WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
Re: WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.
Wow, toihan näyttää melkeen yhtä odotettavalta casteriltä kuin eGrissel. Mikä olisi enää hienompaa kuin trolli-gunmaagi? Kyllä nyt tulee tälle vuodelle ostettavaa, kun ensin wrath tarjoaa meniiteille uusia herkkuja ties kuinka paljon, ja loppuvuodesta vielä Dominaatio tuo lupaavia herkkuja trolleille.
vai että ei rölleilleriitä siegen pöllintä nyt pitää vielä cainekin varastaa jep jep
Nothing to see here move along noob.
Syyskuun julkaisut (SPOILER ALERT):
http://privateerpressforums.com/showthr ... r-Releases
Aika perushuttua (Wrathin kamaa), mutta myös muutamat yllärit mahtui mukaan: Kahden pelaajan WM-startteri pikkusääntiksellä (niinku kaikissa peleissä tuntuu nykyään olevan), viisi uutta Dominationin Warlockia ja Bombardierit (nyt jo)!
Aloitusboksin sisältö:
http://privateerpressforums.com/showthr ... r-Releases
Aika perushuttua (Wrathin kamaa), mutta myös muutamat yllärit mahtui mukaan: Kahden pelaajan WM-startteri pikkusääntiksellä (niinku kaikissa peleissä tuntuu nykyään olevan), viisi uutta Dominationin Warlockia ja Bombardierit (nyt jo)!
Aloitusboksin sisältö:
Mä oon innoissani taas ku pieni lapsi.Item #: PIP25001
[PP1109N - WARMACHINE Two-Player Battle Box (plastic)
(+)
New PrivateerPress2011 September
A set of two-person Uomashin.
Khador and made miniature plastic Menoth group's rule book (Complete Prime Mk II rules in a travel-sized booklet (86 pages)) and has got all the necessary things.
Product Description:
Rules booklet (86 pages), introductory guide, dice, ruler, and 17 plastic WARMACHINE models with corresponding stat cards
Miniature (made of plastic)
KHADOR ARMY:
Warcaster Kommander Sorscha
Juggernaut Heavy Warjack
Destroyer Heavy Warjack
Man-O-War Shocktrooper Unit (5)
PROTECTORATE OF MENOTH ARMY:
Warcaster High Exemplar Kreoss
Crusader Heavy Warjack
Vanquisher Heavy Warjack
Repenter Light Warjack
Exemplar Cinerators Unit (5)
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Kaapelikala
Aikas eeppistä. Vähän olen ostamassa, kai. Taskusääntis nyt ei ole niin tarpeellinen, kun säännöt ovat selkeät toisin kuin eräissä toisissa tapauksissa.
Muoviset shocktrooperit. Oisko loputkin?
Voisi kuvitella kun muukin laatikon sisällöstä tuntuu olevan :)Kaapelikala kirjoitti:Aikas eeppistä. Vähän olen ostamassa, kai. Taskusääntis nyt ei ole niin tarpeellinen, kun säännöt ovat selkeät toisin kuin eräissä toisissa tapauksissa.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Myöskin tuosta voisi päätellä jotain...TheEmu kirjoitti: Rules booklet (86 pages), introductory guide, dice, ruler, and 17 plastic WARMACHINE models with corresponding stat cards
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- The Captain
- Valvoja
Niissä toisissa tapauksissa ei ole hyötyä kuljettaa sitä pikkusääntistä mukana, kun ei siitä kumminkaan ole apua. Masiinassa tulee kumminkin vastaan näitä "mites tää nyt meni" -hetkiä, jolloin sääntökirja on ihan OK olla mukana.Kaapelikala kirjoitti:Aikas eeppistä. Vähän olen ostamassa, kai. Taskusääntis nyt ei ole niin tarpeellinen, kun säännöt ovat selkeät toisin kuin eräissä toisissa tapauksissa.
Kyllä mie pikkusääntiksen huolin. Toivottavasti on saatavissa muutenkin kuin boksissa, muuten pitää keksiä loppusijoituspaikka kasalle figuja.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Kaapelikala
Lähinnä mietin siis muita MoW-variantteja. Jotenkin näkisin noin tapahtuvan, mutta mene tiedä.Pariah kirjoitti:Voisi kuvitella kun muukin laatikon sisällöstä tuntuu olevan :)Kaapelikala kirjoitti:Aikas eeppistä. Vähän olen ostamassa, kai. Taskusääntis nyt ei ole niin tarpeellinen, kun säännöt ovat selkeät toisin kuin eräissä toisissa tapauksissa.
Uusi krokolocki uudesta Insideristä:

Ei vakuuta iha hirveästi, mutta ei toi nyt mikään rumakaan oo.

Ei vakuuta iha hirveästi, mutta ei toi nyt mikään rumakaan oo.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Noh, krokot on siistei ja zombit on siistei. Zombikroko on tuplasti siisti siis. Ehkä vähän odotin et toi olis ollut bog trogi tai croakki, mut kyl krokokin käy mul. Joku uus unitti ja ua posselle niin ois jeejee.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Hohhoo! Olen niin ostamassa sen startti boxin, sillä haluan alkaa kerätä Cygnarin ja Retribuutionki lisäksi Menothia ja Khadoria. Kerranki jotain aihetta odottaa syksyä ja elokuussa alkaa työtkin, nii tulee olemaan rahaaki tommoseen pakettii. Mitähän voisi maksaa, 100euroa?
Luin myös että tulee vihdoinki Cygnarien Sentinelki muovisena, onha siitä kuva faction bookissakin.
Takaisin wrathiin, luin Battlecollegesta, että Retribuutiolle tulee aika iloisesti Myrtsejä lisää.
Luin myös että tulee vihdoinki Cygnarien Sentinelki muovisena, onha siitä kuva faction bookissakin.
Takaisin wrathiin, luin Battlecollegesta, että Retribuutiolle tulee aika iloisesti Myrtsejä lisää.
Hypnosista on jo jotai juttua ja kaikki jo Discordian tietää, mutta mitäs jännää nuo muut osaa. Voisiko olla osa noista muita hieman kestävempää sorttia?Light Warjack: Aspis
Heavy Warjack: Banshee
Heavy Warjack: Daemon
Heavy Warjack: Sphinx
Character Heavy Warjack: Discordia
Character Heavy Warjack: Hypnos
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.
https://www.facebook.com/sheriffanvil
Kilpailevan talon (mikä olikaan nimeltään) myrmidonit taitavat huhujen mukaan olla ARM19, mutta ilman force fieldiä. Kokonaisboksimäärä pari pienempi kuin nykyisillä.Seraphi kirjoitti: Hypnosista on jo jotai juttua ja kaikki jo Discordian tietää, mutta mitäs jännää nuo muut osaa. Voisiko olla osa noista muita hieman kestävempää sorttia?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
PP foorumeiden Retrialueelta kyllä löytyySeraphi kirjoitti:Hohhoo! Olen niin ostamassa sen startti boxin, sillä haluan alkaa kerätä Cygnarin ja Retribuutionki lisäksi Menothia ja Khadoria. Kerranki jotain aihetta odottaa syksyä ja elokuussa alkaa työtkin, nii tulee olemaan rahaaki tommoseen pakettii. Mitähän voisi maksaa, 100euroa?
Hypnosista on jo jotai juttua ja kaikki jo Discordian tietää, mutta mitäs jännää nuo muut osaa. Voisiko olla osa noista muita hieman kestävempää sorttia?Light Warjack: Aspis
Heavy Warjack: Banshee
Heavy Warjack: Daemon
Heavy Warjack: Sphinx
Character Heavy Warjack: Discordia
Character Heavy Warjack: Hypnos
http://privateerpressforums.com/showthr ... h-Spoilers
Aloitin WM/H-blogin, jee! Löytyypi osoitteesta http://ramblingsofanemu.blogspot.com/. Alkuun ainakin ajattelin kommentoida Wrathin juttuja sinne ja vähän koittaa metailla kirjaa läpi. Aika näyttää miten kiinnostus pysyy yllä, mutta toistaiseksi on tuntunut ihan hauskalta puuhalta.
Kommentit blogiin, tänne tai vaikka spostilla olisi hyvin suotavia. Ja toki saa tulla naureskelemaan mun höpinöillä turnauksissakin. :)
Kommentit blogiin, tänne tai vaikka spostilla olisi hyvin suotavia. Ja toki saa tulla naureskelemaan mun höpinöillä turnauksissakin. :)
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Heh. CAD antaa huutia Khadorille Wrathissa:

“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Eli siis kannattaa pelata vain naispuolisilla castereillä, niin Dickpuncher katoaa olemassaolonsa mahdottomuuteen, kiitos englanninkielen yksikön kolmannenpersoonan sukupuolierot. Mutta hienoa, että masiina on noussut 40k:n rinnalle ja päässyt CADiin asti.
En ymmärrä sarjakuvan vitsiä, eihän Khador tunnu olevan mikään hirveä voittaja Wrathissä. Gun Carriage on hyvä ja Black Ivan näyttää loistokkaalta (joko Harkevichin tai Superiorityn kanssa), mutta muuten aika keskitason juttua. Kiva toki, että WM/H saa näkyvyyttä CADissa. Sinänsä voisi aloittaa oman ketjunsa johon keräisi WM/Hn esiintymiset CADissä ja muissa sarjakuvissa, muistan törmänneeni ainakin pariin muuhun tapaukseen aiemmin.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
ehkä valinna syy on olluut se, että kenenkään muun arm ei voi olla ROFL ja damegrid 10x10. Violator tosin kuulostaa niin veetumaiselta, että olis sopinu hyvin cryxeille. :)
Yllätys että Tim "B^U" Fuckley ei ymmärrä mistään mitään. Walls of Text ilman kunnon punchlinea. Ei jatkoon.TheEmu kirjoitti:En ymmärrä sarjakuvan vitsiä, eihän Khador tunnu olevan mikään hirveä voittaja Wrathissä. Gun Carriage on hyvä ja Black Ivan näyttää loistokkaalta (joko Harkevichin tai Superiorityn kanssa), mutta muuten aika keskitason juttua. Kiva toki, että WM/H saa näkyvyyttä CADissa. Sinänsä voisi aloittaa oman ketjunsa johon keräisi WM/Hn esiintymiset CADissä ja muissa sarjakuvissa, muistan törmänneeni ainakin pariin muuhun tapaukseen aiemmin.
Onkos muilla ollu ongelmia Boostepin Warmachine/Hordes tilauksissa? Itse olen jo tässä yli kuukauden (kohta toisenki) odotellu Retribuution Sentinelejä vai olenko ainut huono-onninen tässä tilanteessa...?
yritin kirjoittaa jotain fiksua...mutta se ylitti 200 merkin rajan... enkä keksinyt muuta.