GW:n uudet basing härpäkkeet?
- Goat of Yuggoth
GW:n uudet basing härpäkkeet?
Elikkäs tämmöisiä ovat julkaisemassa:
tästä näin
Mitäs mieltä? Omasta mielestäni, vaikka onkin Army Painterin tuotetta vastaava laadultaan, paketti tuntuisi olevan GW:n ensimmäinen reilun kaupan tuote. A5 kokoinen arkki täynnä pienillekin baseille sopivaa kamaa. AP:n vastaavassa osa klönteistä on hiukan liian isoja, eikä tavaraa ole edes puolta tästä. Hintaa kuitenkin silläkin vitonen, tämä liuska näyttäisi olevan noin kymmenen euron luokkaa.
-Goat
tästä näin
Mitäs mieltä? Omasta mielestäni, vaikka onkin Army Painterin tuotetta vastaava laadultaan, paketti tuntuisi olevan GW:n ensimmäinen reilun kaupan tuote. A5 kokoinen arkki täynnä pienillekin baseille sopivaa kamaa. AP:n vastaavassa osa klönteistä on hiukan liian isoja, eikä tavaraa ole edes puolta tästä. Hintaa kuitenkin silläkin vitonen, tämä liuska näyttäisi olevan noin kymmenen euron luokkaa.
-Goat
"Where once there was one, now there is two."
"Where once there was pink, now there is blue."
Re: GW:n uudet basing härpäkkeet?
Ironia on hienostunut laji.Goat of Yuggoth kirjoitti: paketti tuntuisi olevan GW:n ensimmäinen reilun kaupan tuote. A5 kokoinen arkki täynnä pienillekin baseille sopivaa kamaa.
For real? A5 arkki turffia 8£:lla? Jeesus sentään eihän se ole kuin 0.05£ per nökö. Halpaa kuin makkara.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Kyllähän toi hinnoittelu on erikoista, mutta itse olen valmis maksamaan sen vajaat kymmenen senttiä per alusta helposti jos koen, että sen ulkoasu sillä summalla kaunistuu. Kilpailun kiristyessä tosin luulisi, että hinnatkin alkavat jossain vaiheessa kokea muutosta. Tosin pikku-ukoissa gw on vielä valovuosia muita edellä ja haraste(hobby)puoli on vain päätoimea tukeva tuote.
Saas nähdä kuinka käy.
Saas nähdä kuinka käy.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
- Kaapelikala
Saa nyt nähdä, mimmoisia nuo on. Jos ovat vain turffipalleroita, ostan mieluummin ihan itse ison pussillisen ja laitan liiman ihan itse. Jos taas ovat vastaavanlaisia kuin esim. Army Painterin heinäpallerot, voi tuo olla ihan ok. Saa nyt nähdä...
- Goat of Yuggoth
Kyllä mie luulisin että ovat Army Painteria vastaavia ihan täysin, tuossahan sanottiin että A5 kokoisella arkilla tulevat eli siis muovilätyssä kiinni.Kaapelikala kirjoitti:Saa nyt nähdä, mimmoisia nuo on. Jos ovat vain turffipalleroita, ostan mieluummin ihan itse ison pussillisen ja laitan liiman ihan itse. Jos taas ovat vastaavanlaisia kuin esim. Army Painterin heinäpallerot, voi tuo olla ihan ok. Saa nyt nähdä...
Nyt kun tarkemmin miettii tuota hintaa niin:
Army Painter Tuftit = 6€ (arkki on pienempi kuin A6)
GW = 10,50€ (tasan A5)
Eli on se parempi diili näköjään. Ostoon menee, mutta ei suoraan GW:ltä jos eivät ole limited editionia.
-Goat
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Kävin kaupassa tutkimassa GW:n tufteja, ja näyttivät olevan jotain kiiltävää kuitua. Tämän voisi varmistaa joku joka on jo ostanut ja päässyt ihmettelemään tuotetta ilman pleksiä välissä, mutta ei tuo minusta näytttänyt samalta tavaralta kuin esim. Army Painterillä; se ei kiiltele.
Itse sain omat mordheim tuftini joskus viime viikolla, ja kyllä, ne kiiltävät. En ole kokeillut Army Painterin tuotetta, en osaa sanoa vertailua.
Kokoja on kai neljää erilaista, isointa on eri muotosina.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
GW:n uudet basing härpäkkeet = Ilmainen kusetus
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- Kaapelikala
Miksi näin? "Uutuuden" lisäksi?Hapid kirjoitti:GW:n uudet basing härpäkkeet = Ilmainen kusetus
no kyllä ku tuon alotusviestin linkkiä katsoi ni näytti siltä että maksat ny tosta läjästä oliko se 8 puntaa ni saat kaupan päälle vielä ilmasen kusetuksen....siis oliko siinä jtn ruoho paloja mitkä oli valmiiks nypitty jokski kasoiks....huh huh
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
- Kaapelikala
Ylempää linkki. Käytännössä samaa kamaa, väri vaan hieman toinen.Hapid kirjoitti:no kyllä ku tuon alotusviestin linkkiä katsoi ni näytti siltä että maksat ny tosta läjästä oliko se 8 puntaa ni saat kaupan päälle vielä ilmasen kusetuksen....siis oliko siinä jtn ruoho paloja mitkä oli valmiiks nypitty jokski kasoiks....huh huh
- Goat of Yuggoth
Ai jai no se on huonompi homma... Kyllä se pitää näköjään luottaa jatkossakin Army Painteriin, muutoin olisi kyllä ostoon mennyt..Ratovaari kirjoitti:Itse sain omat mordheim tuftini joskus viime viikolla, ja kyllä, ne kiiltävät. En ole kokeillut Army Painterin tuotetta, en osaa sanoa vertailua.
Ja tosiaan, ei tässä ole sen enempää kusetusta kuin muissa vastaavissa, itse tykkään kun ruoho jää kunnolla pystyyn eikä lässähdä niin kuin siroite. Jokainen tavallaan.
-Goat
Army paintterin turffit oli mutta kävin poistamassa gw:tä myös nämä ja ihan positiivinen fiilis. Kuten mainittu niin kiiltoa löytyy mutta itseäni se ei hirveästi haittaa koska en koe sitä liian räikeäksi. Töskentely näiden kanssa on hiukan mukavampa ja variaatiota löytyy enemmän kuin army paintterin omasta.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head