"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Fabaliiga - Osallistumisia ja sääntöjauhantaa

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Fabaliiga - Osallistumisia ja sääntöjauhantaa

Viesti Kirjoittaja Runt »

Vai että sellainen peli, olisin kuvitellut täysin päinvastaista tulosta kyseisestä pelistä. Toisaalta hyvä näin koska nyt kahden kärki on 300.pts sisällä, vielä jos Jarkko repäisee Empirestä tai Kääpiöistä ~2000.pts niin kolmen kärki on todella tiukka. Mielenkiintoinen liiga ollaan saatu aikaan omasta mielestäni, Antonia en aivan noin korkealle omassa rankking listassani arvioinut. Minä ja Tomi taidamme olla tällä hetkellä ne alisuorittajat, jota ei varmaan ennen liigan alkua aivan odotetettu.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Nyt oikeasti. Pliis lanatkaa Antonin voittotoiveet, ettei joudu kuunteleen sen leuhkintaa siitä, miten hänen surkea armeijansa voitti liigan. Ei siten, että Sampsan leuhkintaa kestäisin, mutta sentään Sampsan lista ei kuse niin kuin Antonin, niin sen leuhkinnan voi jopa hetken kestää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Runt

Vaikka örkki lista ei olekkaan paperilla kovin näyttävä niin Anton osaa pelata listallaan, siitähän fabassa on loppupeileissä kyse. Toisin sanoen hatun noston arvoinen suoritus tuolla örkkilistalla. Pelityyli nyt örkeillä on vähän "juostaan" karkuun ja vältellään vihollista tyylinen, mitä nyt Giantit ja muutamat muut haluavat combattiin. Örkeillä kun liigassa on yski ampuvimmista listoista niin eipä örkeistä juurikaan pisteitä heru muille. Kääpiöt saattavat olla se örkkien ainoa kompastuskivi, vaikkakin örkeillä on sitä kalustoa millä lähteä hakemaan kääpiöiden sotakoneet pois pelistä.
Noppa tuuri toki tuo aina oman mausteensa peleihin, itseltä meni kaksi peliä (Örkit & Chaos) hieman hiekohkosti koska mokasin 1-2 heittoa totaalisesti näissä peleissä. Tosin ei noppatuuriakaan voi syyttää siitä että tappiot tulivat näistä peleistä.
Joten mielestäni Antonille kaikki kunnia örkkilistansa peluuttamisesta.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Emmie nyt tii onko se kuitenkaan hyvä sana kuvaamaan sitä pelaamistanne Ville. Alisuoritusta ei ainakaan omissa peleissä näkynyt, koska ainakin minusta noppatuuri oli vaihteleva molemmin puolin kumpiakin ihmisiä vastaan. Enemmän minä pelaajan virheistä etsisin syntipukkia, koska näitähän tapahtui molemmissa peleissä. Mites se kenraalin knihtipoppoo saatiinkaan tuhottua? Breteillä oli periaatteessa samallaista menoa, mutta 5+ wardi auttoi jonkun verran. Borkit ne siellä jyräsi ja isojen miehien saatua helppoja kylkichargeja ei niistä S3 tökkimisistä tai I1:llä hutkimisista ollut mihinkään.

Brettipeli ainakin oli omalta osaltani taidonnäytös. Se oli ihanaa komennettavaksi kun katsoi da cunnin' plaanien toteutukseen tulemista, mutta kun pelikaveri vaihtui Ilmariin, niin sitten nähtiin jotain niin kaunista pelaamista, että ei voi muuta sanoa kuin: "Magnifico.". 2k peli, jätit saavat 220p ja örkit saavat 2100p. Eniten pidin siitä, että Ilmari meni Antonin erikoiseen, melkein kaksikin kertaa. Fool me ones, shame on you. Fool me twice...

Mutta tosiaan, jännä kisa Sampsan kanssa tuli tästä hommasta. Hapidia vastaan ja erona on vain 300p. Ihan naurettavan pieni ero, tosin se kuitenkin tarkoittaa, että ollaan pakkovoiton edessä. Jos minä häviän, tuskin pääsen 300p:n etumatkaa kirimään ja ohittamaan. Ellei Sampsa pelaa ihan kädettömästi, tulee siitä pelistä jännän.

Allu, muistatko sen edellisen liigan? Kaikki kattoi meikäläistä hulluna kun otin siihen peliin vain 3 puolialastonta heroa ja käytännössä lopuilla ngobboja vain kolme lootaa. Se oli sellainen 300 This is GOBBOS! pelleily ja kuka vei koko liigan? Okei, Ilmarilla oli tsänssi voittaa, mutta vain, koska menin tekemään meidän välisessä pelissä viimeisellä vuorolla chargen, jota ilman olisin hävinnyt tarpeeksi vähän, että seuraavan pelin massacrointikaan ei olisi riittänyt pääsemään rinnalleni.

Mutta olisi se kyllä hienoa, jos seuraavankin peli menisi yhtä hyvin kuin nämä edelliset. Olisi jälleen kerran sellainen taidonnäytös kuin kädettömällä listalla pelaa näin hyvät sijoitukset ja pelisuoritukset itselleen. Se on poika taitoa se kun voittaa huonolla listalla. Oot vaan kade kun ite tartet siihen pumpatun listan steroideilla ja dopingilla. Eikä tietenkään saa unohtaa niitä unipillereitä ja tainnuttajia, jotka piilotat munkin sisälle, jonka tarjoat minulle syötäväksi ennen pelin alkua.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Minkä listassa menettää sen karmassa voittaa...

ehkäpä.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Bringer-of-Doom

Viesti Kirjoittaja Bringer-of-Doom »

Okay, tämä ei ole oikein oikea paikka kysyä, mutta onko kukaan menossa ropeconiin omalla autolla? Tulisin mieluusti kimppakyydillä. Ja tietysti maksaisin kyllä bensat. Palu matkan saan kyllä itse järjestettyä, se on se menomatka minkä toivoisin onnistuvan kimppakyydillä.
Half-breed

Bringer-of-Doom kirjoitti:Okay, tämä ei ole oikein oikea paikka kysyä, mutta onko kukaan menossa ropeconiin omalla autolla? Tulisin mieluusti kimppakyydillä. Ja tietysti maksaisin kyllä bensat. Palu matkan saan kyllä itse järjestettyä, se on se menomatka minkä toivoisin onnistuvan kimppakyydillä.
Mä ja Anton ollaan ainakin menossa. Tosin vielä ei ole varmuutta, että mistä lähetään.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Meitäki yksi autollinen menee, ei tosin vielä tietoa tarkalleen reittisuunnitelmasta, saatika kokoonpanosta. Etusijalla toki on ne jotka menee ja tulee takaisinkin. Epäilen kuitenkin että auto on jo täynnä.
Kalat meni kotio...
Runt

Empire jatkoi kivikkoista alamäkeä hävitessään kääpiölle lukemin 1216-2183
2 x Organ gun, teki selvää Grearswordeistä grosbowien avustuksella, muutama hilpari siinä sivussa säilyi sentään. Rangerit puolestaan murskasivat Knighti boxin kenraalin kera sekä minerit onnekkaasti tuhosivat parit sotakoneet sekä miekkamiehet + velhon, onnistuessaan juoksemaan yksikön kiinni.
Pitkälti peli meni niin että empire juoksi tulta kohden ja close combattiin päästyään pieksi kääpiöitä. Empire kärsi huonoista loitsuista, jolloin ei woudeja paranneltu enään ja trhone of vines kun poistuis ensimmäisellä vuorolla pelistä niin ei life lista enää ollut mistään kotoisin ilman boostia. Loput loitsut disspellattiin helpohkosti mitä nyt muutama 2D6 S3 loitsu pääsi läpi, S3:sta kääpiöt kun eivät juuri välitä niin minkäs teet.
Kääpiöiden ahkerasta ammunnasta huolimatta tankkiin ei saatu kuin 4W sisään, tosin hammeritkin sitä muutaman kerran close combatissa pääsivät iskemään mutta on se tankki sellainen pelti purnukka ettei sitä helposti avata.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Hienoo et kääpiötkin on päässyt luolistaan pelikentille. Ja vahvalla aloituksella näemmä. Ja mikäli sama tahti jatkuu niin kärjessä on tungosta. Voitais muuten ville pelata se meidän peli tässä jokupäivä. Sitten näkis kans et kuinka tiivistä siellä kärjessä tulee olemaan, kun "viimeinen kierros" aluillaan ja n.1500p pääsisin kärkeen taas. Mutta palataan siihen vaikka yv:llä, itelle sopis varmaan aikasintaan sunnuntaina.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Juu pelaillaan vaan, ipanan kanssa menee arkipäivät kotosalla iltapäivisin on joskus vapaata. Sunnuntai voisi sopia itselleni jos ei hyvin niin ainakin kohtalaisen hyvin. Pistele vaikka yv:tä kun tiedät paremmin, itse mielummin pelailen tässä meillä jos se sinulle sopii?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Ville on hirvee kotikissa.

Mutta hei, täähän on siistii. Tomihan ei pakosti otakkaan sitä jumbosijaa kun ei noista Empiren miehistä olekkaan mihinkään. Pistesaldon ka per peli kun on tippunut liigan aikana yli tonnilla.
- Sinitähti
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

:) nyt alettiin siis lyömään vyön alle.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Jeps Empire tippuu ja tippuu... Pahin virhe mitä Empiren kanssa tehtiin oli listaa suunnitellessa kun pohdiskeltiin otetaanko 2x Mortar vai 2x Cannon, Mortareihin päädyttiin koska niitä haluttiin kokeilla. Tulipahan opittua ettei ei S3 riitä mihinkään tälläisessä liigassa. No onhan näissä omissa peleissä ollut mukana myös epäonnea kuten 3D6 charge heitossa 1,1 ja 1 jossa s5 olisi riittänyt, osassa peleistä toki on tullut ihan taktisia virheitä. Toisissa peleissä taas ei olla ajateltu paljonko vastapuoli saa pisteitä vaan puskettu silmät kiinni eteenpäin toivoen että itse saataisiin muutamapiste lisää, kääpiöt saivat tämän takia ~550.pts "ilmaiseksi" kun miekat+velho" breikkasivat combatista minereitä vastaan (miekkat+velho chargesi 6 vuorolla). Monta monessa ja paljon riskinottoja ja mukamas varmoja heittoja jotka on epäonnistuneet re-roll heitoista huolimatta yms. No seuraavassa liigassa sitten paremmalla onnellla ja suuremmalla järjenkäytöllä...
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Onko El Kapulla uhmavaihe päällä kun örkit vaihteeksi suorittaa?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Antrax kirjoitti:Onko El Kapulla uhmavaihe päällä kun örkit vaihteeksi suorittaa?
Se on kato se karma. Olenko minä aikaisemmin jotain 10+ peliä pelannut jo 8th:ia ja kaikki massalla hävinnyt. Nyt liigan kunniaksi ne veti raget ja kostaa kaatuneet veljensä. Siinäkin voi olla toki syy sitten, että vastustajina on muitakin kuin Sampsa. Ällöjä ne Ws5 S5 A2 boksit, joita on kenttä täynnä magiasta puhumattakaan. Mun isot pojat ei tykkää yhtään.
- Sinitähti
Half-breed

Antrax kirjoitti:Onko El Kapulla uhmavaihe päällä kun örkit vaihteeksi suorittaa?
Mitä itse olen pelejä kattonu, niin Antonilla on säkää vähän liikaa mukana, ja vastustajat on tehneet aikamoisia virheitä peleissä, jotka on sitten maksaneet paljon. Tietysti ongelmana on myös, että väki on vähän aliarvioinut Antonin listan, kun seiskassa borkkeja piestiin kuin vierasta sikaa, mutta nyt ne osaa jopa lyödä takas.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Juu virheitä tuli tehtyä mutta ei se 7 strena mitään hubaa ole vastaan ottaa vaikka virheittä pelaisikin. Mä taidan jatkossa ottaa Antonin paikan 7 edikan puolustajana*sarkasmia*... ei vaan täyttyy vain pelata enemmän pelejä että saa tän kasin kokonaan haltuun.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Half-breed kirjoitti:... mutta nyt ne osaa jopa lyödä takas.
Kyllä ne lyö ihan yhtä kovaa kuin mikä tahansa eliitti. Ota step uppi veks, niin ne on jälleen paskaa. Nyt ne on lasivasaroita, samaa kastia Executionereiden kanssa. Paitti Exe saattaa olla jonkun verran parempikin.
- Sinitähti
Half-breed

El Capitan kirjoitti:Kyllä ne lyö ihan yhtä kovaa kuin mikä tahansa eliitti. Ota step uppi veks, niin ne on jälleen paskaa. Nyt ne on lasivasaroita, samaa kastia Executionereiden kanssa. Paitti Exe saattaa olla jonkun verran parempikin.
Borkeilla on parempi T, S, ItP, choppa-sääntö ja parempi save jos käytät kilveä. Exet on vihasempia, omaavat paremman WS, M, ja riehuvat killing blowilla, iskevät kuitenkin vikana aina. Kyllä ne about tasaväkisiä ovat lämäskabassa, mutta itse pistäisin rahani likoon borkeille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”