Eipä ollut.tneva82 kirjoitti:Noh oliko 7 edikka muka parempi? 3 halpaa core yksikkö, niihin about 200-300 pojoa, sit 1700-1800 pistettä ei-corejoukkoihin :D Charactereihinkin sai helposti pumpattua YLI puolet pisteistä.El Capitan kirjoitti:Jos minun mielipiteeni haluaa, prosentit pitäisi olla 25% sankareihin, 35% min. coreihin, 25% spessuihin ja 15% rareihin. Coren kuitenkin pitäisi olla fluffin mukaan se armeijan selkäranka, mistä suurten ja mahtavien, legendaaristen johtajien armeijat koostuvat ja siksi minusta tuntuu hyvin hölmöltä, että minulla voisi olla pisteiden puolesta samanverran tätä armeijan selkärankaa kuin harvinaisempia otuksia ja mörököllejä. Tai näin ainakin minä olen asian ymmärtänyt.
En minäkään oikein tykännyt niistä 2:sta 10 kokoisesta Helffien arsupoppoosta, jotka täyttivät coreosion 7th:n aikoina. Muistaakseni kuitenkin sanoin, että 7th:ssa oli kuitenkin ongelmansa, jotka olisivat tarvinneet hiomista ja tässä on yksi hiomaton kohta. Prosentit ovat oikea suunta tähän, mutta ihan yhtä iloinen minä olen sen yhden megaison munakorin näkemiseen, joka täyttää coreosion prosenttivaatimukset kuin siihen, että täytetään ne slotit niin halvalla kuin vain voidaan silloin 7th:n aikaan.
Prosentit ja slotit voisivat olla jännä veto, jonka kanssa päässään sille kultaiselle keskitielle. Pelkkien prosenttien kanssa kuitenkin joutuu varmaan sietämään liian paljon kaikenmaailman alastomia warlock engineerejä ja muita peeloja, joilla ei ole mitään muuta tekemistä kuin juosta naaman eteen silleen hölmösti, että over run/pursuit/mikälie kääntää yksikön naamavärkin väärään suuntaan. Gobotkin taitavat saada aika paljon niitä alastomia gw:n heiluttajia yksiköihinsä edes yhdeksi vuoroksi iskemään lujaa, mitä aikaisemmin ei tehty, koska slotteja pystyi paremminkin käyttämään. Mutta nyt kyllä puhutaan haaveiluista niin voitaisiin palata oikeaan asiaan.
Mukavaa kyllä nähdä, että en olekkaan niin yksin kuin luulin. On maailmalla muitakin, jotka eivät diggaa uudesta edikasta.