"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kesäloma kerholla 31.5.2011 lähtien

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

StarSol
Viesti:

Kesäloma kerholla 31.5.2011 lähtien

Viesti Kirjoittaja StarSol »

Moi, toukokuun 31. päivä oli viimeinen tällä kaudella... näillä näkymin. Minulla on tänään nuoritoimenjohtajan kanssa meetinki joten tulevaisuus raottuu varmaan jo tänään.
Ilmoittelen täällä mahdollisista asioista.

T: Petri
Kuulee, muttei kuuntele.
Katselee, muttei näe.
Puhuu, muttei asiaa.
StarSol
Viesti:

Re: Kesäloma kerholla 31.5.2011 lähtien

Viesti Kirjoittaja StarSol »

Paikkaa haettu ensikaudelle 22.8.2011 - 25.5.2012. Tiistaisin 17 - 21. Tämä oli nuorisotoimiston mukaan parasaika.

Kesäksi saadaan aikoja viikonlopuille halutuille ajoille. Jos ehdotuksia niin laittakaa tänne. Varmaan Heinäkuulle 2 kpl ja elokuulle 1 kpl, kesäkuulle ???... ainakin mun näkemyksen mukaan.
Yritän laittaa pyyntöä jo ensiviikolla, joten vastailkaa nopeasti.

T: Petri
Kuulee, muttei kuuntele.
Katselee, muttei näe.
Puhuu, muttei asiaa.
mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

Kiitos Petri! 29.-31.7. on Ropecon, siihen kohtaan ei varmaan kannata järkätä mitään. Muuten ei paljoa väliä mun puolesta.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Oliko nää kesän vkloput jotain pidempiä sessioita?
Mulla oli mielessä, että voisi pelata Arkham Horroria. Se saattaa olla niin pahuksen pitkä peli, että ei oikeen normaalina kerhopäivänä saa välttis päätökseen.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Maurgrim

Viesti Kirjoittaja Maurgrim »

Oliko jossain vaiheessa aikeissa jotain turnauksia jossain pelissä suunnitteilla? Vois meinaa vetäistä vaikka faba:ssa tuollaisen miniturneen (3 peliä, pienillä pistemäärillä) jonain noista kerroista.
Sumppi Ry
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
GhaZz

Viesti Kirjoittaja GhaZz »

Kerkeiskö tohon Lauantai 18.06 ottaa yhden pelipäivän 8-21? niin kerkeis pelaamaan sitten kunnolla
Ite ainakin olisin valmis lähtee
Sumppi Ry
Maurgrim

Mää mukana kanssa! Valmis pelaamaan melkein mitä vaan pienellä varauksella
Sumppi Ry
Rutabaga
Valvoja

Vähän enempi varoaikaa ku 10 päivää, kiitos. Saadaan sit maksimoituu paikallakävijöiden määrä.
Byrokratia ja Peten jaksaminen varmaan vie jo ton verran aikaa.

Mun ehdotus olis vaikka kesäkuun viimenen lauantai 25.6. Jos vielä saadaan sit heinäkuullekin aikoja?
Jos ne ei siellä kehtaa kaikkia lauantaipäiviä antaa Sumpille, niin sitte ihan suosiolla miusta vaan heinäkuulle.
liffi

Viesti Kirjoittaja liffi »

Toi vika viikoloppu on aika huono kun silloin on juhannus. Ei se minua niin kai haittaa (ei ole varma viel) mut porukkaa voi mennä mökil silloin jne. Ensiviikon lauantai sopisi paremmin, mutta mulla on ainakin nyt kaikki viikoloput kesäkuussa ainakin vapaat. Eli olen ihan ines.
~Sumpin hallituksen jäsen~
^dyslexics are teople poo^
Rutabaga
Valvoja

Aijoo, empä muistanu koko midsummerii. Kyl se on sit varmaan pois laskuista.

Heinäkuun eka ja vika, jos sille kuulle saa kaksi?

Missä Pete?
liffi

Viesti Kirjoittaja liffi »

Tuut tuut. Nyt ne mun laivat vihdoinkin tuli. Se oli unohtanut lähettää ne. Noh sainhan ainakin pari extra laivaa kun muutama laiva oli vaurioittunut. Noh nyt on armeja... muhahahahaaa
~Sumpin hallituksen jäsen~
^dyslexics are teople poo^
Maurgrim

Onko kesän pelikerroista jotain tietoa? Vai kuoliko salon kerhotoiminta kesän ajaksi? Aattelin vaan kysästä josko sitten jotain sais aikaseks jos ois deadlineja...
Sumppi Ry
mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

Terve, hallituksen puolesta vastailen että eipä tässä ole tullut mitään järkkäiltyä. Kaupungin suuntaan yhteydet on vähän hiljaiset nyt kun virkamiehet lomailevat.

Kannustaisin kuitenkin ihmisiä kokoontumaan yhteen ja pelaamaan. Ei siihen välttämättä sen kummempaa tarvita kuin että hei kaverit ens viikolla tulkaa meille pelaan X peliä mukaan mahtuu Y ihmistä omat karkit mukaan, tai, jos kämppäsi on pieni ja haisee pahalta, kohtelias kysymys että haluaisin tällaisen setin, pystyiskö joku houstaan peli-illan?

Mukavaa kesää kaikille!

Mikko
Sumppi Ry
Maurgrim

Tämähän nyt on aina tiedetty, mutta olisihan se tietty saada tuollainen kunnon tila käyttöön varsinkin kun sen mahdollisuutta hieman väläyteltiin. Itse saan kyllä pelattua niin paljon kuin työt antaa periksi, mutta olisi tosiaankin kiva saada aikaan jokin isompi kokoontuminen ja vaikka ihan jopa pienimuotoinen turnaus. Voisin jopa faba puolelle jotain tuollaista värkätä, jos vain tilat saataisiin käyttöön ja porukkaa kiinnostaisi.
Sumppi Ry
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Tuollaiset yhden päivän turnaukset olisi myös mahdollista saada hoitumaan vielä suhteellisen pienellä osanottajamäärälläkin, olihan meillä se Adjokin viime vuonna. Lähiseudulta voisi siis jopa tulla muutama lisäkaverikin tueksi mukaan. En tiedä ideoitko ihan noinkaan isoa edes, mutta se voisi toimiakin, jos vain tilat saadaan.
Peril of Warp
Rutabaga
Valvoja

No jos ei muuten, niin mähän muutan toivon mukaan ihan justiinsa siihen korttelin päähän kerholta. Siellä vois sitten vaikka sitä Arkhamia nyt ainakin, kunhan saan vähän kalusteltua paikkaa.
mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

@Maurgrim
Tarkoitukseni oli rohkaista nuorempia tai uusia pelaajia kirjoittelemaan tänne ja ehdottelemaan pelejä, vanhat jermut nyt saavat pelit järkkäiltyä keskenäänkin, kuten totesitkin :)

@Lord Mikke
Adjö tehtiin viime kesänä toukokuussa, vaikka itse vaatimaton tapahtuma olikin heinäkuussa. Nyt on vähän myöhäistä, tai no sanotaan, en henk. koht. aio yrittää järkätä vastaavaa uudestaan näin lyhyessä ajassa (lyhyessä ajassa = kun mahdolliset pelitilojen lainaamisesta vastaavat henkilöt palaavat töihin vasta elokuussa).
Sumppi Ry
mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

Terve,

tiedoksi vielä sellainen että toukokuussa puhuttiin alustavasti, että tänään torstaina 30.6. Sumppi olisi esittäytynyt Salon iltatorilla. Tiedossani ei ole, että kukaan olisi tehnyt mitään asian hyväksi.

Intoa riittää, mutta mitään ei tapahdu. Nyt on oikea aika puhua siitä, mitä tehdään kun kerho aukeaa syksyllä. Ehdotan, että järjestämme siihen jonkin tempauksen, joko kerhon jäsenille tai suurelle yleisölle soveltuvan tapahtuman.

Olisiko siinä ideaa, että, sanotaanko syksyn toisena kerhokertana, jotta kerhopaikka on jo tullut meille itsellemme taas tutuksi, järjestämme kerhokerran jonka tarkoituksena on tarjota demopelejä uusille ihmisille? Järkkäiltäisiin sinne sitten monta erityyppistä peliä mahdollisimman edustavin puittein, joita pääsee ohjaajan opastuksella kokeilemaan. Jos paikalle ei tule kuin kerholaisia, ei haittaa, päästään ainakin sitten keskenämme kokeilemaan uusia pelejä. Jonkunlaista markkinointia olisi hyvä tehdä 1-3 viikkoa ennen demopäivää: viedä koulujen ilmotustaululle jullareita, ilmoitus Salon kaupunkitiedotteeseen (ilmainen!) ja ankara sosiaalisen median rumputuli.

Ystävällisin terveisin,

jalo sihteerinne
Mikko
Sumppi Ry
Maurgrim

Hyvä ajatus tuo demottaminen ja tiedottaminen. Itse voisin ohjailla noita demopelejä joko FaBassa tai nyt uutena pelinä Flames Of Warissa. Tuo Flames tosin sillä varauksella että saan armeijaa maaleihin (apua saa tarjota jos haluaa maalata pieniä miehiä). Ja Fabaan olisi hyvä saada toiseksi armeijaksi jokin pahis jengi. Multa sais noita Empiren jannuja esittämään hyviksiä. Tarkoituksenmukaista olisi varmaan myöskin se, että demoissa käytettävät figut olisi maalattuja.

Kentänkappaleiden osalta olisi muuten varmaan kanssa hyvä järjestää jonkinlainen korjailu/rakentelukerta kerholla. Alkavat meinaan monet olemaan sen näköisiä, että elämää on nähneet. Voin suoraan myöntää itse olevani huono noita tekemään, mutta onneksi meillä on nuo pari keisaria joiden avulla tällainenkin sohlo jotain saattaisi saada aikaan. Materiaaliakin jonkinverran löytyy ja jos joku kolehti vaikka kerättäisiin, niin saataisiin pienillä henk.koht panoksilla aika paljon materiaali kasaan. Mun kautta tuota Finnfoamia ainakin saattais saada hieman halvemmalla.

Ja mainostaminen paikallislehdessä ilmoittelu olisi todella hyvä tapa tehdä kerhoa tutuksi ja laskisi toivon mukaan uusien mukaan tulon kynnystä.

Siinä mun ajatuksia. Laittakaas muut mietteitänne jatkoksi.

Mikko, se isompi ja rumempi.
Sumppi Ry
GhaZz

Viesti Kirjoittaja GhaZz »

Päevöö!

Soitin eilen Petelle ja kysyin noista heinäkuun peliviikonlopuista. Pete oli yrittänyt soittaa "hemmolle" mutta hemmo ei vastannut (varmaan kesälomalla...) Pete sanoi yrittävänsä soittaa tänään 1.7 hemmolle uudestaan.
Ehdotan, että järjestämme siihen jonkin tempauksen, joko kerhon jäsenille tai suurelle yleisölle soveltuvan tapahtuman
Kannatetaan!Tarvitsemme selvästi PALJON lisää mainontaa ja tätä varten tarvitsemme erillisen suunnitelu päivän ("kerhopäivän" ulkopuolella ) jossa käydä läpi että ketä tekee mitäkin.
Kentänkappaleiden osalta olisi muuten varmaan kanssa hyvä järjestää jonkinlainen korjailu/rakentelukerta kerholla.

Tähän mä ainakin nostan käteni ylös, kun kerho taas alkaa alan kattella mitkä voidaan korjata ja mitä poistetaan. Samoin jatkan tuon jättipuun työstämistä, myös alan työstämään sitä lumi teemaista 40k/hordes/masiina maastoa

-Ville-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”