Seuraavat hankinnat.
-
Andromedus
Seuraavat hankinnat.
Eli kun nyt mulla on mun dark eldar armeijassa kaks pakettii warrioreita ja lordi niin mitä seuraavaksi? käyttörahaa on 93 euroo ja sain listakseni nämä:
3 pkt Dark Eldar Wyches=52.5 e
4 blist Incubi=40
=92.5 e
Perustelut ovat ne että pelaan örkkiarmeijaa vastaan ja tarviin wychejä opettamaan vähän niitä vihernahkoja jotka pieksää aina massalla, ja incubit ovat sen takia ettäne on mahtavia taistelijoita ja meinasin laittaa kaverin nobbeja vastaan jotka on eavy armorissa(kato power weapon menee hyvin läpi) ja muutenkin ne sais tehtyy paljon tuhoa lordin kanssa. Mitä te ehdottaisitte itse?
3 pkt Dark Eldar Wyches=52.5 e
4 blist Incubi=40
=92.5 e
Perustelut ovat ne että pelaan örkkiarmeijaa vastaan ja tarviin wychejä opettamaan vähän niitä vihernahkoja jotka pieksää aina massalla, ja incubit ovat sen takia ettäne on mahtavia taistelijoita ja meinasin laittaa kaverin nobbeja vastaan jotka on eavy armorissa(kato power weapon menee hyvin läpi) ja muutenkin ne sais tehtyy paljon tuhoa lordin kanssa. Mitä te ehdottaisitte itse?
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
- Henri Ketonen
-
Andromedus
Hitto, tarviin Incubeja! Ne on niin cool. No montaa Inkkua suositelette? Warrioreille en anna dark lanceja kun molemissa ryhmissä on jo maximi Splinter cannonit(2 squadissa). Eihän wychejä blistereissämyydä(siis kyllähän beastmasten wychweapon succubi jne, mut ei tavallisia wykkejä)
-
Musta Setä
Myydäänpä, kyllä niitä on blissuissa fantsun listoilla.
1500pt peleissä käytin itse 7mää incubia, 2 warrioria splinter cannoneilla ja horrorfexillä varustettua raideria Archonini mukana. Herätti PeLkOa vihollisuuksissa...ja minä vain naureskelin mielipuolisesti kun hakkasivat peltipurkkeja kappaleiksi.
Mutta örkkejä vastaan eivät niin ässiä ole...tietysti nobit tippuvat, mutta pystytkö niillä tekemään sen esim 10 haavaa jotka riittävät hurjan viiden nobin pudottamiseen? Epäilen ettet. Ja kun power klawilla ja chopalla varustettu 2den woundin Pena iskee takaisin, niin incubit parkuvat kuin pikkutytöt. Hyvin riskialtista on tuollainen...
1500pt peleissä käytin itse 7mää incubia, 2 warrioria splinter cannoneilla ja horrorfexillä varustettua raideria Archonini mukana. Herätti PeLkOa vihollisuuksissa...ja minä vain naureskelin mielipuolisesti kun hakkasivat peltipurkkeja kappaleiksi.
Mutta örkkejä vastaan eivät niin ässiä ole...tietysti nobit tippuvat, mutta pystytkö niillä tekemään sen esim 10 haavaa jotka riittävät hurjan viiden nobin pudottamiseen? Epäilen ettet. Ja kun power klawilla ja chopalla varustettu 2den woundin Pena iskee takaisin, niin incubit parkuvat kuin pikkutytöt. Hyvin riskialtista on tuollainen...
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
-
Andromedus
Jaa. En muuta kyllä enää mun listaa mutta pidän teidän kaikkien ehdotukset mielessä sillä sit kun tulee taas kuukausi raha niin pitää tuhlata kaikki Warhammereihin. Muuten, mitä suosittelette ostaa 40 eurolla? Siis wykkejen ja inkubejen jälkeen?
No se raider tai pari jos rahat riittää, raiderit on aina hyviä hankintoja dark eldar armeijaan. Ja voithan sitten kun laajennat armeijaa niin ottaa lisää warrioreita ja sitten ottaa niille niitä dark lanceja niin voit sitten vaihtaa lancet jalka ryhmiin ja siirtää cannonit raider squadeihin.
'Overkill, is enough.'
Pertuarbo, Primarch of the Iron Warriors.
Pertuarbo, Primarch of the Iron Warriors.
-
Andromedus
-
Puolenkuun Pelit
- Viesti:
Liikkuva GW tietopankkiAndromedus kirjoitti:Kiitos tosi paljon klaital, taidat olla oikein ekspertti alalla.
http://www.PuolenkuunPelit.com - verkkokauppa & peliportaali
-
Musta Setä
Niinpä...minäkin olen pelannut jokaisella muulla armeijalla paitsi örkeillä ja omistanutkin 3/4 eri pääarmeijatyypeistä (hakkaa päätä seinään kauas liihottelleiden €urojen perään).
Joten ainakin sääntötietoutta, ja jonkun verran taktiikkaakin, löytyy kaikesta *pyörittää silmiä* kantapään kautta hankittua *silmääiskevä hymiö*
Joten ainakin sääntötietoutta, ja jonkun verran taktiikkaakin, löytyy kaikesta *pyörittää silmiä* kantapään kautta hankittua *silmääiskevä hymiö*
Tässä teille profeetta
Kuuromykkä sekä sokea
Kuuromykkä sekä sokea
Re: Seuraavat hankinnat.
on eavy armorissa [Andromedus]
mega armorissa
tulee varmaan tänään tai huomena sinne liikkeeseen.
mega armorissa
-
Andromedus