Moro, ajattelin kysyä mielipiteitä defilerin aseistuksista. Kannattaako sille ostaa lisää ranged aseita, vai jysäytellä vaan battlecannonilla? Itse en ole varmaan koskaan käyttänyt muita ranged aseita koska battlecannon on oikeastaan aina parempi vaihtoehto.
Mielipiteitä?
Defilerin aseistus
Defilerin aseistus
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
Blood for the blood God! Skulls for the skull throne! Milk for the Khorne flakes!
-
Izmo Laitela
Re: Defilerin aseistus
Mikäli battlecannon hajoaa, haluat meleeseen. Mikäli tulee immo ja ase hajoaa, olet kusessa.
Eli battlecannon + 4 "käsiasetta".
Eli battlecannon + 4 "käsiasetta".
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
Vastasitkin itse omaan kysymykseesi.Lumppu kirjoitti:Moro, ajattelin kysyä mielipiteitä defilerin aseistuksista. Kannattaako sille ostaa lisää ranged aseita, vai jysäytellä vaan battlecannonilla? Itse en ole varmaan koskaan käyttänyt muita ranged aseita koska battlecannon on oikeastaan aina parempi vaihtoehto.
Mielipiteitä?
Defiler on aikamoinen monsteri lähiksessä, etkä battlecannonin jälkeen oikein mitään ammu. Eli 4 lähiskättä.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
- Guardsniper
Aihetta vähän sivuten... Tuleekos defiler boxissa tarpeeksi lähis aseita vai joutuuko konvertoimaan itse? Pienen netinselailun perusteella voisin luulla, ettei tule. :/
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Izmo Laitela
Siinä tulee ainoastaan 1kpl...
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
Ei taia tulla, mutta en laittas niitä defileriin muutenkaan,ihan helkkarin rumia :D konffaisin ite
"Entä mitä syötte aamupalaksi? Minkäväriset kalsarit teillä on?" - Matti Niemelä.