"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k Lahdessa

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Master Calgar

40k Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Tervehdys.

Nyt pitkästä aikaa olisi tarkoitus ehkä pelailla tuota 40k:ta (ja jatkossa mahdollisesti fabaakin) ja kyselisin, miten aktiivista tuo on Lahden seudulla? Lisäksi olisi hauska tietää pelaajien keski-ikää suurinpiirtein. En minä mitään ikärasismia halua harrastaa, mutta itse hivenen päälle kolmekymppisenä tulen toimeen yleensä paremmin vähän varttuneempien seurassa :)

Sääntöjä olen kertaillut taas jonkun verran, mutta koska käytännön pelit ovat jääneet olemattomiksi, peliseurani pitää ottaa huomioon etten ensimmäisellä kerralla välttämättä muista jokaista sääntöä. Mutta kyllä nuo nopeasti nousevat taas mieleen sitten.

Itselläni on oma pelipöytä ja maastoa riittävästi täyttämään sen. Ei mikään maailman hienoin pöytä ole, mutta kooltaan se "standardi". Nurmikkoa kuvaa vihreä kangas ja kaikenlaista päällepantavaa on jottei peli mene ihan jalkapallokentälliseksi. Tarkoituksena toki on joskus tehdä vielä kunnon wasteland ja kaupunkipöydätkin mutta toistaiseksi nuo ovat olleet käytössä. Eli siis jos ei muuta paikkaa löydy eikä koiran läsnäolo (se on erittäin kiltti :) ) häiritse eikä se että avokkini joskus saattaa tulla "häiriköimään", niin pelitilat ovat olemassa, n.6-7km Lahden keskustasta.

Voipi laittaa yv:nä tai vaikka tännekkin, miten vain, jos löytyy hivenen varttuneempaa peliseuraa :) Armeijana on ultramariinit ja mustassa pohjamaalissa vielä toistaiseksi olevat örkit, joista saan varmaan jotain 1750pts leivottua.

Tavoitteena aloittaa pitkään jäähyllä ollut hauska harrastus taas kun palaan opintojen pariin.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Viikatemies Jr

Re: 40k Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Viikatemies Jr »

Miksi vaivautua lahden puokia kauemmaksi, kun puokissa on pelitilat. (kanattaa varata sieltä kaupan foorumeilta aika, ettei tuu yllätyksiä)
The war never changes.
Master Calgar

Re: 40k Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Viikatemies Jr kirjoitti:Miksi vaivautua lahden puokia kauemmaksi, kun puokissa on pelitilat. (kanattaa varata sieltä kaupan foorumeilta aika, ettei tuu yllätyksiä)
Tiedän, enkä minä sitä tarkoittanutkaan että sieltä pitäisi lähteä tyyliin merta edemmäs kalaan, vaan ihan että jos on joku ruuhkainen päivä tms niin löytyy ne pelitilat muualtakin tarvittaessa.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”