Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
KAtsotaanpa. Lätty tappaa keskimäärin WBB huomioiden ~2 vuorossa(olettaen että heität hitin etkä scatteroi pahasti). Kolme lättyä siis 6. 2 squadia destroyeria estää kahta lättyä ampumasta joten tuskinpa edes pääset kolmea lättyä ampumaan kuin korkeintaan ekalla vuorolla. Lascannoni tappaa 0.2 necronia per vuoro(WBB huomioiden). Olettaen että sinulla on niitä 14. Se on 3 necronia. Wohoo! Tapoit ampumisessa 9 plus mitä satunnaista kevyemmät aseet saavat aikaan. Kun plasma gunit puolestaan pääsee laulamaan ei lättyjä enää tule niin paljon(kiitos destroyereiden) joten tapot tipahtaa kummasti.
Ei se ole niin läpihuuto juttu ig:lle kuin luulet.
Mad Larkin kirjoitti:... Mikä taas tarkoittaa kivoja kohteita Ordnancelle
X X X X X X X L Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y
X ja Y yksittäisiä necron warrioreita, eri yksiköitä. L on lordi. Warrioreiden välissä 2" rako. Saat templaten alle jopa ruhtinaalliset 3-4 necronia. Necron pelaaja hytisee kauhusta. Tai sitten ei.
Eikä ordnance pahemmin huoleta vaikka saisi 6:kin alle. about 2.5 necronia kuoli. Voi hirmu! 8 alla ja kuolee 3.3333 necronia. Olen vaikuttunut.
Parempi luottaa siihen että ordnance(joiden ampumiskyky ekan kierroksen jälkeen on kyseenalainen) ei tule ratkaisemaan taistelua ja keksimään vaihtoehtoinen tapa.
Ghe'dahlg kirjoitti:No yksinkertaista: Tapetaan Lordi ja kaikki on hyvin ...
Katsotaanpa. Ampuminen. Ei kovinkaan helppoa. Necron warriorit edessä. Jos sillä on 4+ inv save(ei mahdoton ajatus) se vaatii about 5 ordnance lättyä päin näköä. Muut ampuma-aseet ei pysty ampuu sitä kun se on IC. Lähitappelussa IG:llä ei kovin paljoa sen tappajia löydy. Command squad maksimi power fisteillä lähinnä mutta koska se on liittynyt(mikäli on järkevä) warrior squadiin et saa kaikkia fisti heppuja kontaktiin ja S6:kin woundaa vain 3+:lla, inv save ja WBB päälle. Eikä necron lordi ole edes huono lähitappelussa.
Jos tiedät tavan tappaa sen olisin tyytyväinen? Olen koettanut tehdä tuota marineilla eikä onnistu. Fisti päin näköä. Ei auta. Ampuu squadia jotta pääsisi ampumaan sitä. Ei onnistu. Jos sulla on salainen keino jolla voit tappaa sen niin PLEASE kerro siitä. Auttaisi kummasti
tneva82 kirjoitti:Jos tiedät tavan tappaa sen olisin tyytyväinen? Olen koettanut tehdä tuota marineilla eikä onnistu. Fisti päin näköä. Ei auta. Ampuu squadia jotta pääsisi ampumaan sitä. Ei onnistu. Jos sulla on salainen keino jolla voit tappaa sen niin PLEASE kerro siitä. Auttaisi kummasti
Itse olen yleensä päässyt eroon Necron lordista pistämällä kovan kovaa vastaan, eli käynyt hakemassa sen omalla pomollani. Joskus fistikin riittää. Tietenkään chargevuorolla sen kimppuun ei pääse, muttta kun varmistaa, että oma pomo lyö Kill Zonensa tyhjäksi, niin saa gang-bangata pomon Necron Lordiin. Tietenkin asiaa auttaa sekin, että vastustajani (Pikku) Necron Lordilla ei ole 4+ invasavea, ja jostain syystä se onnistuu We'll Be Backissa äärimmäisen harvoin.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä