You Shall Not Pass!!

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Kain

You Shall Not Pass!!

Viesti Kirjoittaja Kain »

Jos jotkut ovat seuranneet talonrakennus-projektiani gallerian muissa osioissa, ovat kaikki huomanneet ettei sinne ole vähään aikaan tullut päivityksiä. Syy on ollut se, että a) minulla on ollut hiukan kiire ja b) vapaa-aikani on mennyt tähän projektiin.

Peliporukallamme näyttää olevan nyt sellainen aikataulu, että pystymme pelailemaan kerran vuoteen. Noh, jos näin on, tarvitsemme siis kunnon pokaalin sille joka osoittautuu mahtavimmaksi kenraaliksi tänä maagisena päivänä...siitä se idea sitten lähti..

Kuva

Kuva

Kuva

Hiukan ehkä kliseinen kohtaus, mutta ah niin mahtava. Tein tämän todella kiireessä ja se näkyy myös useassa kohdassa. Pääasia oli kuitenkin saada näyttävä pokaali ja luulen että onnistuin siinä...

Pokaali on tässä juuri liimausvaiheessa. Vielä pitää hiukan korjata noita kirjaimia sekä kirjailla viime vuoden voittaja, Eli Usva, pokaaliin..

Palautetta saa läimiä tännepäin..
Lisää rakentelusta/pelailusta, Mun blogi
usva

Re: You Shall Not Pass!!

Viesti Kirjoittaja usva »

HUH!

On kyl meidän turnauksien arvonen pokali! Toivottavasti ehdin pitää sitä takan laidalla pidempäänkin kuin turnauspäivän ajan :)

HIENOA TYÖTÄ JÄLLEEN KERRAN!
Tyranoid

Viesti Kirjoittaja Tyranoid »

Kerrassaan mahtavaa jälkeä, eipä ole silmään sattunut mitään yhtä hyvin tehtyä. Ja jos tämä on tehty kiireellä, niin miltäköhän huolella tehty työ näyttää? Eipä tästä juurikaan miinusta keksi
Kun tietää hävinneensä, on parempi pysyä hiljaa.
DragonLance kronikat, mustamiekka kirja sarja ym. myynnissä http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 99&t=94789
Kekka

Viesti Kirjoittaja Kekka »

Aaaarg. Tämä selittää Usvan kommentit puhelimessa:" ...tänä vuonna en aio juoda mitään pelipäivänä vaan keskityn vain ja ainoastaan pelaamiseen ja voittamiseen...". Printtasin tänään töissä semmosen kieliposkessa tehdyn hupailulistan ja laitoin sen äsken paperinkeräykseen. Huomenna kauppaan ostamaan juustoa ja uuden listan tekoon. Kain on taas ansainnut jotain pientä ja kivaa lahjusta *whip whip*

Ja joo piti vielä lisätä: pelipöytätasoa. Ja vaimon kommentti:"älä voita tollasta kun ei se mahdu mihinkään." Ei taida olla pelkoa =D
Seraphi
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Seraphi »

hyvin EEPPISTÄ :D
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.

https://www.facebook.com/sheriffanvil
WolfMan

Viesti Kirjoittaja WolfMan »

Mahtaakohan voittajan pippeli enää mahtua housuihin kaiken sen venyttelyn jälkeen...
Kain

Voihan Balrog!!!!

Nyt vasta huomasin petskules että olen tehnyt ihan hiiiikkiriiiikkisen virheen...noin normaalisti liekit eivät kuumene mitä korkeammalle ne nousevat, joten valkoisten kohtien (jotka ovat siis kuumimpia) EI pitäisi olla liekkien kärjessä vaan tyvessä (jossa siis on aikas kuuma)...hitto.....mitä mä voin tähän enää sanoa paitsi että ei pidä ikuna tehdä kiireessä mitään...
Kekka

Viesti Kirjoittaja Kekka »

Nonni! Uusiksi vaan.
Terminator Sergeant

Viesti Kirjoittaja Terminator Sergeant »

Kirkkain kohta lienee tosiaan tyvessä mutta kuumin muistaakseni juuri liekin yläpuolella, ellen ihan höpöjä muistele. Onko muuten siivet ihan figusta vai tehty itse?
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
Kain

Figuthan ovat Sabertooth gamesin jo kuopatusta Lotr-pelistä, jouduin tilaamaan nuo englannista..varsinkin tuo balrogfigu on todella messevä, yli 20cm korkea =) Gandalf oli hiukan huonompi figu, mutta ajan puutteessa sekin sai kelvata...
thamus

Viesti Kirjoittaja thamus »

No jos ajatellaan tuli oikeaa raudan lämpeämistä niin kyllä paksuin kohta on kylmänpi kuin ohuin kohta joten kyllä tuo minusta on oikein kärki on ohuempi kuin tyvi joten se kuumenee kärkeen päin.
Kyllä miekan survaisu kärellä tehdään.

Jos se on tuli ase niin miksei se voisi olla kauttaaltaan kokonaan lämmin?
Eihänse ole kuin maaginen ase.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
Jänis

Viesti Kirjoittaja Jänis »

OOH!

Kyllä tuollaiset pokaalit kelpaisivat. Innostaa varmasti kanssa pelaajia heittämään noppaa vähintään sen kerran vuodessa. Itselläni oli jossain vaiheessa ajatus että voisi tehdä jonkinlaisen pokaalin Bloob Bowliin omalle peliporukalle.

Palaa sivulle “Galleria”