"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wh Skirmish

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Perzzza
Viesti:

Wh Skirmish

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Eikös tämä bookki maksanut jotain vajaat 6e? Kannattaako hommata (varsinkaan kun ei ole nettiä vakituisessa käytössä)? GWeen sivuilta olen katsellut noita skenaarioita ja varsinkin kääpiöille ja skaveneille on aivan fantastisia...

Kokemuksia ja kommentteja!
niih.
tneva82

Re: Wh Skirmish

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

kääpiökuningas kirjoitti:Eikös tämä bookki maksanut jotain vajaat 6e? Kannattaako hommata (varsinkaan kun ei ole nettiä vakituisessa käytössä)? GWeen sivuilta olen katsellut noita skenaarioita ja varsinkin kääpiöille ja skaveneille on aivan fantastisia...
Netissä löytyy huomattavasti enemmän skenuja(muunmuassa kääpiö skenut oli harvoja läpyskässä). Ei ole kaduttanut sen hankkiminen joten jos rahaa on ja kiinnostusta skirmishiin löytyy niin ehdottomasti!
Druzhina Captain
Valvoja

Re: Wh Skirmish

Viesti Kirjoittaja Druzhina Captain »

kääpiökuningas kirjoitti:Eikös tämä bookki maksanut jotain vajaat 6e? Kannattaako hommata (varsinkaan kun ei ole nettiä vakituisessa käytössä)? GWeen sivuilta olen katsellut noita skenaarioita ja varsinkin kääpiöille ja skaveneille on aivan fantastisia...
Skenaarioita ehdottomasti kannattaa katsoa GW:n sivuilta, sieltä löytyy enemmän ja viimeisimmät versiot.
Samoilta sivuilta löytyy myös lyhyt katsaus sääntöihin sekä laaja materiaali maaston tekoon ja skenaarioiden suunnitteluun. Skirmish säännöt ovat myös FB sääntökirjassa. Jos ei omista kyseistä kirjaa, niin ehdottomasti kannattaa hankkia skirmish bookia (eihän 6e ole kova hinta). Muista syistä en tiedä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”