Työn alla siis otsikon mukainen projekti, koska haluan luoda techmarinen servo harnessilla(tai ehkä jopa useamman) GK armeijaani.
Vastaavia projekteja olen suuren interneetzin syövereistä löytänyt, mutten ainuttakaan valmista sellaista, joten voisin yrittää tämän kunnialla loppuun saattaa.
Kyseessä on siis GK codexista löytyvän techmarinen kuvan mukaan osittain mukailtu toteutus, johon olen käyttänyt hyvinkin sekalaisia bitsejä. Techmarine erottuu selkeästi GK poppooseen kuuluvaksi, mutta siitä löytyy kuitenkin myös Mechanicucselle uskollisuudesta kertovia osia. Halusin luoda mallista enemmän GK-tyylisen, koska GW:n valmis malli ei miellyttänyt silmää laisinkaan, saati sitten ettei se olisi mitenkään GK porukkaan sopiva omasta mielestäni. Tietyllä tasolla malli kaipaisi vähän lisää Mechanicucsen tyyliä, mutten tiedä tuleeko sitä ikinä tulemaan.
Itse olen hyvinkin tyytyväinen mallin tämänhetkiseen ulkonäköön: edestä, sivulta, takaa.
Tavoitteena vielä kehittää techmarinelle lannevaate jostain ja jotain pientä yksityiskohtaa.
Ja koska jotakuta kuitenkin kiinnostaa mitä kaikkia bitsejä tuohon ukkeliin on kulunut, niin tässä listaa.
Itse techmarine:
-Space Marine tank commander torso.
-Space Marine power armor jalat koristeltuna GK koristeilla.
-Adeptus Mechanicus shoulder pad.
-Grey Knights shoulder pad.
-Grey Knights käsi stormboltterilla.
-Space Marine käsi nemesis force swordilla.
-Grey Knights terminator kypärä, leikelty, pienennetty ja madallettu sopivammaksi torsoon.
Servo harness:
-Reppuosa: Yhdistetty 2 kpl Grey Knight power armor reppua ja päälle liimattu random bitsi Dreadknight kitistä. Yksi repun suuttimista jätetty alaosaan kiinni.
-"Plasmaleikkuri": Runko Dreadnoughtin stormboltterin kannasta ja "panosvyötä" jatkettu toisella moisellä "vyön" pätkällä. Stormboltterin kantaan liitetty leikellyt plasmapistoolit.
-Flamer: Dreadnoughtin heavy flamer suutin ja saman aseen letkut yhdellä lisäletkulla varustettuna.
-Servo-arm(s): Näissä oli työtä kerrakseen. Servo armien varret on muokattu Storm Raven Gunshipin takalaskutelineistä(believe it or not), spruen pätkistä, letkunpätkistä, ja randombitseistä. Tietysti 40K:n mukaisesti koristeena pääkallot. Servo armien "puristinleuat" ovat niinikään spruesta leikelty.
Laitan lisää kuvia pyynnöstä ja/tai kun projekti etenee ja kun alkaa maalia siirtymään pintaan.
Haluan myös sanoa kiitokseni niille tuttavilleni, jotka tähän projektiin ovat erinäisiä osia ja konsultaatiota lahjoittaneet.
Kuuntelen mielelläni kommentteja, sekä ehdotuksia projektin parantamiseksi ja edistämiseksi.
Toivottavasti tykkäätte!
- Vompo
GK techmarine projekti
Re: GK techmarine projekti
Muuten oikein hieno, mutta nuo servoarmit on aivan liian massiiviset..
Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa.
En nyt tiedä, servo-armit näyttävät IMO ihan hyviltä, mutta itse figuuri näyttää vähän heppoiselta ja huutaa lisää massaa.
Kiitos kommenteistanne, ja kieltämättä kyllä on hieman heppoinen tuo figu noihin servoarmeihin nähden ja hieman massaa kaipaisi lisää kyllä. Itse pidän noista servoarmeista tuollaisina massiivisempina ja voimakkaamman oloisina.