"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakisa 2012

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Vesihiisi

Re: Tarinakisa 2012

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Veripallo kirjoitti:Hejsan, jag kommer med :) Sama suomeksi.
Ei sit mitään hyljeksintää, mä MELKEIN osaallistuin tarinakisaan vuonna nakki ja makkara, joten oon tavallaan konkari täs touhus :) Meil on himas sellanen papuja jauhaava kahvinkeitin, siihen kun tunkee lidlin halpoja papuja niin tulee tosi hyvää kamaa (jep kahvi VOI olla myös makuelämys). Noniin ja nyt mun tekee taas mieli sitä kaffee...
Ei täällä hyljeksitä vaan täällä ponitetaan.
Miau.
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Rune kirjoitti:Ei tässä mitään elitistiviittauksia tarttee ruveta. Christ.
rololololollololollololoo..
Diogenes kirjoitti:Kahvinkeitin meni tuossa joku aika sitten särki, ja en eilen jaksanut lähteä katselemaan uutta. Pannukahvi on muuten ok, mutta suodatinjauhatuksesta tehtynä se on vähän liejua, sisälsi tuo onneksi kuitenkin aamuun tarvittavan kofeiinin. Pakko siis lähteä tänään ostoksille, kun huomenna on kuitenkin peliporukan iltama ja siinä menee se pannullinen vähintään. Samalla voisi käydä ulkona syömässä. Syöminenkin nyt kyllä meinaa karkailla laiskottelun puolelle, kun viimeksi maanantaina tehnyt kotona ruokaa, tiistaina tuli oltua joululounaalla, keskiviikkona kebabbia, tänään menee varmaan pizza/hampurilaislinjalle. Onneksi en osaa laskea, enkä kyllä jaksaisi vaikka osaisinkin, paljonko olisi tullut halvemmaksi syödä nuudeli-riisilinjalla tämäkin viikko, erotuksella olisi varmaan saanut kaikkea kivaa.
Mun ongelmana on se et mulla ei oo varaa alkaa ostelemaan sekä kahvimaitoa (sitä punaista) ja kevytmaitoa, joten pitäis periaatteessa juoda kevytmaitokahvia... Mikä on aika meh.. Ja vielä kun on tottunut pannukahviin eikä automaattiin niin blech. No, ei kai tässä oo muuta kuin kaks vaihtoehtoa - joko tottua hieman kurempaan kahviin tai sitten lopettaa kahvinjuonti. Ja eihän se jälkimmäinen voi tulla kyseeseen.

Katson ulkona pimeydessä kimmeltäviä katuvaloja. Ainoa mikä näkyy on nuo valot ja hieman kuusen oksia siinä ympärillä ennen kuin pimeys siirtyy taas dominoivaksi sävyksi. Yhtäkkiä tuntuu niinkuin olis Dark Root Gardenissa.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Vesihiisi

Goblinoid kirjoitti: Mun ongelmana on se et mulla ei oo varaa alkaa ostelemaan sekä kahvimaitoa (sitä punaista) ja kevytmaitoa, joten pitäis periaatteessa juoda kevytmaitokahvia... Mikä on aika meh.. Ja vielä kun on tottunut pannukahviin eikä automaattiin niin blech. No, ei kai tässä oo muuta kuin kaks vaihtoehtoa - joko tottua hieman kurempaan kahviin tai sitten lopettaa kahvinjuonti. Ja eihän se jälkimmäinen voi tulla kyseeseen.
Kannattaa ennemmin ostaa pelkkää punaista, kuin sinistä. Vaikka tuo punainen epämaitokin on kyllä ehditty moneen kertaan pilata ennen kauppaan päätymistä.
Miau.
Diogenes

Viesti Kirjoittaja Diogenes »

Siis kahviinhan käytetään kermaa, herranjumala. Maitoa juovat lapset :)

Mutta joo, olipa sitten kahvinkeittimen hakureissu sekin. Tarttui sitten mukaan myös uusi imuri kun vanha alkoi sanoa itseään irti, ja ei se varmaan täysin sähköturvallinenkaan ollut sen jälkeen kun korjasin jeesusteipillä koiran pureskeleman johdon. Jota tuo uusi kissanpentukin päätti myös maistaa. Sitten mukaan tarttui pari kappaletta kolmen kilon luuttomia, rasvattomia pikkukinkkuja, hemmetin 8 euroa kilo nekin. Hieman auki 170 euroa kun lähdin hakemaan parinkympin kahvinkeitintä ... pitäisi varmaan alkaa taas käyttää käteistä rahaa eikä vinguttaa korttia, kun sen kanssa tahtoo mennä aina kauppareissut aavistuksen överiksi :)

Joo, ja sitten piti vielä mielenhäiriössä menää ja vuokrata Green Lantern. Tosin, katsottiin tuossa päivällä jo Cross, ja veikkaan ettei tuo GL yksinkertaisesti voi sitä paskempi enää olla (valitetaan tässä yhteydessä noista kahden euron leffahinnoistakin - tulee otettua vain hyllystä randonpaskaa kannen perusteella mitenkään ennalta tutustumatta kun hinta on tuota luokkaa).

Mutta jottei kaikesta tule vain valitettua, kaivetaan elämästä jotain positiivista ja todetaan että kohta saunaan, ja huomenna on vapaapäivä duunista.
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

EI kermaa, kahvi joudaan maidon kanssa ilman sokeria! Kerran minun valmentaja suostu tarjoamaan huoltoasemakahvia ja kysyi jos juon kermalla vai maidolla. Sanoin että maidolla tietenkin, mutta kuitenkin se perkele pisti siihen kuitenkin kermaa. Sanoi vaan että "no mä aattelin etsä tykkäät kermasta" oikei erityisen iloisen homppelilla äänensävyllä. Tuli kylmät väreet koska se kaveri sattuu olemaan homo. Vaikken olekkaan mikään homofoobikko tai mitään niin se oli jotenkin karmiva kokemus, varsinkin koska sen jälkeen piti juoda se kahvi jossa oli kermaa! Hyih. Ja mitä maitoon tulee niin kevyt on mun oma suosikki. Punanen on ihan hyvää mutta lähenee jo kermaa, rasvattomassa ei ole makua.
Hän on puhunut.
Diogenes

Hyi teitä ... juotavan maidon pitääkin olla rasvatonta, koska kuka hitto haluaa juoda läskiä. Paitsi kahvissa. Sokerin käytön lopetin, mutta kerma on se pieni luksus elämään mitä aion itselleni suoda niin pitkään kun kahvia juon, ja rahat riittää moisen ostoon - kumpaankaan ei ole näkyvissä loppua. Maidossa siirryttiin vaimon kanssa rasvattomaan pari vuotta sitten, ja nykyisin ei tosiaan pysty koskemaan tuollaiseen läskimaitoon. En kyllä maitoa muutenkaan juuri juo, jonkin verran pitää pakottaa viikossa itsensä moiseen ihan sen perhanan kalsiumin takia. Tosin pitsat voi tilata tuplajuustolla ja jättää maidot imeväisille :)

Toki kahvissa on tullut kokeiltua valkaisuaineena kaikkea kun on ollut jääkaappi tyhjänä joskus aikoinaan. Äidinmaidonkorvike on aika klassikko, siinä ei juuri sokeria lisäksi tarvitse. Toki vaatii sopivanikäisten ihmisten talossaoloa, ei sitä muuten hyllyyn hanki - mutta jos vauvaikäisiä löytyy niin tuosta ei ole kyllä yleensä pulaa :)
Vesihiisi

Kyllä tulee ihan kermaakin juotua. On vain vähän turhan kallista. Mihinkään kevytkermaan ei tietenkään tulisi koskettua.

Paras olisi, jos saisi kohtuuhintaan pastöroimatonta maitoa tai vähintään homogenoimatonta täydellä rasvamäärällä. Kaupoissa myydään tapettua zombimaitoa pilkotulla rasvalla, josta osa on otettu muiden tuotteiden valmistukseen.
Miau.
Diogenes

Pelasin tuossa sen verran Baldur's Gate kakkosta eteenpäin että menin Underdarkkiin. Jahas, siellä sitten hahmo saa pilkkoakin elementaalia sydämensä kyllyydestä :)

Ei mutta joo tosi - portaali, joka antaa uuden Air Elementalin edellisen kuoltua. Noilla ei riitä thac0 osumaan minuun kuin criteillä, ja mulla päällä rege-sormus ja kädessä blood drinker. Olen immuuni kaikelle mitä periaatteessa pystyy tekemään. Jätän äijän portaalin eteen, meen vaikka kattoo leffaa ... jokainen elementaali tuottaa sen 7k expaa. Grindaus FTW! :D

Oletan että nuo ei lopu ikinä ennenkuin tuon portaalin jostain syystä haluaa sulkea ... infinite expa!
Alien of Change

Viesti Kirjoittaja Alien of Change »

Hirveätä miten porukka puhuu teen sijasta kahvista.[opinion] Sehän on aivan hirveätä! [/opinion]
Goblinoid

Viesti Kirjoittaja Goblinoid »

Vittuu nyt ärsyttää. Joku taloyhtiössä imuttelee tai waretteleemitälie jotain niin yrität kuunnella netin kautta musiikkia niin jo-k-a vii---des sekun--t-i kap-pal-e tö-k-k-ii. Hittolainen.. Nyt pitää sit pistää kahden minuutin kappale neljäksi minuutiksi tauolle aina kappaleen alkaessa.
Mukana Sotavasaran foorumeilla jo kymmenen vuoden ajan.
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Alien of Change kirjoitti:Hirveätä miten porukka puhuu teen sijasta kahvista.[opinion] Sehän on aivan hirveätä! [/opinion]
Mielipiteistä: on vääriä mielipiteitä, ja on mun mielipiteitä. True story. [opinion] Teestä ei saa muuta ku kovemman janon ja keltaista pissaa. [/opinion]
Hän on puhunut.
Diogenes

Alien of Change kirjoitti:Hirveätä miten porukka puhuu teen sijasta kahvista.[opinion] Sehän on aivan hirveätä! [/opinion]
Teehän on aivan hirveää, kyllä. Ja arvaa mitä? Ihmiset ostaa sitä MARKETEISTA vaikka kuinka kalliilla kun suomalaisesta nettikaupasta saa teetä PALJON halvemmalla! AJATTELE! Random teenjuojat ei yksinkertaisesti osaa laskea jos eivät osaa japania!

Mutta joo, Green Lantern tuli katsottua, oli kyllä sellaista ripulia sekin että jopa kaksi euroa tuosta oli liikaa.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Skyrimin neljän levyn soundtrackki on semieeppistä kuunneltavaa.
Diogenes

Warchef kirjoitti:Skyrimin neljän levyn soundtrackki on semieeppistä kuunneltavaa.
Vetikö vertoja Falloutin radiojutuille ja välimusiikille?

Oikeasti piti Falloutissa jo välillä iskeä radio päälle jotta kuulisi 3-dogin viimeisimmät :)
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Mul on jääny falloutit vähemmälle, kolmosta joku aika julkasun jälkee yritin pelaa mut sit jäi jonku takii tekemättä. Pitäs varmaa joskus oikeesti yrittää seki pelaa läpi. :/
Diogenes

Falloutin ekat 3-4 tuntia olivat pelikokemuksena aivan huikeaa. Sit sai senkin rikottua (itse systeemin ja tekijät pelin) ja loppu oli läpikävelyä :D

Mutta se pari ekaa tuntia ... Fallout-fanina (ykkönen kolmesti, kakkonen ainakin viidesti läpi vedettynä) oli hunajaa.

Parin ekan tunnin jälkeen törmääkin siihen "et pääse paikasta A paikkaan B koska emme halua ja kentänsuunnittelu sukkaa, piste", ja seuraa vitutusta.
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Kannatkaa pelata new vegas, niin paljon parmpi ku kolmonen!
Xenon
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Te heikot, miksi nukutte! Minulla alkoi tänään loma!
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Xenon kirjoitti:Te heikot, miksi nukutte! Minulla alkoi tänään loma!
Minullapa alkoi jo ke lällällää. Tai no tässä pitäisi vielä yksi essee kirjoittaa, mutta sillä ei ole sentään vielä kiirettä, mutta olisi kiva saada se valmiiksi tän viikon aikana.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Diogenes

Xenon kirjoitti:Kannatkaa pelata new vegas, niin paljon parmpi ku kolmonen!
Se on tuossa työn alla, Novacissa parhaillaan palloilemassa. Aavistuksen Fallout-ähky pääsi tulemaan kolmosen ja lisureiden läpivetämisestä, joten ei ihan päivittäin jaksa tuohonkaan paneutua. Etenkin kun tuota BG2:ta innostui hakkaamaan ihan urakalla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”