Eldar, vajaa 1500p
Eldar, vajaa 1500p
Olen vielä aika lailla aloittelija näitten suhteen, aloitin vasta pari kuukautta sitten ja olen pelannut vain kavereitten kanssa.
HQ
-Eldrad Ulthran 210
-The Avatar of Khaine 155
Troop
-10x Wraithguard & Warlock jolla Conceal & Spiritseer 396
-5x Pathfinder 120
-10x Guardian joilla starcannon 105
Heavy Support
-Fire Prism, jolla shuriken cannon, spirit stones, holo-field & star engines 185
-Wraithlord, jolla star cannon & bright lance 160
Kokonais summa: 1491
Tein tämän listan sillä olettamuksella, että pelaa lähes aina Necron,Tau,CSM tai SM armeijoita vastaan, siksi kaikki AP2 aseet. Olisi myös muutama Daemon Prince ja Nightbringer itse riesana... Terminaattorit ja Obliteratorit osaavat myös olla erittäin ärsyttäviä ja vaikeita tappaa. Olin ajatellut myös eliteiksi Striking Scorpioneja, mutta aika turhaa olisi high armor save armeijoita vastaan. En omista vielä aivan kaikkia tältä listalta, Wraithguardit puuttuu, ja scorpioneja olisi jo valmiina.Tällainen lista olisi mielessä, kommenteja/palautetta? Kuten sanoin, olen vielä puhdas aloittelija...
HQ
-Eldrad Ulthran 210
-The Avatar of Khaine 155
Troop
-10x Wraithguard & Warlock jolla Conceal & Spiritseer 396
-5x Pathfinder 120
-10x Guardian joilla starcannon 105
Heavy Support
-Fire Prism, jolla shuriken cannon, spirit stones, holo-field & star engines 185
Kokonais summa: 1491
Tein tämän listan sillä olettamuksella, että pelaa lähes aina Necron,Tau,CSM tai SM armeijoita vastaan, siksi kaikki AP2 aseet. Olisi myös muutama Daemon Prince ja Nightbringer itse riesana... Terminaattorit ja Obliteratorit osaavat myös olla erittäin ärsyttäviä ja vaikeita tappaa. Olin ajatellut myös eliteiksi Striking Scorpioneja, mutta aika turhaa olisi high armor save armeijoita vastaan. En omista vielä aivan kaikkia tältä listalta, Wraithguardit puuttuu, ja scorpioneja olisi jo valmiina.Tällainen lista olisi mielessä, kommenteja/palautetta? Kuten sanoin, olen vielä puhdas aloittelija...
Viimeksi muokannut Nejirax, Pe 09.04.2010 12:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If a Million Guardsmen die, that's a statistic. If one marine dies, that's a tragedy.
Re: Eldar, vajaa 1500p
ihan ok ja onko niillä terminaattoreilla combi meltat?
+ eldradilla vedät varmaankin fortune taikaa siihen squadiin missä hän on joten saat re-rollata +3 invunrable seivit.
+ eldradilla vedät varmaankin fortune taikaa siihen squadiin missä hän on joten saat re-rollata +3 invunrable seivit.
Chaos is the last place you'll ever want to be...
The last place you'll ever see...
The last place you'll ever see...
- Half-breed
Aika elitisti jengi tuo kyllä on. Nopeutta ei listassa paljoa ole, eikä massaa, joten ison vihollismassan kanssa tulee ongelmia ja miten ajattelit hakea objektiivit jotka eivät ole depollasi? Lisäksi listasta ei löydy Wraithlordien ja Avatarin lisäksi mitään joka osaisi lähistellä, joten lähiksessä tulee tekemään tiukkaa. Etenkin jos lähis ei ole lähistöllä.
Lisäisin listaan massaa, nopeutta ja jotain nopeaa lähistelyä. Pisteet saat poistamalla turhan kalliit jengit ja yleisellä säästölinjalla.
Lisäisin listaan massaa, nopeutta ja jotain nopeaa lähistelyä. Pisteet saat poistamalla turhan kalliit jengit ja yleisellä säästölinjalla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
esim? Poistamalla wraithguardit, karsimalla fire prism upgradeja? Mahdollisesti poistamalla jommalta kummalta wraithlordilta toinen ase? Ja mitä tilalle? Lähdin tekemään tätä listaa siltä pohjalta, että siinä on ainakin Eldrad, Wraithguardit ja -lordit. Kaikesta muusta olen valmis luopumaan.Half-breed kirjoitti: Pisteet saat poistamalla turhan kalliit jengit ja yleisellä säästölinjalla.
If a Million Guardsmen die, that's a statistic. If one marine dies, that's a tragedy.
- Half-breed
Eldrad perus-farseeriksi, Kummaltakin lordilta toinen ase pois, Wraithguard pois ja Prismalta Shuricen cannon ja Star Enginet pois, niin johan löytyy pojoja.Nejirax kirjoitti:esim? Poistamalla wraithguardit, karsimalla fire prism upgradeja? Mahdollisesti poistamalla jommalta kummalta wraithlordilta toinen ase? Ja mitä tilalle? Lähdin tekemään tätä listaa siltä pohjalta, että siinä on ainakin Eldrad, Wraithguardit ja -lordit. Kaikesta muusta olen valmis luopumaan.Half-breed kirjoitti: Pisteet saat poistamalla turhan kalliit jengit ja yleisellä säästölinjalla.
Eldrad ja Fire Prism pois ja hanki Wave Serpenteja.
- Half-breed
Ok. Perustelut tälle kiitos.Buster kirjoitti:Eldrad ja Fire Prism pois ja hanki Wave Serpenteja.
Prisman jos poistaa, niin listassa ei ole enää yhtään nopeaa PST-tulitusta ja muutenkin PST laskisi 33%, joten Prisman pudottamisessa ei ole mitään mieltä. Wave Serpentit menisi sitten kelle? Listassa on yksi kokonainen yksikkö joka sen voi ottaa, eikä Serpenttiä edes kannata niille janttereille antaa. Eldradin (Tai Farseerin ylipäätään.) poisto vie listasta kaiken kikkailuvaran johon Eldarien eliittilistat tukeutuvat.
Olen se tyyppi joka pelaa sitä vastaan Tau-armeijalla, niin en halua että sillä on Eldrad (pelkään sitä). Fire Prism saa sitten jäädä...