"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

N&T presents: Firestorm Bagration 2012. (6 kierros 17.3)

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
Earnest

Re: N&T presents: Firestorm Bagration 2012. (Alkaa 7.1!!!)

Viesti Kirjoittaja Earnest »

Joka kierroksella pyritään pelaamaan n. 10 peliä ja tämä on vasta ensinmäinen kierros kuudesta, joten eiköhän Saksalla ole aikaa toipua kovasta rytinästä :) Melko pitkälti myös riippuu ketä vastaan joutuu aina pelaamaan, mutta toivottavasti vähän suflaillaan listoja ettei pelit muutu epämielyttäviksi - hauskaahan tän pitää olla ( kunhan oma puoli on johdossa ;) )

Haluaisin ottaa yhden matsin kunkkutiikereilläni tai normi tikruilla jos jotain tankovy pelaajaa kiinnostaa haaste maanantaina tai tiistaina esimerkiksi?

Muuten hunnit voi ottaa matsia Shtraffia vastaan jos uskaltaa!

Olen itse poissa koko toisen kierroksen joten pelaan senkin edestä. Kolmannella kierroksella en pääse itse aloituspäiväksi paikalle (tullaan takas sunnuntaina) mutta pääsen pelaaman toki kolmatta kierrosta ihan kunnolla.
Sappi

Viesti Kirjoittaja Sappi »

Olisin saksmannina tiistaina saatavilla. Periaatteessa vasta viiden aikoihin, kun pitäisi tuota oppariakin vääntää, mutta jos nyt joku välttämättä haluaa aiemmin aloittaa niin käypä tuokin...
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Earnest kirjoitti:Joka kierroksella pyritään pelaamaan n. 10 peliä ja tämä on vasta ensinmäinen kierros kuudesta, joten eiköhän Saksalla ole aikaa toipua kovasta rytinästä :)
Joo alkuahan tää vasta on, mutta kuitenkin sillä poikkeuksella, että Bobruiskin tilanne taitaa olla ihan koko kampanjan kannalta aika pirun merkityksellinen. Jos veli venäläinen voittaa hyökkäyksen sinne, niin samalla katoaa kaksi FS-joukkoa pysyvästi Saksalta. Ja kun niitä ei muutenkaan ihan hirveesti ole, niin vaikutukset näkynevät aika lailla koko lopun kampanjaa... Eli toisin sanoen kuka kaupunkia ikinä puolustaakaan, niin parempi ois voittaa! =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Earnest

Sappi kirjoitti:Olisin saksmannina tiistaina saatavilla. Periaatteessa vasta viiden aikoihin, kun pitäisi tuota oppariakin vääntää, mutta jos nyt joku välttämättä haluaa aiemmin aloittaa niin käypä tuokin...
No sovitaanko vaikka revanssi matsi sitten tiistaille? Mun pitää käydä varmaan satujen saarilla nappaa kerhon avaimet kun tiistaina ei taida olla kukaan muu kerholla.

Klo 17 sopii hyvin, tosin aloitetaan hommat heti ettei veny liian pitkäksi. Saavun paikalle vaikka jo klo 16 niin pistän pöydän koreaksi ja mietin kohteen valmiiksi.

@Celebdae: oikeassa olet, tosin melko rankkaa on hyökätä tonne kaupunkiin kun sieltä löytyy pioneerijoukkue + toi armoured train (mitä sälää siinä tulikaan?), plus oliko niin että kaupingit saa jonkunlaiset extra fortification setit mukaan?

Yksi idea olis, että noi suuremmat kaupungit pelattaisiin vaikka Total War / mini megabattle tyyliin, etteivät ratkea vain yhdellä 1500 vs 1500 pisteen matsilla? Nää matsit vois sijoittaa aina kierroksen alkuun, kun suurin osa porukasta on kerholla. Just a thought, voidaan pelata miten vaan mun puolesta.
Sappi

Revanssi it is. Tulen ennen viittä, mutta en välttämättä ihan klo 16. Riippuu vähän miten saan opparia edistettyä.
ameaney

Viesti Kirjoittaja ameaney »

Unkarin 1. armeijan johto viettänyt viikonlopun arvioiden rintaman tilannetta ja päättänyt lähettää 2. panssaridivisioonan tukemaan liittolaisiaan.

Ehdottaisin, että tässä vaiheessa päätettäitiin 1. kierros jos pelejä on pelattu jo 9kpl. Tuo 10 peliä on aika hyvä ja NL:n eteneminen jo nyt aika vaikuttavaa. Ehkä joku vois vääntää vielä yhden ja sitten ensi lauantaina aloitetaan kierros 2.

Lauantaina 21.1. Unkarilaisetkin roudaa rautansa kerhohuoneelle, niin vastustajaa tässä etsiskelisin.

Kuva
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
Celebdae

Earnest kirjoitti: Yksi idea olis, että noi suuremmat kaupungit pelattaisiin vaikka Total War / mini megabattle tyyliin, etteivät ratkea vain yhdellä 1500 vs 1500 pisteen matsilla? Nää matsit vois sijoittaa aina kierroksen alkuun, kun suurin osa porukasta on kerholla. Just a thought, voidaan pelata miten vaan mun puolesta.
Toi on musta ihan kiva idea. Jos vaikka niin, että kaupungin valtauksen pitäis olla aina vähintään 2 vs. 2 peli. Sinänsä mun puolesta noita vois hyvin pelata mihin aikaan kampanjakierroksella vaan (toki aina aloituspäivänä varmaan helpoin löytää väkeä). Siinä samalla sitten voiton meriitit/tappion syyllistämiset tulee useamman kuin yhen pelaajan päälle =) Ehdottaisin sit samalla, että useamman pelaajan "out of supply" -pelissä jokainen peluri heittää omalle armeijalle erikseen tuloksen.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Earnest

Celebdae kirjoitti:
Earnest kirjoitti: Yksi idea olis, että noi suuremmat kaupungit pelattaisiin vaikka Total War / mini megabattle tyyliin, etteivät ratkea vain yhdellä 1500 vs 1500 pisteen matsilla? Nää matsit vois sijoittaa aina kierroksen alkuun, kun suurin osa porukasta on kerholla. Just a thought, voidaan pelata miten vaan mun puolesta.
Toi on musta ihan kiva idea. Jos vaikka niin, että kaupungin valtauksen pitäis olla aina vähintään 2 vs. 2 peli. Sinänsä mun puolesta noita vois hyvin pelata mihin aikaan kampanjakierroksella vaan (toki aina aloituspäivänä varmaan helpoin löytää väkeä). Siinä samalla sitten voiton meriitit/tappion syyllistämiset tulee useamman kuin yhen pelaajan päälle =) Ehdottaisin sit samalla, että useamman pelaajan "out of supply" -pelissä jokainen peluri heittää omalle armeijalle erikseen tuloksen.
Jep toi kuulostaa hyvältä idealta, mites sitten jos Shtraf heittää kutosen out of supply taulukosta...saanko 1+ moraalin ja passaan kaikki testit? :D
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Earnest kirjoitti:Jep toi kuulostaa hyvältä idealta, mites sitten jos Shtraf heittää kutosen out of supply taulukosta...saanko 1+ moraalin ja passaan kaikki testit? :D
Me tehtiin sillain, että pysyy 2+ testit, mutta jos epäonnistuu saa ylimääräisen 4+ saven siihen. :) melko hävytöntä alkaa tuossa vaiheessa olemaan.
Kalat meni kotio...
Trekkeri

Re: N&T presents: Firestorm Bagration 2012. (2 kierros 21.1)

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

ameaney kirjoitti: Ehdottaisin, että tässä vaiheessa päätettäitiin 1. kierros jos pelejä on pelattu jo 9kpl. Tuo 10 peliä on aika hyvä ja NL:n eteneminen jo nyt aika vaikuttavaa. Ehkä joku vois vääntää vielä yhden ja sitten ensi lauantaina aloitetaan kierros 2.
Olen Säkin kanssa pelaamassa torstaina vielä pelin, kun en näillä näkymin pääse lauantaina paikalle. Ilmeisesti tiistaina on myös Earnest ja Sappi pelaamassa. Toinen tuloksista voidaan kyllä liittää seuraavalle kierrokselle tarvittaessa? (tai jos Neuvostoliitto häviää, voidaan tulos toki mitätöidä kokonaan ;)
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Earnest

Trekkeri kirjoitti:
ameaney kirjoitti: Ehdottaisin, että tässä vaiheessa päätettäitiin 1. kierros jos pelejä on pelattu jo 9kpl. Tuo 10 peliä on aika hyvä ja NL:n eteneminen jo nyt aika vaikuttavaa. Ehkä joku vois vääntää vielä yhden ja sitten ensi lauantaina aloitetaan kierros 2.
Olen Säkin kanssa pelaamassa torstaina vielä pelin, kun en näillä näkymin pääse lauantaina paikalle. Ilmeisesti tiistaina on myös Earnest ja Sappi pelaamassa. Toinen tuloksista voidaan kyllä liittää seuraavalle kierrokselle tarvittaessa? (tai jos Neuvostoliitto häviää, voidaan tulos toki mitätöidä kokonaan ;)
No hei pelatkaa te toki matsi, ite olen vääntänyt jo kolme peliä eli siitä vaan. Sapille varmaan käy tämä ratkaisu? :)
Celebdae

Mun puolesta pelatkoon vaan kuka haluaa niin paljon kuin haluaa. Aika säätämiseksi menee, jos pelin laskisi jollain ilveellä seuraavalle kiekalle ennen kuin se on alkanutkaan. Jos (kun?) toi "vähintään 2 vs. 2" -sääntö otetaan kaupunkien valtaukseen, niin ei tuossa mitään ihan katastrofaalista pääse edes tapahtumaan ennen lauantaita =)

Trekkeri

Earnest kirjoitti:
Trekkeri kirjoitti:
No hei pelatkaa te toki matsi, ite olen vääntänyt jo kolme peliä eli siitä vaan. Sapille varmaan käy tämä ratkaisu? :)
Kyllä mä voin myös tiistaina matsia ottaa. Laitatko Sappi tänne tai yv:llä vielä varmistuksen pelistä? Mulla on avaimet, joten päästään sisään pelaamaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Sappi

Juu, tulossa ollaan. Klo 16 ja 17 välissä. Mulle käy kaikki pelioptiot.
Earnest

Siis kyllä mä voin Sappia vastaan pelaa, ei vaan löydy avaimia tällä hetkellä, mut pelatkaa te vaan kun muuten voi mennä vaikeeks avaimie jne kanssa :)
Trekkeri

Joo, ymmärsin väärin ton viestin :P

Eli luulin Earnest että olet pelannut jo tarpeeksi ja voit luovuttaa pelin mulle :) Kova into on kyllä pelata, joten jos kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä, niin voin pelata huomenna. Ajattelin kyllä pelata myös torstaina, kun en pääse sitten viikonloppuna paikalle.
Nopat ja Taktiikka Ry
Earnest

Trekkeri kirjoitti:Joo, ymmärsin väärin ton viestin :P

Eli luulin Earnest että olet pelannut jo tarpeeksi ja voit luovuttaa pelin mulle :) Kova into on kyllä pelata, joten jos kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä, niin voin pelata huomenna. Ajattelin kyllä pelata myös torstaina, kun en pääse sitten viikonloppuna paikalle.
Pelaa ihmeessä niin kaikki on tyytyväisiä :D

Mä tuun sitten kierroksella kolme takas ihmettelemään miksi eturintama on venynyt takas moskovaan asti..
deggial

Viesti Kirjoittaja deggial »

Earnest kirjoitti:
Trekkeri kirjoitti:Joo, ymmärsin väärin ton viestin :P

Pelaa ihmeessä niin kaikki on tyytyväisiä :D

Mä tuun sitten kierroksella kolme takas ihmettelemään miksi eturintama on venynyt takas moskovaan asti..
Tai sitten pääset Berliiniin ihmettelemmän, että miten ne Toverit tänne porhelsi ;)
Nopat ja Taktiikka Ry
Sappi

Jaha, soitanko siis Trekkerille kun tulen kerholle?
Trekkeri

Soita ihmeessä, laitoin numeron yksityisviestillä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”