WARMACHINE/HORDES -turnaukset Ropeconissa 2011
Re: WARMACHINE/HORDES -turnaukset Ropeconissa 2011
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jesh. Pada setä voisi yrittää ottaa osaa lauantain turnaukseen jos vaan saan tarpeeksi figuja kasaan ja hommattua sellaisen jonkinlaisen kellon mitä vaadittiin.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
- Kaapelikala
Shakkikelloja saa hyvin varustetuista shakkikaupoista.
Androidille ja iPhonelle shakkikellosofta ei ole mitenkään ongelmallinen toteutettava ja kaipa noita on jo.
Myös lautapelit.fi kauppaa shakkikelloja. Laadusta ei ole tietoa, mutta kaipa nuokin toimii (linksu: tässä, hakuna shakkikello).
Androidille ja iPhonelle shakkikellosofta ei ole mitenkään ongelmallinen toteutettava ja kaipa noita on jo.
Myös lautapelit.fi kauppaa shakkikelloja. Laadusta ei ole tietoa, mutta kaipa nuokin toimii (linksu: tässä, hakuna shakkikello).
Suosittelen ehkä itse ennemmin hankkimaan ihan tavallisen ajastimen, kuten vaikka tämän:
http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =164028907
Ihan oikea shakkikello on toki kiva, mutta suht hintava. Kun molemmilla pelaajilla on tavallinen kello/ajastin, niin ajaa saman asian.
http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... =164028907
Ihan oikea shakkikello on toki kiva, mutta suht hintava. Kun molemmilla pelaajilla on tavallinen kello/ajastin, niin ajaa saman asian.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Pystyisikö joku ystävällinen sielu lainaamaan kuuden miehen maalattua Kossite Woodsmen -yksikköä perjantain Highlanderiin? Hermannilta saisin varmaan maalaamattomana ko. otukset lainaan, mutta maalattu armeija on aina maalattu armeija...
Also, pelataanko perjantain turnauksen jälkeen joku supersiisti fluffimegahypermättö? Pöydät ja maastot on varmaan kuitenkin 24/7 meidän käytössä Conin ajan?
Also, pelataanko perjantain turnauksen jälkeen joku supersiisti fluffimegahypermättö? Pöydät ja maastot on varmaan kuitenkin 24/7 meidän käytössä Conin ajan?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- The Captain
- Valvoja
Mie kasson, jos saan pakattua mukaan.TheEmu kirjoitti:Pystyisikö joku ystävällinen sielu lainaamaan kuuden miehen maalattua Kossite Woodsmen -yksikköä perjantain Highlanderiin? Hermannilta saisin varmaan maalaamattomana ko. otukset lainaan, mutta maalattu armeija on aina maalattu armeija...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Joo kyllä sieltä tilaa löytyy yöllä pelata. En nyt välttämättä lupaa itse osallistua, mutta saapi kehitellä ajatusta. Ehkä mieluummin jossain muussa ketjussa, jos suuria suunnitelmia on.TheEmu kirjoitti: Also, pelataanko perjantain turnauksen jälkeen joku supersiisti fluffimegahypermättö? Pöydät ja maastot on varmaan kuitenkin 24/7 meidän käytössä Conin ajan?
Wanha kunnon "figut tiskiin ja katsellaan mitä tapahtuu" toimineen oikein hyvin. Aina sitä jotain saa veisteltyä sitten paikan päällä.Celebdae kirjoitti:Joo kyllä sieltä tilaa löytyy yöllä pelata. En nyt välttämättä lupaa itse osallistua, mutta saapi kehitellä ajatusta. Ehkä mieluummin jossain muussa ketjussa, jos suuria suunnitelmia on.TheEmu kirjoitti: Also, pelataanko perjantain turnauksen jälkeen joku supersiisti fluffimegahypermättö? Pöydät ja maastot on varmaan kuitenkin 24/7 meidän käytössä Conin ajan?
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
ainut et siellä ei saa ryyyb
Juh. Alakerran ravinteli ja tuttujen autot tulee hyvin nopsaan siellä tutuksi.Chromeoo kirjoitti:ainut et siellä ei saa ryyyb
ai et hätä keinot keksii? =)
Heipä hei. Täällä on vähän ***** kivaa, mut onneks nyt ainakin näyttäis viikonloppuvapaat aika mukavilta. Eli Alokas Aro varmistaa mt-ilmon ja ilmoittautuu pää-turneeseen. Toivotaan nyt ettei mitään katastrofei pääse käymään.
Jeps. Lauantai aamulle sekä näköjään illalle tuli muuta säädettävää, siten en pääse turnaukseen.
Ilmoittautuisin Warmachine turnaukseen (50pt turneeseen)
Ilmoittautuisin tohon 25pt turneeseenkin, mutta on jo täynnä...*sighs*
NImi: Korlee Toni
Ilmoittautuisin tohon 25pt turneeseenkin, mutta on jo täynnä...*sighs*
NImi: Korlee Toni
Janne Kilpi jättäytyy pois turneesta
Hips hops, intti jäi kesken, joten voin ilmoo tohon perjantaillekkin. Toivottavasti joku jättäis tulematta niin pääsis vähän treenailee.
-Teppo
-Teppo
Ville Toiviainen mukaan lauantain isoon. Hienosti melkein muistin että 'con on tällä viikolla.
A general must act decisively in battle. He who stands on the defensive does not conduct war, he endures it.
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
-Supreme Kommandant Gurvaldt Irusk
Nyt on sen verta kipee olo, ettei pysty kyllä millään lähtemään coniin. Teppo Aro peruu perjantain ja lauantain ilmot ja mahdollisesti sunnuntainkin. Täytyy kattoo jos sais sen verran oloo parannettuu että pääsis edes MT:n pelaamaan.
-Teppo
-Teppo
=(Temppu kirjoitti:Nyt on sen verta kipee olo, ettei pysty kyllä millään lähtemään coniin. Teppo Aro peruu perjantain ja lauantain ilmot ja mahdollisesti sunnuntainkin. Täytyy kattoo jos sais sen verran oloo parannettuu että pääsis edes MT:n pelaamaan.
-Teppo
Mä vaikka soittelen sulle joskus lauantaina illemmalla ja kyselen tilannetta. Tietää sitten selviääkö lauantain turneesta useampi läpi Mestarien turneeseen.
eli hilanderista ei pääse?