Porin lautapelailu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin lautapelailu
Ja pahoittelut vielä etten sittenkään päässyt, petskules. Ehkä ens kerralla muistaa infota porukoita paremmin.
Joo siis otin tuon Eclipse-vertauksen ihan mielikuvan pohjalta, tosin mukavuuden nimissä lienee ihan hyvä ettei 4h+ pelissä se paras rahasampo karkaa ihan heti kättelyssä keulille. Ja oli meilläkin viimeksi aika tiukka vääntö allun kanssa kun ryökäles pääsi kirimään peloottavankin tehokkaasti allekirjoittaneen jo tukevalta tuntunutta piikkipaikkaa kiinni.
Joo siis otin tuon Eclipse-vertauksen ihan mielikuvan pohjalta, tosin mukavuuden nimissä lienee ihan hyvä ettei 4h+ pelissä se paras rahasampo karkaa ihan heti kättelyssä keulille. Ja oli meilläkin viimeksi aika tiukka vääntö allun kanssa kun ryökäles pääsi kirimään peloottavankin tehokkaasti allekirjoittaneen jo tukevalta tuntunutta piikkipaikkaa kiinni.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Etpä jäänyt Ilmari mistään paitsi. Me vaan hajoiltiin siellä kahdestaan kun niitä mission-laattoja tuli välissä kolme kappaletta putkeen. Mordorin maille kun päästiin talsimaan, sitä tuumittiin, että vaikka kivinen alku olikin, niin ihan hyvin menee. Mutta jooh, menetä kortteja, pakko hakea Eowyn, pakko hakea sydämiä ja aurinkoja taivaalle, koska tehtävät. Hei, jos me ei saada nyt seuraavalla kahdella kerralla tehtävää, niin mää teen ton ja sää teet ton ja onkin loppukiri ja mitä sieltä tuleekaan? Niih. Sauronin suu söi meidät.
Pähee peli kyllä. Juuri sellainen millainen sen lautapelin pitääkin olla. Sopivan pituinen, jännä, hienot ja värikkäät artit ja kivaa. Mahdollisuudesta hajota plussaa. Aluksi tosin näytti vähän hankalalta peliltä kun Timppakaan ei oikein osannut pelata sitä. Vasta You shall not passin jälkeen hiffasin miten tärkeitä ne sydämet ja muut side questit ovatkaan.
Ainoo mitä mää haluun tuohon on aloittelija-taso. Timo kertoi liikaa kauhutarinoita surullisista lopuista. Minä haluan elää elämäni onnellisena loppuun asti.
Pähee peli kyllä. Juuri sellainen millainen sen lautapelin pitääkin olla. Sopivan pituinen, jännä, hienot ja värikkäät artit ja kivaa. Mahdollisuudesta hajota plussaa. Aluksi tosin näytti vähän hankalalta peliltä kun Timppakaan ei oikein osannut pelata sitä. Vasta You shall not passin jälkeen hiffasin miten tärkeitä ne sydämet ja muut side questit ovatkaan.
Ainoo mitä mää haluun tuohon on aloittelija-taso. Timo kertoi liikaa kauhutarinoita surullisista lopuista. Minä haluan elää elämäni onnellisena loppuun asti.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Älä pelaa lautapelejä, isossa osassa niistä voi tulla tosi kovia pettymyksiä, tosin nyt mä haluan kokeilla tuota :DEl Capitan kirjoitti:Ainoo mitä mää haluun tuohon on aloittelija-taso. Timo kertoi liikaa kauhutarinoita surullisista lopuista. Minä haluan elää elämäni onnellisena loppuun asti.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Siis oliko pelaamanne peli mahdollisesti tää: http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... ard%20Game
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
- Sinitähti
- Sinitähti
Perjantaina olisi taas merirosvoilua Sakella. Minä ja Capu olemme jo tulossa, joten yhdelle olisi vielä tilaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mitää? Oliko meillä päiväkin sovittuna? Merirosvoilu juu käy mulle, ei siinä mitään. Onneksi Timppa on työllistetty pummi, enköhän pääse sitten siinä illan aikana saapumaan. Ennen kolmea ei tule ainakaan minun kanssani kauppoja.
- Sinitähti
- Sinitähti
Sunnuntaina 16.30 Eclipse peli Anttonissa. Pelaajia on tällähetkellä 3 varmaa ja enimmillään 6 mahtuu mukaan. Ilmoittautua voi tähän tai vielä mieluummin http://www.facebook.com/groups/240397802661451/
Voin kysästä tonia taikka jussia 4ksi pelaajaks tohon merkkarointiin, jos täältä ei irtoo.
Soi viulu
Anteeksi, olen nyt hieman ulkona kartalta, mutta missä tämä Anttoni on ( Cafe Antton, ei kai?). Itse saattaisin tulla mukaan, tosin Eclipsen suhteen olen täysi keltanokka.gobliini kirjoitti:Sunnuntaina 16.30 Eclipse peli Anttonissa. Pelaajia on tällähetkellä 3 varmaa ja enimmillään 6 mahtuu mukaan. Ilmoittautua voi tähän tai vielä mieluummin http://www.facebook.com/groups/240397802661451/
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Minnuukin alkoi kyllä kiinnostamaan, että missähän moinen mesta oikein onkaan. Sieltähän pitäisi alkaa etsimään asuntoa, he he. Vähänkö olisi jännää, jos voisin joskus sanoa, että Anttoni assuupi Anttonilassa.Kuutsa kirjoitti:Anteeksi, olen nyt hieman ulkona kartalta, mutta missä tämä Anttoni on ( Cafe Antton, ei kai?). Itse saattaisin tulla mukaan, tosin Eclipsen suhteen olen täysi keltanokka.gobliini kirjoitti:Sunnuntaina 16.30 Eclipse peli Anttonissa. Pelaajia on tällähetkellä 3 varmaa ja enimmillään 6 mahtuu mukaan. Ilmoittautua voi tähän tai vielä mieluummin http://www.facebook.com/groups/240397802661451/
Tossa Akin viestissä on kyllä vähän uhkaava sävy muuten. Tonhan voisi ottaa sellaisena uhkauksena vastaan, että tulisitta nylkemään minut ja teurastatte niin, että olen pitkin huonetta. Pelataan Antonissa, hah. Sunnuntaina nähdään kuka pelaa missä. Alanpas punnertamaan samantien. Hnjääh, yyyyyksi.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hmm, ekös mä jo kertaalleen liittynyt tohon Lautapelit@Pori ryhmään, vai teittekö te uuden?
Enivei sinänsä kiinnostaa, kun itsekin omistan Eclipsen, tosin saattaa olla Flames of Waria kanssa sunnuntaina. En lupaa vielä mitään.
Enivei sinänsä kiinnostaa, kun itsekin omistan Eclipsen, tosin saattaa olla Flames of Waria kanssa sunnuntaina. En lupaa vielä mitään.
Spoonyone
Spoonyone
Tosiaan Cafe Antonista puhe. Kenelläkään ei ollu sopivankokosta pelipöytää tuolle ja onhan se väärin jos pelin yhteydessä ei ota hieman olutta. Ja tosiaan keltanokkia ovat siinä taitavat olla lähes kaikki muut paitsi minä, joten se ei ole ongelma. Peli on suhteellisen yksinkertainen.
Tehtiin uusi facebook ryhmä, koska tuon ominaisuudet on paremmat grouppina.
Anton saat kyllä hetken punnertaa, että oot mun kanssa samalla viivalla ;)
Eli Kuutsa tulee, pernarutto ehkä, muita?
Tehtiin uusi facebook ryhmä, koska tuon ominaisuudet on paremmat grouppina.
Anton saat kyllä hetken punnertaa, että oot mun kanssa samalla viivalla ;)
Eli Kuutsa tulee, pernarutto ehkä, muita?
Jatkossa jos järkätään niin mun luona on yksi pöytä jolla on jo pelattu onnistuneesti yksi kuuden pelaajan peli.
Spoonyone
Spoonyone
Tosiaan yksi (1) paikka olis vielä vapaana merkkari peliin tänään klo 4:30!
Soi viulu
Ei Jussi sitten tullut/vastannut?
Spoonyone
Spoonyone
Jaa, sain jo vähän Gobliiniakin suostuteltua. On se kivaa kun kahdessa paikassa koittaa säätää.
Spoonyone
Spoonyone
Joo gobliini voi tulla, anton ei saanutkaan 4:ttä pelaajaa. Perhana ku menee taas säätämiseks.
Soi viulu
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Pistäkää muuten tuo Cafe Anton pelailun aikataulut tänne Sotuunkin. Kuitenkaan muista, jos joku sen tänään Saken luona sannoo. En ole kiinnostunut pelaamisesta, aika ei riitä, mutta tutustumaan pelin saloihin voin kuitenkin saapua.
- Sinitähti
- Sinitähti