Joo elikkä noita kun nyt ropeilen noita ritareita maalailemaan, niin kysyisin pieniä vinkkejä niiden maalauksesta. Eniten itseäni mietityttää noiden haarniskan maalaminen, nehän ovat "mustaa metallia" (ainakin siltä ne näyttävät).
ModEdit: Jatkossa ei otsikoita CAPSEILLA. Plussaa kuitenkin siitä, että viesti on oikealla alueella. /jullevi
kaaos ritareiden maalaus
kaaos ritareiden maalaus
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
- Half-breed
Re: KAOS RITAREIDEN MAALAUS
Haluat siis maalata figut täysin samalla tavalla kuin ne on maalattu siinä paketissa vai? Kannattaa muutenkin täsmentää mikä siinä maalamisessa mättää, niin ihmiset voivat antaa neuvoja juuri niiden ongelmien suhteen, eikä noin yleensä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Tasoni ei TODELLAKAAN riitä niiden maalaamiseen samalla tavalla kuin pakkauksessa. Mutta haarniska olisi tarkoitus saada maalattua samalla tyylillä.
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
- Half-breed
No kuvista katsomalla sanoisin että kyseinen panssari on maalattu hyvin tummalla metallivärillä ja sitten washattu todella kovaa Badad Blackilla.
Tässä kuitenkin GW:n artikkeli miten maalata tuollaista panssaria.
Tässä kuitenkin GW:n artikkeli miten maalata tuollaista panssaria.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Re: kaaos ritareiden maalaus
ModEdit: Jatkossa ei otsikoita CAPSEILLA. Plussaa kuitenkin siitä, että viesti on oikealla alueella. /jullevi[/quote]... -_-
Mutta kiitoksia avusta.
Mutta kiitoksia avusta.