Baal Predator ei voi ampua eteenpäin?
Baal Predator ei voi ampua eteenpäin?
Elikkä siis semmoista olen kuullut Beasts of Warista, että Baal Predator ei voisi ampua eteenpäin, mutta ton se yksi oli aika epäselvästi sanonut. Koskeeko tämä vain Flamestorm Cannonia ja Heavy Flamereita templateiden takia vai onko tossa joku mikä estäisi ihan Twin-Linked Assault Cannoneilla ja Heavy Boltereilla olevaa Baalia ampumasta eteenpäin ja miksi näin olisi?
- Kaapelikala
Re: Baal Predator ei voi ampua eteenpäin?
Vempeleen runko saattaa blokata aseen losin. Esim. jos lantikan kasaa niin, että taaempiin oviin laittaa sponsonit, ei se pysty ampumaan aivan eteensä näillä.
-
MasterofReality
tuosta flamestormistahan se juttu on. Aseen piippu kun on niin lyhyt että jos ammut eteenpäin niin se template osuu runkoon. Itse ignoroisin sen mutta sääntör*nkkarit eivätMecha kirjoitti:Elikkä siis semmoista olen kuullut Beasts of Warista, että Baal Predator ei voisi ampua eteenpäin, mutta ton se yksi oli aika epäselvästi sanonut. Koskeeko tämä vain Flamestorm Cannonia ja Heavy Flamereita templateiden takia vai onko tossa joku mikä estäisi ihan Twin-Linked Assault Cannoneilla ja Heavy Boltereilla olevaa Baalia ampumasta eteenpäin ja miksi näin olisi?
if we're evil or divine we're the last in line
Puhutaan tosin fire pointeista ampuvista modeleista, mutta itse kyllä soveltaisin tätä myös tässä tapauksessa, eli FAQ 1.2:MasterofReality kirjoitti:tuosta flamestormistahan se juttu on. Aseen piippu kun on niin lyhyt että jos ammut eteenpäin niin se template osuu runkoon. Itse ignoroisin sen mutta sääntör*nkkarit eivätMecha kirjoitti:Elikkä siis semmoista olen kuullut Beasts of Warista, että Baal Predator ei voisi ampua eteenpäin, mutta ton se yksi oli aika epäselvästi sanonut. Koskeeko tämä vain Flamestorm Cannonia ja Heavy Flamereita templateiden takia vai onko tossa joku mikä estäisi ihan Twin-Linked Assault Cannoneilla ja Heavy Boltereilla olevaa Baalia ampumasta eteenpäin ja miksi näin olisi?
"Q: If a model fires a template weapon out of a vehicle, will
the vehicle be hit if it is underneath the template? (p66)
A: No it will not be hit."
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... on_1_2.pdf
Jaahas. Eli ilmeisesti se yksi BoW tyyppi ei oikeasti tiedä mistä puhuu ja vain luulee tietävänsä. Hyvä, että sotu on olemassa.
Niitä on aika paljon liikkeellä.Mecha kirjoitti:Jaahas. Eli ilmeisesti se yksi BoW tyyppi ei oikeasti tiedä mistä puhuu ja vain luulee tietävänsä. Hyvä, että sotu on olemassa.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.