Kysymys koskien WYSIWYG:iä
Kysymys koskien WYSIWYG:iä
Mikä lasketaan hand weaponiksi? Olen juuri parhaillaan konvertoimassa maraudereitani kantamaan morning stareja joille kyllä oikeastaan olisi omatkin sääntönsä mutta esim turnauksissa kelpaisivatko kyseiset vehkeet hand weaponeiksi? Varsinkin kun ei tule yhtään yksikköä mieleen jolle oikeasti voisi antaa morning starin... (paladin?)
Re: Kysymys koskien WYSIWYG:iä
Ajattelin ensiksi, että DoW:lla voisi peruslistan special choisen norsejoukot saada morning starin, mutta ei - flailin saavat. En sitten myöskään keksi ainuttakaan yksikköä, joka saisi morning starit aseeksi.
Itse en näe MS:ien käyttämistä hand weaponina mitään ongelmia WYSIWYG-rintamalla. Mielestäni tämä olisi vähän samantyylinen asia kuin sanoa vastustajalle ennen peliä, että osatolla olevat lancet ovatkin keihäitä tai vice versa. Eli ase esittää suurinpiirtein sitä oikeaa versiota ja ennen peliä tehty maininta vastustajalle selventää asian. Ei pitäisi olla ongelmia tämän suhteen, varsinkaan kun MS:eja ei kenelläkään tunnu olevan käytössä.
-Dru Perim
Itse en näe MS:ien käyttämistä hand weaponina mitään ongelmia WYSIWYG-rintamalla. Mielestäni tämä olisi vähän samantyylinen asia kuin sanoa vastustajalle ennen peliä, että osatolla olevat lancet ovatkin keihäitä tai vice versa. Eli ase esittää suurinpiirtein sitä oikeaa versiota ja ennen peliä tehty maininta vastustajalle selventää asian. Ei pitäisi olla ongelmia tämän suhteen, varsinkaan kun MS:eja ei kenelläkään tunnu olevan käytössä.
-Dru Perim
-
Grand Admiral Prawn