Tässä topikissa ajattelin seurata minun Dark Elf joukkueeni tuloksia liigassa. joukkue on jo yhden kauden pelannut (ja voittanut) joten nopeasti vain selostan pelistatit siltä kaudelta, ja sitten kun pääsemme seuraavaan kauteen alan selostaa niitä matseja.
Alotus kokoonpano:
2x Blitzer
1x Assassin
1x Witch Elf
7x Linjamies
2x reroll
Ensimmäinen Matsi
Härö tiimiä vastaan joka designataan ordon liigassa.
Voitto 2-0, casualtyt 1-0, Witch Elf skillaa blockin MVP awardin ansiosta. Fan Factor nousee
50,000 voittoja, ostetaan apoteekkari
Toinen Matsi
Reippaasti Valueta korkemmalla olevii Necroja vastaan.
Palkataan Hubris Rakarth + joitain muita inducementtei.
Voitto 2-1, casualtyt 3-0, ei skillei, fanfactori nousee. oli kyllä casualty nopissa vähän tuurii, mutt niin myös regeneraatioheitoissa.
Ei Skillei, 20,000 Voittoja
Kolmas Matsi
Slann tiimii vastaan.
Voitto 3-1. Casualtyt 3-0. Blitzeri #3 ottaa dodge, Blitzer #4 ottaa tackle, Linjamies #10 ottaa Block, Linjamies #12 ottaa Block, Linjamies #16 ottaa Sneaky Git, Fan Factor nousee
Voittoja 50,000 Ostetaan Runneri
Neljäs Matsi
reippaasti korkeammalla valuella pelaavii Dark Elffei vastaan
Voitto 2-1, Casualtyt 3-3, Witch Elf ottaa tuplilla Mighty Blow, Fan Factor nousee
Voittoja 50,000,
Viides matsi
korkeammalla valuella pelaavii Chaosta vastaan
Voitto 2-0, Casualtyt 2-2, Runneri #7 ottaa dodge, Linjamies #11 ottaa Dodge, Linjamies #13 ottaa dodge, Fan Factor nousee
Voittoja 60,000 ostetaan uusi blitzeri
Kuudes Matsi
Alemman Valuen Humanei vastaan. Peli alkaa että ekalla rundilla mulle tulee 2 casualtyy ja 1 knockout
Voitto 3-0, Casualtyt 3-5, Assassin #9 Dodge, Linjamies #14 +AG, Linjamies #11 kuolee, Fan Factor up
Voitot 60,000
Seitsemäs Matsi
alemman Valuen, mutta jo kauden pelanneet Skavenit.
Voitto 4-2, Casualtyt 6-0, Witch Elf +AG, Blitzer #3 tuplilla Guard, Blitzer #5 +ST, Linjamies #15 Dodge, Fan Factor Up
Voitot 30,000
Kahdeksas Matsi
Viime kauden voittanutta Norsea vastaan, vaikka säästetty rahaa inducementtei varten ei käytetä
Tasapeli 2-2, Casualtyt 1-4, Linjamies #13 Block, Fan Factor Up
Voittoja 30,000 ostetaan Witch Elf
Exhibition matsin takia vielä 1 Fan Factor Up
Lopullinen Tiimi 1 kauden jälkeen
(alkuskillit kursiivilla, tuplat paksuina)
#1 Witch Elf, Frenzy, Dodge, Jump Up, Block, Mighty Blow, +AG, 31SPP
#2 Witch Elf, Frenzy, Dodge, Jump Up, 0SPP
#3 Blitzer, Block, Dodge, Guard, 17SPP
#4 Blitzer, Block, Tackle, 10SPP
#5 Blitzer, Block, +ST, 12SPP
#7 Runner, Dump Off, Dodge, 14SPP
#9 Assassin, Shadowing, Stab, Dodge, -AV, -AV, 6SPP
#10 Lineman, Block, 8SPP
#12 Lineman, Block, 13SPP
#13 Lineman, Dodge, Block, 19SPP
#14 Lineman, +AG, 8SPP
#15 Lineman, Dodge, -AV, 6SPP
#16 Lineman, Sneaky Git, 8SPP
2x Rerolls
9 Fanfactor
Apothecary
Treasury 10,000
Team Value 1 760 000
Ordo Aboensiksen Blood Bowl Liiga: Snake Eye Surprise
Re: Ordo Aboensiksen Blood Bowl Liiga: Snake Eye Surprise
Onnittelut voitosta, tuossa tiimissä on kyllä tyyliä. Alku viestistä mietin, että miten oikein selviät mutta näemmä voitosta voittoon porskuttelit. Skillivalinnat vähän kummastuttivat [esimerkiksi kick-taidon puute], oletko tiimillä pelannut aiemmin tai miten suunnitellusti otit taitoja? Vain kaksi blitzeriä, miksi tälläinen valinta? Omassa liigassa Delffi tiimi pelasi hyvin pitkälle blitzeriensä voimalla ja näin eteni kauden voittoon muun joukkueen tukiessa näitä neljää.
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
En ole koskaan pelannu uusille delffeillä ennen tätä ja halusin testata niitten erikoisuuksia, eli runnerii ja assassinii. oikeasti ois assassinin tilalle ottaa blitzeri, mutta kuten sanottu halusin kattoo et onks siit mihinkään, ja vastaus oli ei =P. itse pidän witchillä alottamisesta, vähän riskaapelii se on riippuen ekasta matsista, mutta se frenzy ja dodge on kova alotus, kun viel kävi semmonen tuuri et sai blockin ekan pelin jälkeen se on tosi kova. ja mielestäni se että pelaa blitzerien varassa on tiimin väärinpelaamista, koska kaikilla pelaajilla on maalinteko potentiaali, kaikilla on pass-potentiaali, joten kaikkia voidaan tasavertaisesti expata, mitä olen yrittänyt tehdä, tosin blodge, mighty blow witchi on kyllä tehnyt aika paljon blitzaukset. varmaan vähän mietityttää sua toi blitzerin Guard valinta kanssa, mutta sen otin siitä hyvästä että tiimi tarvitsee pari blodge guardaajaa, ja en niin paljon ole kiinni cassujen tekemises vaan pelaajien kaatamises (sitt voi sneaky git käydä potkasees ne injuryyn) joten se et saa 2 noppaa on tärkeämpi kuin mighty blow.
Kick skillin puute on siitä yksinkertaisesta syystä että kun alotan pelin mietin "nyt ku toi linjuri skillaa se ottaa kick" ja sitten se skillaa ja olen täysin unohtanut kickin ja otan blockin tai dodgen... muuten ainoa skillivalinta mitä itseä vähän harmittaa on +AG ottaminen witchille, se oli vähän sellanen impulsiivinen "en jaksa miettiä" skilli.
Kick skillin puute on siitä yksinkertaisesta syystä että kun alotan pelin mietin "nyt ku toi linjuri skillaa se ottaa kick" ja sitten se skillaa ja olen täysin unohtanut kickin ja otan blockin tai dodgen... muuten ainoa skillivalinta mitä itseä vähän harmittaa on +AG ottaminen witchille, se oli vähän sellanen impulsiivinen "en jaksa miettiä" skilli.
- Boar Bolter
Mielenkiintoinen tiimi ja hienoa menestystä! Itse tuolla neljän blitzerin tiimillä tosiaan kohtuullisesti pärjätenkin pelasin, block, dodge ja siitä eteenpäin side stepiä ja muuta hauskaa niin hyvähän siitä tuli. Mitä tarkoitat väärinpelaamisella? Itse tykkään joukkueella kun joukkueella pelata niin, että turha nopanheitto minimoidaan, mihin käyttämäni joukkuetyyli sopii hyvin. Paljon muita dodgeja en mielellään heittänyt kun rerollattavaa 2+ ja pieleen nekin menevät silloin ja tällöin.
Olet oikeassa että kaikilla pelaajilla on potentiaalia, mutta siihen se melkein jää. Taidottomat linjamiehet ovat turnover magneetteja, ja rerolleja ei ole liiaksi ylimielisten passien jne korjailemiseen. Käyvät sitomisessa ja screenin teossa, ja hätätilanteessa jossain muussa. Samaan tyyliin taidoton witch elffikin kerää turnovereita lyömispuolella mutta blockin saatuaan on tietenkin kovaa kamaa. Assasin on niin tapauskohtainen että sillä aloittaminen on nimenomaan rulettia, kehnosti panssaroidussa liigassa voi toimia todella hyvinkin varsinkin jos nopat pyörivät mutta esimerkiksi liigassamme jossa on vain muutama AV 7 pelaaja olisi Assasin melko turha kapistus. Onnittelut kuitenkin voitosta! Itse siirryn seuraavalla kaudella jolla osallistun Khemreihin :D
Olet oikeassa että kaikilla pelaajilla on potentiaalia, mutta siihen se melkein jää. Taidottomat linjamiehet ovat turnover magneetteja, ja rerolleja ei ole liiaksi ylimielisten passien jne korjailemiseen. Käyvät sitomisessa ja screenin teossa, ja hätätilanteessa jossain muussa. Samaan tyyliin taidoton witch elffikin kerää turnovereita lyömispuolella mutta blockin saatuaan on tietenkin kovaa kamaa. Assasin on niin tapauskohtainen että sillä aloittaminen on nimenomaan rulettia, kehnosti panssaroidussa liigassa voi toimia todella hyvinkin varsinkin jos nopat pyörivät mutta esimerkiksi liigassamme jossa on vain muutama AV 7 pelaaja olisi Assasin melko turha kapistus. Onnittelut kuitenkin voitosta! Itse siirryn seuraavalla kaudella jolla osallistun Khemreihin :D
Blood Bowl 2010
W:6 D: 2 L:2
W:6 D: 2 L:2
väärinpelaamisella tarkoitan että mikään tiimi ei pärjää pelkästään parilla tähtipelaajalla, varsinkaan elffit, koska ovat niin heiveröisii. keskimääräiseen pelaajaan verrattuna linjurit ovat todella hyviä, ja koska usein voi tehdä suhteellisen vaarattomii 2+, 2+, 2+ passei niin siit saa enemmän expaa.
minä pelaan aina pitkällä tähtäimellä, koska oolen fumbbl:isti.
minä pelaan aina pitkällä tähtäimellä, koska oolen fumbbl:isti.