Aiheen otsikko kertoo kaiken:
Miten hyvin siis mielestäsi DAS massa toimii sculptaus-, ja/tai konvausmassana? Omasta mielestäni ihan toimiva tarpeeksi pienimittaisille projekteille, kuten vaikkapa pienet scarabit tai vaikkapa pienet lisäykset figuihin.
Hintakin on vain se 2-3€ per massiivinen paketti.
Tietystikin olen huomannut, ettei massa kuitenkaan NIIN kestävä ole, että siitä voisi kokonaisia figuja sculptata, ainakaan ilman laajamittaisia tukirankaprojekteja. Pienemmän projektit kuitenkin tuntuvat onnistuvan ihan hyvin.
DAS-Massa sculptaus-, ja/tai konvausmassana?
DAS-Massa sculptaus-, ja/tai konvausmassana?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: DAS-Massa sculptaus-, ja/tai konvausmassana?
Itse olen tullut siihen johtopäätökseen, että DAS-massasta ei ole yhtä paljon apua konvauksessa kuin GS:stä. Toisin kuin GS, en minä ainakaan osaa yhtään tehdä mitään yksityiskohtaista ja pientä DASsista.
Mitä sitten tulee sculptaukseen, suosin erittäin paljon DASsia. Koska se on halpaa, sitä on helppo leikellä kovettumisenkin jälkeen ja sitä on paljon, se on helposti lähestyttävä massa rakentelumielessä. Erittäin mielelläni teen kaikki kivet, epätasaisen ja/tai kumpareisen maan jättiläisen baselle DASsista kuin paljon arvokkaammalla GS:llä. Myös kun puhutaan ajatuksesta lähteä rakentamaan fikua itse massojen avulla, käyttäisin DASsia alimmaisena kerroksena antamaan otukselle sen muodon, jonka jälkeen lähden rakentamaan vaatekerroksia, kämmeniä ja kasvonpiirteitä GS:llä.
En ole vielä kerinnyt kokonaista fikua rakentaa DASsin avulla, mutta toistaiseksi ainakin maastoja tehdessä se on ollut kullanarvoinen kumppani. Sen verran olen siihen tyytyväinen, että en tunne tarvetta etsiä korvaajaa.
Mitä sitten tulee sculptaukseen, suosin erittäin paljon DASsia. Koska se on halpaa, sitä on helppo leikellä kovettumisenkin jälkeen ja sitä on paljon, se on helposti lähestyttävä massa rakentelumielessä. Erittäin mielelläni teen kaikki kivet, epätasaisen ja/tai kumpareisen maan jättiläisen baselle DASsista kuin paljon arvokkaammalla GS:llä. Myös kun puhutaan ajatuksesta lähteä rakentamaan fikua itse massojen avulla, käyttäisin DASsia alimmaisena kerroksena antamaan otukselle sen muodon, jonka jälkeen lähden rakentamaan vaatekerroksia, kämmeniä ja kasvonpiirteitä GS:llä.
En ole vielä kerinnyt kokonaista fikua rakentaa DASsin avulla, mutta toistaiseksi ainakin maastoja tehdessä se on ollut kullanarvoinen kumppani. Sen verran olen siihen tyytyväinen, että en tunne tarvetta etsiä korvaajaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti