Kysymys areijan (keräilyn) aloittamisesta...

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
player 0

Kysymys areijan (keräilyn) aloittamisesta...

Viesti Kirjoittaja player 0 »

Olen siis nyt ollut aloittelemassa FaBa:n puolella tuota WoC:ia, mutta olen huomannut ettei minun kannata ostaa enään muuta kuin patalijoona ja jioku hero / loordi. Joten nyt samalla tavalla tällä puolella.
Päätin heti ostettuani ensimmöisen (ja ainoani) Figu boxin (chaos ritarit) että jos (Ja van JOS) joskus aloitan uuden aremijan, se tulee olemaan 40k:n puolelta. Tällä hetkellä olen miettinyt Black templareita ja dark angeleita niiden ulkonäön takia. kysyisin vain näin sivumennen niidewn pelattavuutta ja hintaa...
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Kylis

Re: Kysymys areijan (keräilyn) aloittamisesta...

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Black Templareiden ja Dark Angeleiden armeijakirjat ovat vielä viime edikkaa, joten tavallisten marineiden kirja on jossain määrin parempi, mutta Black Templareilla saa ainakin vielä ihan toimivan armeijan aikaiseksi. Dark Angeleillä ainakin toimii Deathwing ja Ravenwing (terminaattori- ja mopo) armeijakokoonpanot. Marinet on aika samassa hintaluokassa muiden armeijojen kanssa, eli ei kallis, mutta ei halpa muihin nähden (alotuspaketista tosin saa jos 600 pojoa, joten 1000 pistettä saa kasaan pienellä rahasummalla). Ja plussana on kanssa se, että (miltei) kaikki yksiköt on muovia, niin armeija halpenee siinä suunnassa hieman.
Magnumit on täällä aina valmiina.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kummatkin on alempaa kastia pelattavuuden kannalta. Ei ne turnausjyriä siis ole, mutta mukavaa niillä on silti pelata ja ei niin vakavassa ympäristössä ovat oikein mukavia jengejä.

Rahaa palaa sitten armeijoihin juuri sen verta mitä niihin saa palamaan. Katso esim mitä ihmiset tykkäävät ottaa armeijoihin ja sitten laske jonkin kaupan hinnaston mukaan mitä sellainen armeija maksaa, niin saat jonkinsuuntaista insightia mitä armeija maksaisi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
player 0

Siis aluskihan on tarkoitus vain maalata. Nyt vain mietin mihin sitä rahaa ropean tunkemaan kunhan saan ne FaBa:n kirjat. (patalijoonan saan siis (99%) syntymäoäivälahjaksi) joten siis kumman figut ovat alliimipia?
itselleni jäi ainakin käsitys että (ainakin) dark angelit tehdään perus mariineista joihin lisätään osia... (Ok, kuulosti tyhmältä)
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
player 0

--tuplaposti--
Viimeksi muokannut player 0, Su 11.07.2010 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Half-breed

Kummatkin tehdään perusmarsuista lisäämällä erikoisosia.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Dangeleilla on paljo kaapuhemmoja ja BT:t vuorostaan tykkäävät ketjuista (ja kaavuista). Dakkadakkassa on kiva tutoriaalinpoikanen kaapuihin. http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/po ... 42387.page

Näin ollen ei periaatteessa tartte ostaa mitään erikoisbokseja, kun tavissmurffeista saa tehtyä nätisti kitillä ja harjoituksella.
player 0

Siis tarkoitus olisi aloittaa noita keräilemään ihan tälleesti sivumennen tässä ihan niiden ulkonäön takia. Tarkoitus olisi aloittaa niiilä pelaaminen VAIN ehkä. tarkoitus olisi opetella ekaksi tämä FaBa. (niinkuin olen jankuttanut... )= )
Kylis

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Helpoin tapa tehdä kaapumarineita on varmaankin hankkia näitä muovisia DA kaapumarineita.
Magnumit on täällä aina valmiina.
Half-breed

player 0 kirjoitti:Siis tarkoitus olisi aloittaa noita keräilemään ihan tälleesti sivumennen tässä ihan niiden ulkonäön takia. Tarkoitus olisi aloittaa niiilä pelaaminen VAIN ehkä. tarkoitus olisi opetella ekaksi tämä FaBa. (niinkuin olen jankuttanut... )
Tässätapauksessa kannattaa sitten yksinkertaisesti jättää 40k omaan rauhaansa ja keskittyä fabaan. Kuitenkin tyhmää mennä ostamaan figuja joilla ei ehkä tee mitään, kun oikea armeija jolla myös pelaat vaatisi panostusta. Kyllä sitä WoCilta löytyy tarpeeksi maalattavaa, ettei ihan maalaamisen takia tarvitsisi figuja hankkia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”