba on Low Fantasya. HoMM on High Fantasya.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Half-breed kirjoitti:Tree Kinit on kuolleita puita jotka henget on ottaneet haltuunsa, eivätkä mitään isoja Dryadeja.
Ja örkkien kirjassa lukkee, että örkeillä on vihreä iho ja borkeilla tumman vihreä tai musta. Ei se kuitenkaan minua estä maalaamasta niitä pinkeiksi, jos niin haluan. Minun henkeni suosivat eläviä puita tällä kertaa. Vaihtelu virkistää.
Half-breed kirjoitti:Faba on Low Fantasya. HoMM on High Fantasya.
Ihanko totta? Kerro lisää.

Oli Faba vaikka miten lowta tahansa, ei se minua estä tekemästä siitä highta. Se, että menenkö sitten johonkin Ropeconin turnauskeen minun elävän puun valtaan ottaneilla treekineillä, haltianeidon muodon ottaneilla dryadeilla ja Erroreilla, jotka ovat lentäviä silmämunia ja rölleillä, jotka ovat vallatun kääpiölinnoituksen henkiin herätettyjä patsaita, joiden tossuista pyyhkii rottaorjat kurat pois, jotka orjuutettiin kun valloitettiin valloittajien valtaama paikka vuoren seinässä, on ihan toinen juttu.

El edit: Tässä muuten tuli mieleen, katoin tuon Päättymättömän tarinan tuossa eilen. Siinä oli kanssa hauska fantsukaveri. Se vauhtietana. Hohoo. Sitten kun on nuo nykyiset konffit mennyt ohi, voisi tehdä etanaratsastajia. Kai.
- Sinitähti
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:Tree Kinit on kuolleita puita jotka henget on ottaneet haltuunsa, eivätkä mitään isoja Dryadeja.
Ja örkkien kirjassa lukkee, että örkeillä on vihreä iho ja borkeilla tumman vihreä tai musta. Ei se kuitenkaan minua estä maalaamasta niitä pinkeiksi, jos niin haluan. Minun henkeni suosivat eläviä puita tällä kertaa. Vaihtelu virkistää.
Kansa jonka elämäntehtävä on vihreiden arvojen ylläpito, puunhalaaminen, ja tappavat jantterit jotka uskaltaa taittaa yhdenkin oksan elävästä puusta nappaavat eläviä puita kasvupaikaltaan, ja vie ne taisteluun? Eiku...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Half-breed kirjoitti:Faba on Low Fantasya. HoMM on High Fantasya.
Faba on kyllä loppupeleissä maailman geneerisintä high fantsua parilla synkeällä muotoseikalla, jotka erotti sen aikoinaan muista 80-luvun D&D-revinnäisistä. Toisaalta korkealentoinen fantasia ei missään nimessä ole negatiivinen termi, mutta maanläheinen lore FB ei nyt ainakaan ole.

Welffiarmeija antaa kyllä mielikuvitukselle ja konversioille hienot mahdollisuudet, ei siinä. Jos tuntee Hammerin lorea, varsinkin sitä vanhempaa ollenkaan, taikka sitten keltti- ja skandimytologioita, joista hammerin welffit on revitty, voi pörröllä lähteä leikkimään melko vapaasti, raiskaamatta lorea. Eivät omatkaan treekinini ole kuolleita polttopuita, vaan mahtavia metsänhenkiä, keijuja, jotka asuvat Mäntymannun synkeissä korvissa. Metsänhenget muutenkin osaavat ottaa omia muotojaan ja niitä on vähän joka lähtöön, joten niiden nimikkeen alle voi läntätä jos jonkinlaista mystistä ja maagista kulkijaa melko rauhassa.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Nyt mie tiin miltä Jumalalta tuntui kun elämää loi. Täähän on humaltava tunne.

Mutta jooh, emmiä niitä golemeita ainakaan gs:stä tee. Se on ihan vissi. Ei, ei ei. Ei tää poika ossaa. Töpseli pois seinästä tältä errää ja toiseen rojektiin. Katotaan sitten myöhemmin, jos tuosta fimmfoamista niitä lähtisi tekemään. Vaikuttaa oikein hyvältä materiaalilta rakentaa juttuja.

Gilaelille tuli vähän päiviteltyä miten tuo jätti olisi kiva korvata jollain, jota kellään muulla ei ole. Emmie kuitenkaan mitään tyhmää kuten Great great great Squikkia halua tehä vaikka sellainen iso pallo olisikin ihan jees jossain vaiheessa luoda kasaan. Kun tuosta HOMMista aikaisemminkin tuli haettu inspiraatiota, tuli mieleen sen isot mörököllit, joista Behemothi vaikutti oikein kivalta jätiltä. Sellainen karvaturkki kääpiöluolan syövereihin muuttanut talvehtimaan. Oikein kiva, oikein kiva. Siitäkin on paljon erilaisia versiota. Jos ei HOMM Behe ota onnistuakseen, siitä voi helposti muokata FF:stä tutun serkun tai sitten kenties voi ajatella Kindom Heartsin otusta. Sekin kanssa on oikein kivan näköinen veijari.

Siitä sitten nyt on aikaa tullut vietettyä aika paljon minun Beheni kanssa ja tällä hetkellä se ainakin minusta näyttää oikein mallikkaalta. Vähän kyllä kokoa otukselta löytyy yli jättiläisen.

Kuva
Takkaa ja koottuna kokovertailussa

Kuten näkkyy, päätin tuossa päätä ja jalkoja tehdessä laittaa mielikuvituksen laukkaamaan. Ei oo ennää Behemothin näköinen veijari.

Jalkojen kohdalla aloin vähän miettimään, että miten pirussa minä ne teen? Palasia pyörittelin ja ajattelin, että jos mää leikkaan tuosta ja sitten tuosta, se menee noin siihen. Vai meneekö? Hohhoijakkaa. Mitä mää teen, mitä mää teen? Fuck it. Mää teen siitä Snake Manin. Samallaisen kuin Ufossa. Heti lähti fimmfoamista palasia ja gs:ssä alkoi jo muuttua vihreäksi. Vähän kuitenkin tuo takaosa on vähän, kjeh. Se ei mennyt ihan nappiin kun tuo erikeepperi ei jostain syystä ollut kuivunut yön aikana. Palaset lähti liikkeelle ja kun tuo gs:kin oli nyt märkänä tuossa, en viitsinyt pitää paussia. Olkoot tuon näköinen. Kai mie tuon joskus korjaan, jos korjaan.

Kasvot oli toinen asia, mitä mie mietin. Mitään bitsipalaa en voi käyttää, koska otuksella on noin paljon kokoa. Gs:ää en osaa käyttää niin hyvin, että osaisin siitä mitään kasvoja tehdä tälläiselle otukselle ja ihan on sormi suussa. Mitä mää teen, mitä mää teen? Suljetaan silmät ja tehdään jotain. Niin aina tulee kaikkea kivaa tehtyä. Ei minusta mikään hassumpi pää tullut. Laitetaan tuntosarvet päähän ja joku tuollainen hattu. Noin, oikein kiva. Gs:stä hiukset ja selkään karvaa. "Viuh voih" sanoi veitti kun viiltoja teki.

Kasvoille kun saisi jonkun vision, miten ja millaiset niistä sitten tekisi. Toinen käsi on puolessa välissä ja toisen teen varmaan lonkeroksi. Katotaan saadaanko taas leikkiä rautalangan ja teipin kanssa. Gs:ssää alkaa loppumaan ja vielä pitäisi karvoitusta lisätä sinne tänne. Ei voi oikein siitä siis lonkeroa otukselle tehdä.

Mitä mieltä väki on tuosta? Miten parantaa ja mitä lisätä? Parempia ideoita toiselle kädelle? En haluaisi sitä samallaiseksi kuin toinen.

Tuosta kyllä tulee armeijani hienoin fiku.
- Sinitähti
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Se näyttää TMNT sammakolta.

Ainakin minun silmään.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Parempi vain, että pidän turpani kiinni...

...edes tällä kertaa...

...ihan tosissani...
2
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Da Big Boss kirjoitti:Se näyttää TMNT sammakolta.
Saankos udella, miten sie näet tuossa sammakon?
n1n0 kirjoitti:Parempi vain, että pidän turpani kiinni...
Jos osaat laittaa viestiin myös ohjeistusta, miten teen ne toivomasi parannukset, niin anna tulla vain. Kerro pois vain mielipiteesi. Edes siivotussa ja nätissä muodossa.
- Sinitähti
Kakapo

Viesti Kirjoittaja Kakapo »

Nyt on kyllä kommentoinnin taso taas sellaista ettei mitään rajaa.. Minäpä pelastan ;D

Jännittävä on jätin idea, ihmeellinen karvamörri jolla on vielä kaupan päälle tuntosarvet ja kaikki on WIP. Kyllä minä lähtisin sille jostain jalat tekemään, menee muuten liian randomiksi ufoiluksi. Tai hei! Mitä jos tää on sellanen lumienttiyetijätti joka on just herännyt lumen alta ja alaosa ruumiista olis lumen peitossa! Ja sit voi kans maalauksen jälkeen modailla sitä lunta muuallekin päähän ja vartaloon?

Oijoi. Hyviä ideoita piisaa. Lähtisin seuraavaksi liikkeille runsaalla karvoittamisella. Semmoista yllämainittua yeti-ilmettä naamaan. Silloin ei mee liian vaikeeksi. Tosin tällöin pitää ostaa lisää GS:ää mutta whatevör. Se naama kuitenkin on kauhean vaikea tehdä järkevästi, lähtisin sitä karvaista lumista yetinaamaa hakemaan, siinä voi tulla vähän virheitäkin kun se kaveri on niin karvainen ettei sen naamasta näy juuri mitään.

Lonkeron jättäisin suosiolla pois, menee muuten liian randomiksi. Ihan tavalliset karvaturrin kädet vaan. Fluffiteemana voisi olla just tää juuri talvinokosiltaan sodan ryminän ja paukkeen vuoksi herännyt lumiyetijätti, jolla on tuntosarvet! Tuntosarvet auttavat etsimään kasvispainotteista ruokavaliota, koska yetin omat silmät kärsivät harmaakaihista (ja ovat monen sentin karvakerroksen takana.)

Vegetaristiyetijätti! Kyllä, määhän oon innovatiivisella tuulella. Pitäis varmaan säveltää jotain ennenku menee fiilis ohi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kakapo kirjoitti:Nyt on kyllä kommentoinnin taso taas sellaista ettei mitään rajaa.. Minäpä pelastan ;D
Kiitos. Tuli tarpeeseen.
Kakapo kirjoitti: muuten liian randomiksi ufoiluksi.
Hmmnjoaa... Alun perin minulla oli ajatus oli rakentaa ihan sellainen karvakas Behemotti, minkä näemme 4:ssa. Jalkojen kohdalla sitten tuli ongelmia, jonka jälkeen oikeastaan koko homma meni siihen suntaan, että mää vaan suljin silmäni ja sitten tein sen, minkä näin ensimmäisenä. Olkoot tää sitten ufo-projetki. :)

Mutta hei aatelkaas, täähän voisi olla mitä mainioin HPA. Sehän voi olla vaikka minkälainen epäsikiö.

Katotaan sit myöhemmin uudestaan Behemoth vol2:n merkeissä.
Kakapo kirjoitti:Lähtisin seuraavaksi liikkeille runsaalla karvoittamisella. Semmoista yllämainittua yeti-ilmettä naamaan. Silloin ei mee liian vaikeeksi. Tosin tällöin pitää ostaa lisää GS:ää mutta whatevör. Se naama kuitenkin on kauhean vaikea tehdä järkevästi, lähtisin sitä karvaista lumista yetinaamaa hakemaan, siinä voi tulla vähän virheitäkin kun se kaveri on niin karvainen ettei sen naamasta näy juuri mitään.
Jooh, karvoitusta tulen lisäämään. Voisi leikata hiukset päästä pois, että ei kulu gs:ää. Pään teosta olen vähän tuumaillut, josko tekisi vaikka sellaisen metallisen turvan. Leikkaan pahvista kaksi palasta, ylä- ja alaleuan ja pistän sitten terätät hampaat esiin. Silminä aattelin eka käyä ostamassa Tiimarista niitä hassuja silmiä, joissa pupillit pomppivat miten sattuu. Sitten tulin siihen aatokseen, että kai mie jotkut liskon silmät osaan väsätä. Tai sitten teen siitä kykloopin.

Se oli kyllä aika jännää, että kun sitä lonkeroa sitten tein, tuli ihan mieleen, että perkele. Tällä samalla tempulla mää voisin sitten tehdä itselleni nidejäkin. Turhaan ostanut niitä oikeita fikuja lätkittäväksi pöydälle. Mulla ainakin lähti heti kauheet visiot pelkästään siitä lonkerosta, millaisen otuksen mää teenkään. Saattoi kanssa TMNT2k3:lla olla kanssa jotain sanomista asiassa omilla hirviöillään...

Lonkerokäsi vai karvakäsi? Hohhoijakkaa. Lonkero olisi iisi ja simppeli, etenkin kun se on nyt tehty. Käsi puolestaan sisältää kaksi palasta käsivartta tehdessä ja sitten itse kämmen, joka taitaa tulla olemaan pelkkä pyöreä pallo. Emmie osaa piirtääkkään kunnollista kämmentä, niin tuskin osaan sitä rakentaakkaan.

Taian mie pitää tämän ufoilu meiningin.

Tässä muuten mulla tuli eilen riitaa vähän mesessä Halffin kanssa, onko mun uusi visio lohikäärmeelle siisti vai ei.

Kun tuo alaosa näyttää niin kivasti madolta, mulla kävi mielessä, että pitäisiköhän sitä tehdä jättiläismato sitten. Sehän voisi olla periaatteessa mikä vaan. Vaikka kärrykin. Ottaa kunnon spurtin ja suuren koonsa puolesta juuri sillä törmäyshetkellä on kaikista kovin iskuvoima, jonka jälkeen sitten tyydytään johonkin satunnaiseen tökkimiseen joko päänupulla tai sellaisella. Hyvin tulisi impaktit ja seuraavan kierroksen kämäset iskut kuvattua.

Toinen idea oli sitten, että mitäpä, jos se hoitaisi lohikäärmeen virkaa? Puen madon kunnon haarniskaan, että saadaan T6 ja scaly skin aikaiseksi. Sitten haarniskasta oikein piikikäs, että Khornen palvojatkin tulee ihan kateellisiksi. Piikit on suuria ja teräviä ja niitä on paljon. Madon tarttee vaan liikkua eteenpäin, niin se osuu johonkin ja piikin ollessa kaikkea muuta kuin tylppä kärjestä, se voi hyvin leikata väkeä palasiksi.

Lentokyky nyt on vähän käänteinen. Sehän voi liikkua sillee, että se kaivautuu maahan ja tulee sitten ylös jostain muualta. Breathia ei tartte käyttää, koska sille kumminkaan en keksi mitään parempaa syytä kuin laasersäteitä ampuvat tuntosarvet.

Mutta ratsastaja. Missähän se voisi olla kyydissä. Maata kaivaessa saa olla aika rodeasälli, että ei tipu kyydistä ulos...

Mitäpä, jos mato olisi kiltti ratsastajalleen ja ottaisi sen menon ajaksi suuhunsa lämpimään ja sitten lähikseen päästyään avaa sen ja työntää kielensä pitkälle eteensä, jotta ratsastaja pääsee iskemään.

Kun noilla Welffeille voi keksiä kaikkia kivoja inkkarinimiä, Juoksee kuin tuuli, Iltatähti ja kaikkea muuta, mun highbornin nimi voisi olla vaikka I Ride in a Worm.

Olis se kyllä aika katseiden kääntäjä pöydällä tää mun matoni, jolla on suu ammollaan, kieli ulkona, jonka päällä seisoo haltiaukkeli.

El edit: Kappas, ihan unohdin. Kakapo, jos sinnuu kiinnostaa vielä ufotarinat, aattelin mie yhdessä vaiheessa laittaa sille lehtioksia kasvamaan niskasta.
- Sinitähti
abcdefg

1) HoMM4:n behemoth on paskaa

2) lumiyetijätti? Eikös pelkkä Jättiläis yeti kelpaa? Eikö jo sanasta YETI tule lumi mieleen? lumiyeti? mitä vittua

3) lonkerot eivät sovi, eivät kertakaikkiaan. Aiotko tosissasi tätä peluutta pelipöydällä? Aikooko joku pelata tällaista vastaan? Hyväksytäänkö tällainen turnauksissa?

4) Mikä on HPA, vai haluanko edes tietää?

5) Behemoth vol2? Tuleeko näitä muka lisää? Eikö tämä jo riitä, kiitos.

6)"Tällä samalla tempulla mää voisin sitten tehdä itselleni nidejäkin" Eikö ole käynyt mielessä, että GW:ltä voi ostaa pussillisen baseja, joilla on hyvä proxyttaa armeijoita, tällaisen söhellyksen sijaan?

7) "Emmie osaa piirtääkkään kunnollista kämmentä, niin tuskin osaan sitä rakentaakkaan. " EI hevon *****, nyt alkaa nousemaan jo verenpaine.

8) "Kun tuo alaosa näyttää niin kivasti madolta, mulla kävi mielessä, että pitäisiköhän sitä tehdä jättiläismato sitten. Sehän voisi olla periaatteessa mikä vaan. Vaikka kärrykin. Ottaa kunnon spurtin ja suuren koonsa puolesta juuri sillä törmäyshetkellä on kaikista kovin iskuvoima, jonka jälkeen sitten tyydytään johonkin satunnaiseen tökkimiseen joko päänupulla tai sellaisella. Hyvin tulisi impaktit ja seuraavan kierroksen kämäset iskut kuvattua. "
Tälleinkös sielläpäin tehdään? Otetaan GS-klöntti käteen, silmät kiinni sitä sohitaan tatilla ja lopuksi keksitään fluffi, jonka jälkeen sitä peluutetaan? Taisi juuri apocalypse-armeijani saada 100k:ta ylimääräistä tavaraa, kun otan kaiken turhan, mitä löytyy, ja teen niistä GUO:ta.
2
El Capitan
Peliporukkavalvoja

1. Mun mielestä se on ihan siisti otus.

3. Kyllä minulla on ollut tapana kertoa kaverilla, jos minulla on erikoisempi armeija. Mm. tuolla Halo-armeijallani on tullut pelattua eri ihmisiä eri kaupungeissa vastaan. Viime vuoden Conissakin otin 4:ää eri kaveria vastaan matsia niillä. Jos vihulle passaa, niin kyllä minä tätä upeaa teostani tulen pelaamaan häpeämättä yhtään. Olekko aikeissa tulla tämän vuoden Coniin? Voin pelata sua vastaan tämän veijarin kanssa. Voin madonkin ottaa mukaan ihan sun vuoksesi mukaan listaan vaika lohikäärmeistä en järin piä pelillisten supervoimien vuoksi.

Turneesta mulle kävi juuri sama idea. Pääsenkö sisään. Kysyin Gobblasguikilta tuolla turneepuolella Ostiumissa, miten on asian laita. Hän sanoi, että tervettä järkeä saa käyttää ja fikun pitää olla tunnistettavissa. Matoni siis taitaa jäädä kotia ja oikea lohikäärme tulla pöydälle siis.

Minä en kuitenkaan ole sen verta innokas turneepelaaja, että en tunne menettäväni mitään, jos ovet edessäni sulkeutuvat.

4. HPA on Hell Pit Abonimation. Se on sellainen rottien ihan sika huono Large Target, jolle on vain epämääräinen kuva olemassa.

5. Jos haluat tietää, niin mää vähän veikkaan, että mää tuun tekemään varmaan jotain 15 eri puumiestä ja ison läjän kaikkea muutakin. Näitä mitä tänne olen väsännyt ei tarkoita, että ne näkisivät joskus päivänvaloa kentällä. Se on vain niiden harvojen teosteni kunnia, joista olen ylpeä saatuani ne valmiiksi. Nykyinen Behemotti tulee olemaan yksi niistä harvoista, joita tulen peluuttamaan kentällä. Esimerkkinä niistä sitten, jotka eivät tule kentälle pääsemään on tuo treemanini. Se on tulee olemaan puhtaasti hyllynkoriste ja muisto niistä villeistä ajoista kun sitä teki kaikkea siistiä.

6. Kävi kävi, mutta siitä puuttuu juuri tää söhellys, joka on niin kivaa puuhaa. Mie siis passaan.

7. Mikäs siinä sinua suututtaa, että en hae täydellisyyttä luomuksistani?

8. Joo, tälleesti täällä. Kaikkea jännää duunataan ja näytetään toisille leuka niin korkealla kuin se ikinä vain yltääkään. Se, että pelataanko niillä kaikilla tekeleillä on ihan toinen juttu kuten hetki sitten sanoin. Voin sulle kanssa kertoa, että tuo minun matoni tulee olemaan kanssa puhdas hyllynkoriste, jonka ehkä tiettyjen huumaavien aineiden alaisena saatan heikoimpana hetkenä nostaa pöydälle peliin mukaan.

Tietenkin, jos joku Sotulainen heittää mulle ennen Conia haastetta ja pyytää minua tuomaan vaikka tämän matoni, niin mikä ettei. En minä häpeä sitä otusta, jos... kun sen teen valmiiksi.

El edit: Älä dissaa muuten mun matoa tai I ride in a Wormia. On kuitenkin hirvee killeri pöydällä. Kaikki pelkää.
- Sinitähti
abcdefg

7. Meinasin siis sitä, että ei kannata luovuttaa, mikäli ei jotain saa piirrettyä, sillä piirustustaidot ja sculptaustaidot eivät kulje käsi kädessä.
2
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Osasithan siekin jotain kilttiä sanoa. Miksihän sen kuitenkin noin rumaan ja hyökkäävään sävyyn laitoit alunperin?

Jatkossa kiltimmin jooko. Ensi kommenttiin vaikka joku toivomus, joka vie tekeleeni vielä överimmäksi. Suprise me.
- Sinitähti
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

El Capitan kirjoitti:
Da Big Boss kirjoitti:Se näyttää TMNT sammakolta.
Saankos udella, miten sie näet tuossa sammakon?
Siis, kyllähän se siltä munki mielestä näyttää, vaikkakin kilpikonnalta ei sammakolta. Ihan selvä kilpikonnan rintapanssari jne.

Tuo I Ride in a Worm kuulostaa jännältä, kannatan! Tosin jos ratsastaja kulkee suussa, niin miten se siellä pysyy pystyssä? Tai siis ettei kaadu tai mato ota ja vahingossa nielaise, ei olis kovin hääppöinen loppu...
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

minä kirjoitti:Siis, kyllähän se siltä munki mielestä näyttää, vaikkakin kilpikonnalta ei sammakolta. Ihan selvä kilpikonnan rintapanssari jne.
Aaah, sen takkii. Pitäisi varmaan ne nännit tehdä seuraavalla kerralla niin katoaa tuo kilpparifiilis. Ihan rintalihaksia ja sixpäkkiä aattelin sille tehä.
minä kirjoitti:Tuo I Ride in a Worm kuulostaa jännältä, kannatan! Tosin jos ratsastaja kulkee suussa, niin miten se siellä pysyy pystyssä? Tai siis ettei kaadu tai mato ota ja vahingossa nielaise, ei olis kovin hääppöinen loppu...
Hahaa, arvasinhan minä, että on joitain muitakin, joiden mielestä se on siisti idis. Miten se pyssyy suussa eikä tipu häpeälliseen kuolemaansa johtuu siitä, että se mato voisi pistää kielen kunnolla rullalle ja ukko jää sinne keskelle. Tai sitten se on vain pro rodeossa. Tarviiko tää idea oikeasti jotain loogisuutta ja järkevyyttä tämän suussa roikkumisen suhteen?

Se vaan pysyy siellä.
- Sinitähti
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

El Capitan kirjoitti: Miten se pyssyy suussa eikä tipu häpeälliseen kuolemaansa johtuu siitä, että se mato voisi pistää kielen kunnolla rullalle ja ukko jää sinne keskelle. Tai sitten se on vain pro rodeossa. Tarviiko tää idea oikeasti jotain loogisuutta ja järkevyyttä tämän suussa roikkumisen suhteen?

Se vaan pysyy siellä.
Noo haltiathan on vikkeliä otuksia niin ei rodeonkaan pitäis kovin vaikeaa olla.
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”