"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Corvus Belli: Infinity

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Temathael

Re: Corvus Belli: Infinity

Viesti Kirjoittaja Temathael »

Lassek kirjoitti:Jeps jäpät - meinaako ketkä tulla Ropeconiin pelailemaan Infinityä? Henkkoht tuntuisi että voisi mättää ao. peliä vaikka maratonina, kun sitä niin harvoin pääsee koettamaan.
Täältä ainakin minä tulossa ja Infinityn pelaaminen mielessä. Muu Varkauden laaja infinitysakki jättää 'conin ilmeisesti kuitenkin väliin intin takia.
Pelaan Infinityä.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Jees! Otan avaruusählyt mukaan, vaikuttaisi että pääsen paikalle.
Kuulostaako pienikokoinen Infinity miniturnaus Conissa mahdottomalta?
Mikä pointti? Eiköhän mennä vaan läjään, heitetä maastot pöydälle ja pelata. Ellei sitten semmoinen, että saa vaihtaa listaa, skenua tms vapaasti ja voittajalle maksetaan esimerkiksi tuoppi/muumilimppari.
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Lassek kirjoitti:Mikä pointti? Eiköhän mennä vaan läjään, heitetä maastot pöydälle ja pelata. Ellei sitten semmoinen, että saa vaihtaa listaa, skenua tms vapaasti ja voittajalle maksetaan esimerkiksi tuoppi/muumilimppari.
Just tuollaista meinasin, aka melko löyhästi organisoitu miniturnee. Mie voin tuoda (nojaa, tuon kummiskin) monistetun sääntökirjan jos kellään ei sääntöopusta satu olemaan mukana.

...
Viimeksi muokannut Da Big Boss, Ke 21.07.2010 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Otan napit mukaan, kattoo sitten maistuuko pelaaminen. Samalla sitten nuo sääntiksetkin otan.
Soi viulu
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

itse kattelin tossa infinityn nappeja, ja iski kuin miljoona volttia, tai ainakin sen verta, että viikkorahat taas kului kivasti. Eli voisin yrittää Conissa löytää tämän lajin pelaajia mahdollisuuksien mukaan, niin että voisi ekat pelit saada sisään. Masiinan pelaaminen vähä rajoittaa, mutta kattelaan...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Da Big Boss

Mietinpähän tässä pari päivää sitten aikataulua Coniin. Olisiko sotun kansalla minkäänlaisia toiveita mihin aikaan tämä ''miniturnee'' sitten järjestettäisiin. Tuossa kun ropeconin aikataulua katselin, niin perjantain ja lauantain illan/yön/aamun aikana sen saisi vaivatta hoidettua. Sunnuntaita en tutkinut, mutta muistaakseni sun-päivällä on muita figupelien turnauksia kesken, ja illalla pelejä ei oikein pysty järjestämään tapahtuman loppumisen takia. Itsestäänselväksi muistutukseksi huomautan vielä siitä, että ottaisitte figujenne statit paperille.

Figuja maalatuksi on nyt saatu tasan 2 :3 Baset ovat kaikilla valmiit, paitsi yhdelle Zhanshille pitää tarvitsee tehdä vesibase. Katotaan miten ehtii.

Säännötkin on tullut opeteltua.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Temathael

Joku yö, taikka sunnuntai-aamu sopisi mulle parhaiten, mutta periaatteessa olen valmiina pelailemaan milloin vain. Pelihän vaatii maastoa toimiakseen jonkin verran. Itse otan sen mitä reppuun mahtuu, mutta varmaan joutuu improvisoimaan maaston aika pitkälti, ellei jollakin ole kunnolla matkassa.
Pelaan Infinityä.
Da Big Boss

Joo, hyvä idea ottaa omaa maastoa mukaan. Katotaan mitä itse saisin reppuun mukaan, ehkä yksi kaksi kytkoon rakennusta olisi minulta mahdollista saada.

Pistekoko olisi 300 pojoa varmaankin? 150 on sen verran pieni ja jokaisella mukaan tulevalla on luultavasti jonkin verran figuja mukana ettei pienelle mittakaavalla ole tarpeita tyytyä. Tosin, parhaitenhan sen saa itse paikan päällä sovittua.
Viimeksi muokannut Da Big Boss, Ma 16.08.2010 21:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Ai jehna, en mä nyt taida joutaa leikkeihin sittenkään, tuli muita velvollisuuksia.
Temathael

Sin-Eaterille olinkin odotellut miniä, ei tarvitse enää Intruderilla proxytella.
Lassek kirjoitti:Ai jehna, en mä nyt taida joutaa leikkeihin sittenkään, tuli muita velvollisuuksia.
Aiai.
Mitenkäs tämä nyt sitten, Da Big Boss vielä halukas pelaamaan? Ja oliskohan muita kiinnostuneita. Jos ei pelejä saada pystyyn niin ei voi mitään, ainahan tuolla jotain muuta tekemistä on sitten.
Pelaan Infinityä.
Da Big Boss

Temathael kirjoitti:
Lassek kirjoitti:Ai jehna, en mä nyt taida joutaa leikkeihin sittenkään, tuli muita velvollisuuksia.
Aiai.
Mitenkäs tämä nyt sitten, Da Big Boss vielä halukas pelaamaan? Ja oliskohan muita kiinnostuneita. Jos ei pelejä saada pystyyn niin ei voi mitään, ainahan tuolla jotain muuta tekemistä on sitten.
Joo, olenhan mie vielä. Sain tuossa YV:n kautta Kolmannentoista mukaan, luultavasti, sanoi että tarvitsee armeijan lainaan mahdollisesti kaverilta joten siinä mahdollisuudet ovat fifty-fifty. Yhden pelaajan menetys on nyt valitettavaa, vielä kun toisen tulo on epäselvää. Onhan tässä mukana nyt 3 henkilöä sanonut tulevansa armeijan kanssa, kaksi tulossa mahdollisesti.

Mutta hei, lyödään tämä ajankohta lukkoon, vaikka tämäkin jäi niin myöhään sovittavaksi että katsotaan onnistuuko organisoitu pelaaminen missään määrin. Perjantaina yöllä klo. 23.00 ja siitä eteenpäin kunnes ei jaksa enää, kävisikö se? Tapaamispaikkakin voisi olla hyvä sopia kun ei toisiamme taideta tuntea.
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Joo, otin napit mukaan, maalaamatta suurin osa, mutta ei voi mitään. Käviskö siinä 40k alueen laitamilla?
Soi viulu
Temathael

Mulla on ainakin joko Nomadit tai Combined Army -armeija annettavissa lainaan.

23.00, meinasinkin mennä siihen aikaan alkavan "Making of Alan Wake -luennon katsastamaan. Sopii kuitenkin tarvittaessa tuokin aika.

Edit\\\
Eli sopiihan tuo, perjantaina n. klo 23, 40K-alueella siis.
Viimeksi muokannut Temathael, To 22.07.2010 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pelaan Infinityä.
Da Big Boss

Jaa. Sovitaan sitten vaikka että tavataan siinä vähän ennen yhtätoista siellä 40k:n alueella jotta saataisiin sovittua ajankohta. Mulla on tosin ollut tänä iltana kurkkukipeänä ja pelottaa vähän heikon olon takia etteikö kuume tulisi pilaamaan Conia. Toivottavasti ei.

Itseltäni tulee 300 pojoa Yu jingia melkein puoliksi maalattuina. Stealthy HI style. Muista systeemeistä otan tonnin eldareja jos kytkoo kiinnostaa.
Weedeeo

Viesti Kirjoittaja Weedeeo »

Mitään vinkkejä mistä löytyisi halpoja Infinityyn sopivia siviilejä? Skenaarioita varten olisi hakusessa.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Wargamesfactoryn zombeista saa kohtuu vaivalla eivätkä ole kalliita. Itse olen käyttänyt lähinnä raatoina, mutta valikoimalla osia ja täyttämällä haavat puttyllä pitäisi pienellä vaivannäöllä saada moderneja pelästyneitä siviile, tosin pelkkiä miehiä.
Temathael

Äh harmillisesti meni Infinityt puihin kun en onnistunut löytämään peliseuraa perjantaina. Kuulin sitten myöhemmin sunnuntaina kun tapasin Kolmannentoista, että oli joku muukin etsinyt. Harmi juttu kun ei tullut kohdattua, enpä sitten älynnyt vaikka sääntistä kantaa kädessä esillä tai jotain kylttiä kirjottaa. Tuntomerkitkin olis ollu ihan jees varmaan näin jäliviisautena : =
Pelaan Infinityä.
tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Weedeeo kirjoitti:Mitään vinkkejä mistä löytyisi halpoja Infinityyn sopivia siviilejä? Skenaarioita varten olisi hakusessa.
Mitä sie hyvä mies halvasta höpötät jos kerran Infinityä pelaat? (-;)

Atenocitin Governance of Technology -miniatyyrit sopivat erittäin hyvin linjaan kokonaisestetiikan puolesta (tosin saattavat olla vähän "lyhytkasvuisempia"):
http://www.antenocitisworkshop.com/gbu0 ... otciv.html

Satunnaisia scifistisiä siviilejä tietenkin löytyy myös muista figulinjoista, kuten Copplestonelta, Heresyltä ja Reaperilta, mutta ne eivät ole tyylillisesti yhtä yhteensopivia. Kokoluokat tietenkin vaihtelevat myöskin.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Da Big Boss

Temathael kirjoitti:Äh harmillisesti meni Infinityt puihin kun en onnistunut löytämään peliseuraa perjantaina. Kuulin sitten myöhemmin sunnuntaina kun tapasin Kolmannentoista, että oli joku muukin etsinyt. Harmi juttu kun ei tullut kohdattua, enpä sitten älynnyt vaikka sääntistä kantaa kädessä esillä tai jotain kylttiä kirjottaa. Tuntomerkitkin olis ollu ihan jees varmaan näin jäliviisautena : =
Joo, tuntomerkit olisin itse voinut ainakin antaa kun Kolmannentoistakin siten tapasin. Mutta minä se olin siis ollut joka kyseli.

Harmilloista kyllä ettei pelejä tullut, perjantaina silloin yhdeltätoista illalla lueskelin infinityn sääntöjä kytkoo turneen yhdellä pöydällä ja oli figut esillä jos joku sattuisi siten tunnistamaan. Kolmastoista olisi muuten luultavasti ehtinyt tulla sinne klo 23.00 ellei MtG turnauksessaan olisi kestänyt niin pitkään. Käväisin katsomassa sieltä johonkin puolen yön aikoihin vielä oliko hänellä pelit kesken niin joidenkin kaveriensa kanssa hän näytti pelaavan joten en viitsinyt mennä keskeyttämään kun kello oli jo yli tapaamis ajan.

No, seuraavana vuonna sitten.
Kolmastoista
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Kolmastoista »

Jooh. Ropecon-pelailut jäivät nyt tältä vuodelta sitten sekaannusten takia. Tästä viisastuneena voidaan sitten ensi kerralla valmistautua paremmin ja sopia tarkemmin asioista etukäteenkin.
Itselläni oli perjantaina vielä tosiaan lisähankaluutena MtG Team Sealed -turnaus, joka venyi omalta osaltani vähän vielä matsien jälkeenkin, kun piti vielä tiimin kesken jakaa avattu korttipooli tasan yms. Olisin sen jälkeen ehtinyt kyllä vielä pelailemaan, mutta en enää löytänyt kumpaakaan teistä siinä vaiheessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “CB: Yleiset keskustelut”