Heavy Gear Blitz!
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Gene Steeler
Heavy Gear Blitz!
Iltaa ihmiset.
Koitanpa tässä hieman herätellä kiinnostusta peliin nimeltä Heavy Gear Blitz! (Kyllä, huutomerkki kuuluu nimeen).
Olen harrastellut pelin parissa jo muutamia vuosia mutta erinäisistä syistä varsinainen pelaaminen on jäänyt hieman vähemmälle. Yksi syy on vastuksen puute, joten kiinnostuneita kaivataan!
Peli on sci-fi peli joka sijoittuu parin tuhannen vuoden päähän tulevaisuuteen pääasiassa Terra Nova planeetalle. Pelin figut ovat saman kokoisia kuin esim. marinet, mutta skaala on 1/144, joten tämä marinen kokoinen figuuri onkin 5 metrinen "Heavy Gear", eräänlainen taisteluhaarniska tai mecha.
Tässä miniwargaming.com:in tekemä esittelyvideo pelistä:
http://www.miniwargaming.com/content/an ... gear-blitz
Peli valmistajahan on kuitenkin dp9.com, jonka webbisivulta kannattaa aloittaa tutustuminen.
Mulla on tarkoituksena tulla esittelemään peliä jonain tiistaina, ei kuitenkaan vielä 5.4., mutta katsotaan myöhemmin. Vastaan mieluusti kysymyksiin täälläkin!
Koitanpa tässä hieman herätellä kiinnostusta peliin nimeltä Heavy Gear Blitz! (Kyllä, huutomerkki kuuluu nimeen).
Olen harrastellut pelin parissa jo muutamia vuosia mutta erinäisistä syistä varsinainen pelaaminen on jäänyt hieman vähemmälle. Yksi syy on vastuksen puute, joten kiinnostuneita kaivataan!
Peli on sci-fi peli joka sijoittuu parin tuhannen vuoden päähän tulevaisuuteen pääasiassa Terra Nova planeetalle. Pelin figut ovat saman kokoisia kuin esim. marinet, mutta skaala on 1/144, joten tämä marinen kokoinen figuuri onkin 5 metrinen "Heavy Gear", eräänlainen taisteluhaarniska tai mecha.
Tässä miniwargaming.com:in tekemä esittelyvideo pelistä:
http://www.miniwargaming.com/content/an ... gear-blitz
Peli valmistajahan on kuitenkin dp9.com, jonka webbisivulta kannattaa aloittaa tutustuminen.
Mulla on tarkoituksena tulla esittelemään peliä jonain tiistaina, ei kuitenkaan vielä 5.4., mutta katsotaan myöhemmin. Vastaan mieluusti kysymyksiin täälläkin!
Re: Heavy Gear Blitz!
Ihan mielenkiintoisen oloiselta vaikutti mitä nyt tuota videota kattelin ja firman sivuilta figuja selailin. Itseäni kyl hieman kiinnostais joku juuri tuon tyyppinen peli. Figuista en ollut ihan vakuuttunut, mut kai niihinkin tottuu. Mitä materiaalii noi figut muuten on? Ja mistä noita on helpoin tilata jos sattuu innostumaan? Oon kyl vähän päättänyt että en enää aloittaisi muita pelejä masiinan jälkeen. Useampikin jäänyt alkuinnostuksen jälkeen ihan kokonaan. Mut esittelyä ootellessa. :)
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Oh man, dp9...
Oon kattelu sitä niiden alternative WW2 mechapeliä tosi usein sillä silmällä. Gear Krieger tms.
Oon kattelu sitä niiden alternative WW2 mechapeliä tosi usein sillä silmällä. Gear Krieger tms.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
- Gene Steeler
Kiva kun on vähän kiinnostusta.
Figuja voi tilata suoraan dp9.comista, ja nyt kun on tuo tullauskin tehty helpommaksi niin sitä voi jopa suositella.
Euroopasta löytyy Battlefield Berlin mutta valikoima ei ole täydellinen, tosin tullin kanssa ei sitten tarvitse asioida.
Pienet ja keskikokoiset figut (jalkaväki, Gearit) ovat tavallista white metallia, tankit ja striderit yms. ovat resiiniä (hartsia), aika laadukkaan oloista sellaista.
Jos ei ihan hirveä innostus vielä iske, kannattaa odotella kun tulen demoilemaan, tuon sitten enemmänkin figuja näytille.
Sääntökirjoja voi tilata paperisina sieltä mistä figujakin, tai PDF:nä DriveThruRPG.com:ista. PDF:t ovat tosi laadukkaita ja värillisiä. Sääntökirjoja on aika montaa versiota liikkeellä varsinkin muissa kuin dp9:n omassa kaupassa, kannatta varoa ostamasta vanhoja kirjoja. Uusin sääntöversio on "Field Manual" [DP9-9997] jossa on juuri uusitut perussäännöt. Armeijat löytyvät kirjoista "Locked and Loaded" (perusarmeijat, sis. myös vanhat perussäännöt), "Black Talon" (Terra novan eliittijoukot vs. maapallon invaasiojoukot yms.) ja muutamia pienempiä opuksia.
Jos ostaa jonkun noista "armeijakirjoista" PDF:nä saa nuo uudet perussäännöt samaan hintaa mukaan. Painettuna perussäännöt on $15 mustavalkoisena.
Gear Krieg on vähän hiljaiselolla nykyään, mutta niitä figuja voi kyllä tilata dp9:n kaupasta. Säännöt on kai haudattu kaikessa hiljaisuudessa, mutta Battlefield Evolution -säännöstöön on kirjoitettuihan uudet säännöt näille Gear Kriegin kävelijöille.
Figuja voi tilata suoraan dp9.comista, ja nyt kun on tuo tullauskin tehty helpommaksi niin sitä voi jopa suositella.
Euroopasta löytyy Battlefield Berlin mutta valikoima ei ole täydellinen, tosin tullin kanssa ei sitten tarvitse asioida.
Pienet ja keskikokoiset figut (jalkaväki, Gearit) ovat tavallista white metallia, tankit ja striderit yms. ovat resiiniä (hartsia), aika laadukkaan oloista sellaista.
Jos ei ihan hirveä innostus vielä iske, kannattaa odotella kun tulen demoilemaan, tuon sitten enemmänkin figuja näytille.
Sääntökirjoja voi tilata paperisina sieltä mistä figujakin, tai PDF:nä DriveThruRPG.com:ista. PDF:t ovat tosi laadukkaita ja värillisiä. Sääntökirjoja on aika montaa versiota liikkeellä varsinkin muissa kuin dp9:n omassa kaupassa, kannatta varoa ostamasta vanhoja kirjoja. Uusin sääntöversio on "Field Manual" [DP9-9997] jossa on juuri uusitut perussäännöt. Armeijat löytyvät kirjoista "Locked and Loaded" (perusarmeijat, sis. myös vanhat perussäännöt), "Black Talon" (Terra novan eliittijoukot vs. maapallon invaasiojoukot yms.) ja muutamia pienempiä opuksia.
Jos ostaa jonkun noista "armeijakirjoista" PDF:nä saa nuo uudet perussäännöt samaan hintaa mukaan. Painettuna perussäännöt on $15 mustavalkoisena.
Gear Krieg on vähän hiljaiselolla nykyään, mutta niitä figuja voi kyllä tilata dp9:n kaupasta. Säännöt on kai haudattu kaikessa hiljaisuudessa, mutta Battlefield Evolution -säännöstöön on kirjoitettuihan uudet säännöt näille Gear Kriegin kävelijöille.
- Gene Steeler
Uusi video jossa demoillaan pelin kulkua. Ei tässä tarvitse kohta tulla ollenkaan esittelemään ;)
Täältä voi ladata Gear Garagen, joka on ilmainen "armybuilder" softa Heavy gearille jos kiinnostaa tutustua armeijalistoihin.
Täältä voi ladata Gear Garagen, joka on ilmainen "armybuilder" softa Heavy gearille jos kiinnostaa tutustua armeijalistoihin.
Kuulostaa hienolta, demottamaan kerholle sitten vaan! Uusiin peleihin on aina kiva tutustua. Ilmoittele etukäteen minä tiistaina pääsisit tulemaan, nimittäin jos ennakkoon ehtii vähän mainostamaan täällä messulaudalla ja irkkikanavalla niin kiinnostuneet osaavat varautua tulemaan paikalle oikeana päivänä.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
- Gene Steeler
Selvä homma mvp. Valitettavasti tänä tiistaina en vielä ehdi, katsotaan ensi viikolla uudestaan.
Heavy Gearin saatavuudesta sen verran, että yksi suurimmista brittiläisistä figuverkkokaupoista, nimittäin Wayland Games, on ottanut Heavy Gear Blitzin myyntiin. Listalla näyttää olevan mukavasti lähes kaikki mitä Dream Pod 9 pistää Blitzin osalla pihalle. Ei sisänsä voi sanoa, että saatavuus olisi edelleen mitään huippuluokka. Tilanne on kumminkin parantunut ja toivottavasti tällä saadaan pelille lisää pelaajia.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
- Gene Steeler
Tarkimmat ovatkin varmaan huomanneet että demoilu on jäänyt tekemättä... Täytyy syyttää tosielämää, huoh.
Hieno peli on kuitenkin kyseessä ja aion jossain välissä sitä harrastaa! Palataan asiaan.
Hieno peli on kuitenkin kyseessä ja aion jossain välissä sitä harrastaa! Palataan asiaan.
- Gene Steeler
Näköjään perussäännöt ja aloituspaketti ovat tulossa Fantsuun myyntiin. Toki sitä alkaa saada jo muistakin eurooppalaisista kaupoista myös.
Aloituspakettihan sisältää molemmat sääntökirjat pienoiskokoisina ja mustavalkoisina (Locked & Loaded ja Field Manual) ja 6kpl figuja (3 North Hunters ja 3 South Jägers).
Itse sääntökirjoista on sitten olemassa mustavalkoisia ja värillisiä versioita eri hintaan.
(Joo, ja tämä ei ole maksettu mainos :) )
Aloituspakettihan sisältää molemmat sääntökirjat pienoiskokoisina ja mustavalkoisina (Locked & Loaded ja Field Manual) ja 6kpl figuja (3 North Hunters ja 3 South Jägers).
Itse sääntökirjoista on sitten olemassa mustavalkoisia ja värillisiä versioita eri hintaan.
(Joo, ja tämä ei ole maksettu mainos :) )
- Gene Steeler
Ja jos kiinnostaa hankkia säännöt PDF-muodossa, niin nyt saa 25% alennusta kuun loppuun asti.
Täällä
Täällä
- Gene Steeler
Kävin sitten Ropeconissa vähän demoilemassa kun tuli edeltävänä iltana semmonen olo että nyt figut valmiiksi ja hommaan vauhtia.
Kolme henkilöä ehti 3:ssa tunnissa saamaan opastusta.
Tämä siis tarkoittaa että Salossakin tullaan vihdoin näkemään HGB! demo, kunhan kerhoillat alkavat...
Kolme henkilöä ehti 3:ssa tunnissa saamaan opastusta.
Tämä siis tarkoittaa että Salossakin tullaan vihdoin näkemään HGB! demo, kunhan kerhoillat alkavat...
Jees näinkin sut, olit just demottamassa peliä ja itse olin menossa vetämään ropea joten morjenstamiset jäi mutta hyvältä näytti. Nähdään kerholla!
Sumppi Ry
- Gene Steeler
Tänään pääsen todennäköisesti kerholle, kai siellä on jotain toimintaa?
- Gene Steeler
No niin, yksi demo pidetty Salossa. Aika kauan ihmeteltiin aihetta kun ei ole itselläkään ihan selkärangassa asiat vielä. 'Uhrin' nimi pääsi karkaamaan, voitko ilmoittautua? ;)
Ensi viikolla toivottavasti uudestaan vähän rivakammin. Jos kiinnostuneita on, voin järjestää hieman isommat armeijat ja kaksi pelaajaa voi harjoitella samaan aikaan, itse voin toimia joko tuomarina tai vastustajana jos ei kahta kiinnostunutta löydy.
Ensi viikolla toivottavasti uudestaan vähän rivakammin. Jos kiinnostuneita on, voin järjestää hieman isommat armeijat ja kaksi pelaajaa voi harjoitella samaan aikaan, itse voin toimia joko tuomarina tai vastustajana jos ei kahta kiinnostunutta löydy.
Mää.
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.