Vanhojen figujen arvo
Vanhojen figujen arvo
En tiedä onko täällä jo ollut tälläinen topicci, mutta tässä kysymykseni siis on: Onko joskus 80-luvulla tehty figuuri arvokas muussa mielessäkin, kuin tunne arvossa? Kiinnostaisi vain tietää, kun pari mainitsemaltani ajalta olevaa vanhaa figua komistaa kaappiani.
Valta on illuusio.
figuilussa ei aivan saman tyyppistä keräilyä esiinny, kuin esim. sarjakuvien tai urheilukorttien suhteen joten arvo ei niinkään kasva. Toki jos löydät jonkun, joka keräilee nappeja muussakin kuin pelimielessä niin silloin siitä saattaa saada jo rahaakin... pelaajat tuskin maksavat kauheasti ylimääräistä vanhasta figusta... saattaa jopa mennä toisin päin.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Riippuu aivan täysin figuurista ja sen kunnosta. Solegendsistä voi tarkastaa, ovatko kyseiset figut harvinaisia vaiko yleisiä. Hyväkuntoinen ja maalaamaton on yllättäen arvokkaampi kuin maalattu. Konvertoidut figuurit ovat yleensä vähiten arvokkaita.
Figuureiden hintoja voi käydä metsästämässä vaikkapa bartertownista (http://www.bartertown.org). Ei kuitenkaan kannata pidättää hengitystään; vanhojen mutta yleisten figujen kohdalla hinta kohoaa harvoin (tai en ainakaan itse ole koskaan maksanut enempää) yli 5-8:n euron / kappale.
Toivottavasti auttoi - kannattaa kuitenkin pitää mielessä, ettei minulla ole juurikaan asiantuntemusta aiheen suhteen. Kaikki tämä on siis vain omia kokemuksiani.
Figuureiden hintoja voi käydä metsästämässä vaikkapa bartertownista (http://www.bartertown.org). Ei kuitenkaan kannata pidättää hengitystään; vanhojen mutta yleisten figujen kohdalla hinta kohoaa harvoin (tai en ainakaan itse ole koskaan maksanut enempää) yli 5-8:n euron / kappale.
Toivottavasti auttoi - kannattaa kuitenkin pitää mielessä, ettei minulla ole juurikaan asiantuntemusta aiheen suhteen. Kaikki tämä on siis vain omia kokemuksiani.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
-
Puolijohdediodi
Olet ilmeisesti perehtynyt asiaan hyvin?Robocop kirjoitti:eipä niistä sen enempää saa kuin uusista..
E-bayssa ainakin ja muissa Day mainitsemissa saiteissa on lisää infoa, niin ei tarvitse mielipiteitä tietoja ilmoitella. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
Andromedus