"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uusia vampire countteja (1.2.)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
ohris

Uusia vampire countteja (1.2.)

Viesti Kirjoittaja ohris »

Tässä uusi coven throne maalattuna.

Kuva

Kuva

Kuva

Tässä muutama Crypt horror.

Kuva

Liitetään gheistikin tänne:

Kuva
Viimeksi muokannut ohris, Ke 01.02.2012 22:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lizardwizard

Re: Uusia vampire countteja

Viesti Kirjoittaja lizardwizard »

Minun silmään coven thornen "ratsastajat" ovat liian vaalaita, muuten ihan hienoa.
En osaa neuvoa paljolti, mutta eihän harrastuksen tarvi olla vakava mieleinen.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Mitä hiekkaa olet käyttänyt Crypt horrorien rykmenttilaatan reunassa? Itse kun olen karkeaa hiekkaa hetken aikaa etsinyt, tosin itse olisin sitä ihan perus baseille asettelemassa tiedä sitten meneekö jo liian karkeaksi.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
1tyyppi

Viesti Kirjoittaja 1tyyppi »

Hyvin maalattua! Ei pistä silmään virheitä ja väriteemakin on ihan mukava. Itse en kyllä pidä oikein noista liian valkoisista ratsastajista, saisi olla enemmän haamumainen. Tämä on kuitenkin henkilökohtainen näkemys
ohris

Terrorgheistin base on itseasiassa Vallejon Sandy paste tahnaa, mustaa maalia ja kahvinpuruja. :)
Töhnän levittäminen oli hieman ikävää kun siitä tuli turhan paksua mutta lopputulos oli ihan jees.

Noiden vamppien iho ei ole kovin kuollut oikeasti... ja hiuksiin pitäs tehdä jotain kun ei oikein ole hyvä.
Jätin sen nyt kuitenkin tuollaiseksi kun halusin maalailla muita ja tuolla nyt pärjää peleissä.
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

hmm jotenki ton thronen haamujengi näyttää keskeneräseltä tolleen, tai siis silleen et oot vetäny valkosen pohjan mustan päälle ja musta kuultaa läpi. ite koittasin viedä vihreänharmaaseen tai siniseen haamuhohtoon.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Samoilla linjoilla tuon keskeneräisyyden kanssa. Alueet jotka ovat maalattu, ovat varsin pätevän näköisiä. Nyt kuitenkin kokonaisuudessa näyttää siltä että ollaan oikaistu maalauksessa aivan väärässä paikassa ja todella reippaalla kädellä. Väriä toivoisin reilusti lisää pintaan, vaikken tosin mitään kirkkaimpia värejä nyt tarkoitakaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ohris

Juu noi haamut on tosiaan vedetty ainoastaan musta pohjamaali, Dhenet stone foundation maali (mustia kohtia jäänyt) ja siihen valkoinen drybrushaus vielä päälle.
Ehkä vähän parempi in real life mutta ei tosiaan mikään ihmeellinen... Alunperin meinasin että jos sais joteain vaalean vihreää tai vastaavaa vielä tuohon mutta sitten arvelin että ryssin sen kuitenkin niin jäi tuollaiseksi...

Saisko tuosta jollain washilla (mahdollisesti vielä ohennetulla) teistä paremman? Toki myös pitäs paika noita mustan maalin näkymisiä myöskin, mutta oisko joku ohennettu tai ohentamaton washi vielä hyvä vetästä tuohon?
santso

Viesti Kirjoittaja santso »

hmm ite vetäsisin ihan valkoseksi sit tosiaan washi(ehkä kaksikin) ja highlightit, ite en oo haamuhohtoo kokeillu mut tuolt gw sivuilta vissiin sai dreadfleet haamulaivaan maalausohjeet? yleensäottaen noi mitä netist kirjoista löytyy toimii ihan jees kuhan tekee sen ohjeen mukaan.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

Throneko on siis valmis? Itse kattelin jo aivan varmana että siinä on puolet vielä pohjamaaleissa.

Melkein kokeilisin jotain selkeästi erottuvampaa siihen. Jokin kiva kalmansävyinen vihreä voisi tosiaan toimia aika hyvin, sitähän noissa taitaa olla paketin kyljessäkin. Sininenkään ei varmaan ole huono vaihtoehto. Vaaleita sävyjä voi ja varmasti kannattaakin jättää, mutta yleisilmettä muutama värikin koheltaisi paljon. Parhaimman tuloksen saa varmaankin parin kolmen värin yhteiskäytöllä siten, ettei mikään riko kokonaisuutta liikaa. Oman maun mukaan.
Minun värisilmäni nyt on aika kummallinen, mutta mielestäni tuo vaan näytti niin erehdyttävän keskeneräiseltä, ja en ole ilmeisesti ainoa. Ja jos figu on yhtään keskeneräisen oloinen niin takuuvarmasti yleinen mielikuva menee siihen suuntaan, eikä siinä auta vaikka figua mistä kulmasta katselisi, pitää vaan koittaa jotain muuta.
Peril of Warp
ohris

Nopeasti väkerretty unit filleri... Necromanceri loitsimassa invokaatiota :)

Kuva
Kuva
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”