"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

welf huhuja

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Endicor

welf huhuja

Viesti Kirjoittaja Endicor »

kaikki maholliset welf huhut tänne (ne myös mitä en usko)
Half-breed

Re: welf huhuja

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Eihän welffeistä ole edes tullut huhua että ne olisivat pian tulossa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Welffit ovat niitä armeijoita, joita uudistetaan kerran kymmenessä vuodessa, jos muistetaan. Siinä, missä jotkut armeijat vetelevät jo neljännellä kirjallaan, ovat welffit saaneet tyytyä kahteen.

Welffien hidas uudistuminen johtunee paljolti siitä, että armeijalla ei ole yhtä paljon pelaajia, kuin useimmilla. Tämä taas johtuu siitä, että GW tokk satsaa eniten kivijalka-armeijoidensa markkinointiin, joka näkyy hyvin myös esimerkiksi faba-aiheisten videopelien rotuvalikoimissa ja bl-romaanien protagonistien kansallisuuksissa.

Welffien "ongelma" on myö se, että ne eivät ole yhtä geneerisiä fantasiahaltioita, kuin serkkunsa ja näin ollen vaikeammin lähestyttäviä Urmas-Jalmarille, kuin helffit ja delffit.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
Leiska

Viesti Kirjoittaja Leiska »

Gilaelia kompatakseni täytyy myös muistaa, että viimeisin Weedy kirja on todella hyvin kirjotettu. Saa sitten nähä kun on 8. edikkaa pelattu enemmän, että kuinka on yksiköiden laita. Sekä tuleva FAQ saattaa olla erittäin mielenkiintoinen, sillä sieltä voi tulla GW:n tuntien ihan mitä tahansa.

-Leiska
S.S.K.F We stand alone together
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Ainakin itse kun kuulen sanan haltija tulee heti metsässä olevat suippokorvat mieleen. Joten olen siinä suhteessa eri mieltä gilaleinin kanssa. Ja mitä muutoksia edes haluaisit kirjaan? Ainoa mikä minusta korjausta vaatii ovat ehkä pari pisteiden laskua ja magic itemeitä nyt voi aina muuttaa. Armeijaa potkaistiin munille ja purtiin korvaan sääntö kirjassa, mutta en halua että wood elffeistä tulee blokkilinja. Pelaan sit rotilla, pelaisin muutenkin koska en jaksa maalata haltijoita joten se on aika sama minulle ;).
Leke

Viesti Kirjoittaja Leke »

Vähän harmittaa että tuli vastikään investoitua nimenomaan WElffeihin Empiren sijasta. No.. Jospa siihen uuteen kirjaan ei menisi neljää vuotta, vaikka vähän epäilen että sitä lykätään ja lykätään koska GWn pässit eivät keksi miten siitä saadaan toimiva lista ilman että armeijan image vaihdetaan totaallisesti.

jupu_:
Kyllä ne aika paljon muutoksia tarvitsevat koska skirmish/march block muuttivat luonnettaan aika radikaalisti. Muutenkin T3 no save unitit lakaistaan maton alle jos edes yrittävät lähitaisteluun. Ainoa pelastava enkeli on uudet monsterien säännöt. Treekineillä tekeekin nyt jotain. Ei vain viitsi lyödä koko armeijaa uusiksi kun samalla rahalla voi hommata oikeasti toimivan listan figuja.
Lord of Pleasure will claim you all at the end..
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

jupu_ kirjoitti:Ainakin itse kun kuulen sanan haltija tulee heti metsässä olevat suippokorvat mieleen. Joten olen siinä suhteessa eri mieltä gilaleinin kanssa. Ja mitä muutoksia edes haluaisit kirjaan? Ainoa mikä minusta korjausta vaatii ovat ehkä pari pisteiden laskua ja magic itemeitä nyt voi aina muuttaa. Armeijaa potkaistiin munille ja purtiin korvaan sääntö kirjassa, mutta en halua että wood elffeistä tulee blokkilinja. Pelaan sit rotilla, pelaisin muutenkin koska en jaksa maalata haltijoita joten se on aika sama minulle ;).
en allekirjoita

halitamagia sai mielettömän buustin, puukot kestää enemmän kantorankasua ja tekee ihan hulluu jälkee lähiksessä. ainoo mikä puuttuu on kohtuu hintanen jalka loota jolle tosin ei välttämättä ole edes kauheasti tarvetta.

Joo on se edelleenkin altavastaaja näit uudempii juustoi vastaan mut mä tykkäsin mitä tuli tänää pelattua.
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Gilaelin kirjoitti: ja bl-romaanien protagonistien kansallisuuksissa.
Luulisi, että boy love-romaanien pääosissa olis juuri nuo hippi-haltiat.

*snort*
LAV-Kitsune-

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Ei niinkään huhu vaan enemmän olettamus. Selailin sääntökirjaa ja sivulla 377 huomasin dryadit tiiviinä blokkina muodostelmassa, mikä voisi viitata niitä pelattavan näin uuden kirjan ilmestyessä. Skirmish muodostelman huhutkinhan lähtivät ennen 8 edikkaa siitä että kuvassa oli skirmarit hyvin selkeässä muodostelmassa. Sama toteutunee dryadien kohdallakin. (?)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”