Ropeconin figutapahtumat
Re: Ropeconin figutapahtumat
En tajunnutkaan et Benistä on tullut joku julkkis, mut sen sais varmaan paikalle ihan pelaajanakin ja sit vois nykii hihasta kunnolla ;)
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
- Nicodemus von Traube
Jervis Johnson!
Tai Alessio Cavatore, voisi tulla buffaamaan omaa Mantikkiaan tai muistelemaan menneitä.
Tai Alessio Cavatore, voisi tulla buffaamaan omaa Mantikkiaan tai muistelemaan menneitä.
15mm for teh win
- The Captain
- Valvoja
Kivahan se olisi joo, mutta kun meidän Coni sijoittuu samaan vuodenaikaan Jenkkilän isojen Conien kanssa, niin noilla saattaa olla kalenterit aika täynnä.TheEmu kirjoitti:Ihan kuka vaan Privateer Pressin työntekijä ja oon iloinen. :)
Kysyminen kumminkin maksaa yleensä vähänlaisesti, joten kannatan, etenkin ensi vuoden uutuusjulkaisuja ajatellen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Terminator Sergeant
Minun ääneni myös Jervis Johnsonille, jätkä on tehnyt vuosikymmenten työn GW:n vaihtoehtopelien linjalla ( arvonimi taitaa olla edelleen Head Fanatic vaikka itse lehti onkin kai kuopattu) ja itselläni on paljon rispektiä kaverin suuntaan, kiitos Bowlin ja BFG:n joitten viimeinen aktiivinen tukija jannu taitaa olla noin niinkuin puljun sisällä.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
Kannatetaan.Terminator Sergeant kirjoitti:Minun ääneni myös Jervis Johnsonille, jätkä on tehnyt vuosikymmenten työn GW:n vaihtoehtopelien linjalla ( arvonimi taitaa olla edelleen Head Fanatic vaikka itse lehti onkin kai kuopattu) ja itselläni on paljon rispektiä kaverin suuntaan, kiitos Bowlin ja BFG:n joitten viimeinen aktiivinen tukija jannu taitaa olla noin niinkuin puljun sisällä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Jervis olisi todella loistava vaihtoehto jos se on mahdollista. Toinen idea voisi jolla yrittää saada joku Spartan Gamesilta.
+1smaxx kirjoitti:Kannatetaan.Terminator Sergeant kirjoitti:Minun ääneni myös Jervis Johnsonille, jätkä on tehnyt vuosikymmenten työn GW:n vaihtoehtopelien linjalla ( arvonimi taitaa olla edelleen Head Fanatic vaikka itse lehti onkin kai kuopattu) ja itselläni on paljon rispektiä kaverin suuntaan, kiitos Bowlin ja BFG:n joitten viimeinen aktiivinen tukija jannu taitaa olla noin niinkuin puljun sisällä.
- Alessio, pitkäaikainen GW-duunari mutta myös Manticin sääntöjensorvaaja ja River Horsen perustajia. Poikkitieteellistä lauta-figukokemusta siis. Käväisi jossain Fanaticeista esittelemässä GW-tuotteita, mutta ei kai ole pitänyt yleisluontoisempia esityksiä omana itsenään.
Sitten erinäisiä mielenkiintoisia skulptaajia:
- Tom Meier (Ral Partha, Thunderbolt Mountain, Dark Sword...), parasta laatua ikinä ja kokemusta käytännössä koko nykymuotoisen figubisneksen ajalta
- Kev Adams (kasari-Citadel, Foundry, Harlequin...), pitkän linjan hiisimies
- Kev White (Hasslefree, Harlequin, PP, Wyrd, Forge World...), a-luokan skulptaaja sekä pyörittänyt pitkään omaa puljuaan hyvin avoimeen tyyliin
- Steve Buddle (Spyglass/Eolith, GW), vastikään GW:lle siirtynyt skulptaaja ja moninkertainen goldendemonisti 15 vuoden ajalta
- Bob Olley, no hei
Paljon muitakin löytyy. Aina plussaa, jos esiintyjiltä löytyy monipuolista taustaa eri aloilta kuten pelisuunnittelu, skulptaus, maalaus, yksityisyrittäjyys ja sitä rataa. Samalla nämä voivat luultavasti kertoa enemmän itsestään eivätkä ainoastaan toimia päätyönantajansa mainosmiehinä.
Sitten erinäisiä mielenkiintoisia skulptaajia:
- Tom Meier (Ral Partha, Thunderbolt Mountain, Dark Sword...), parasta laatua ikinä ja kokemusta käytännössä koko nykymuotoisen figubisneksen ajalta
- Kev Adams (kasari-Citadel, Foundry, Harlequin...), pitkän linjan hiisimies
- Kev White (Hasslefree, Harlequin, PP, Wyrd, Forge World...), a-luokan skulptaaja sekä pyörittänyt pitkään omaa puljuaan hyvin avoimeen tyyliin
- Steve Buddle (Spyglass/Eolith, GW), vastikään GW:lle siirtynyt skulptaaja ja moninkertainen goldendemonisti 15 vuoden ajalta
- Bob Olley, no hei
Paljon muitakin löytyy. Aina plussaa, jos esiintyjiltä löytyy monipuolista taustaa eri aloilta kuten pelisuunnittelu, skulptaus, maalaus, yksityisyrittäjyys ja sitä rataa. Samalla nämä voivat luultavasti kertoa enemmän itsestään eivätkä ainoastaan toimia päätyönantajansa mainosmiehinä.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
- Haizelhoff
- Valvoja
GO JERVIIIIS! mulha on sen nimmariki mun kytkoo pikku-sääntikses (ja kukaan ei sit tuu pölliin sitä tulevis turnauksis :D).
Jervikselle myös ääni.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Jes Goodwin voisi olla kanssa aika hieno vieras. Toki Jervis olisi kanssa kova.