Maelstrom myy jälleen Flames of war figuja (2012 alkaen)
Maelstrom myy jälleen Flames of war figuja (2012 alkaen)
Otsikosta tuo viesti näkyykin...
Re: Maelstrom myy jälleen Flames of war figuja (2012 alkaen)
JEE! oon kyrsiintyny siihen et waylandilt tullu aina ne ''heräteostokset'' perille ja sit ne varsinaiset tuotteet joita oon tilannu niin on jääny tulematta(sääntis ekalla, templaatit tokalla ja noppa+token setti kolmannella kerralla kun on tilauksii tehny...)
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Oikein hyvältä näyttää. GF9 tavarat myös tulossa takaisin niin saa tuolta litten Green Stuffia ja 1.5mm messinkilankaa poranterän kanssa. Wayland toki toimii, mutta sieltä saa vain harvoin ilman postikuluja ja saa tosiaan arvuutella saako kaikkea mitä tilasi?
Miau.
Waylandilla on ollu 1 hyvä puoli, kun ne lähettää väärin, niin valittamalla saa sen väärän + sen oikean paketin.
Mutta, en kyllä meinaa sieltä mitään tilailla, se varastosaldo on todella vessasta, se ei kuvaa millään lailla sitä mitä niillä varastossa on, toisin kun Maelissa.
Mutta, en kyllä meinaa sieltä mitään tilailla, se varastosaldo on todella vessasta, se ei kuvaa millään lailla sitä mitä niillä varastossa on, toisin kun Maelissa.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Tilasin itse juuri Waylandilta muutama päivä sitten ja tilaus lähti postiin samana päivänä muutama tunti tilauksen jälkeen (ainakin näin väittävät).
Tosin peruivat pari laatikkoa tilauksesta ja palauttivat rahat... Sanoivat että meni tilaan "Out of stock"... outoa sinäänsä...
Sormet on ristissä että ukot on sitten oikeat...
Tosin peruivat pari laatikkoa tilauksesta ja palauttivat rahat... Sanoivat että meni tilaan "Out of stock"... outoa sinäänsä...
Sormet on ristissä että ukot on sitten oikeat...