"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Runt »

Auts! Neljä vuoroa on suhteellisen vähän kun kuusi pitäisi pelata. Pisteitä katsottaessa kuitenkin Delffeillä näytti olevan selvä johtoasema pelissä ja sen kautta mahdollisuudet suurempaankin voittoon. Tiedä sitten miltä tilanne näytti pelipöydällä, mutta tuskin arvaukseni kauheasti menee pieleen.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Joo ei menny pieleen. Olisihan siinä saanu putsattua pöytää, ja rallytettyä yksiköitä joilla tuli paettua chargea. Mutta mennään tällä. Valitan sitten pelin tuloksesta kun/jos häviän jollekin parilla pisteellä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Half-breed kirjoitti:Joo ei menny pieleen. Olisihan siinä saanu putsattua pöytää, ja rallytettyä yksiköitä joilla tuli paettua chargea. Mutta mennään tällä. Valitan sitten pelin tuloksesta kun/jos häviän jollekin parilla pisteellä.
Peiliinkin voisi katsoa siinä ohessa. On kyllä jotain ihmeellistä päässyt käymään kun savuttomat ja alkoholittomat pelit venyvät ja venyvät. 4-5h 4:ään vuoroon on hidasta puuhaa. Elä syytä vuorojen loppumista vaan omaa mähkimistäsi.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Half-breed

El Capitan kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:Joo ei menny pieleen. Olisihan siinä saanu putsattua pöytää, ja rallytettyä yksiköitä joilla tuli paettua chargea. Mutta mennään tällä. Valitan sitten pelin tuloksesta kun/jos häviän jollekin parilla pisteellä.
Peiliinkin voisi katsoa siinä ohessa. On kyllä jotain ihmeellistä päässyt käymään kun savuttomat ja alkoholittomat pelit venyvät ja venyvät. 4-5h 4:ään vuoroon on hidasta puuhaa. Elä syytä vuorojen loppumista vaan omaa mähkimistäsi.
Meillä meni siihen neljään vuoroon alle nelisen tuntia, ja siihen on otettava huomioon se, et aloteltiin vähän myöhässä.
Half-breed

Kiitos siskon sotilasvalan, niin olen sielläpäin Suomea jälleen 23-25 päivä tätä kuuta. Siinähän ehtisi hyvin pelata parikin peliä, niin sopisko kellekään pelailla?
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

25 onnistuu ja ehkä jopa 24.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Half-breed

ManAtArm kirjoitti:25 onnistuu ja ehkä jopa 24.
Ilmoitusta vaan tuleen kun tiedät ajankohdan tarkemmin. Kellonajalla ei ole väliä, paitsi 24, jolloin olen siellä valassa (Tarkkaa aikaa en vielä tiedä).
ManAtArm

25 lauantai mikä aika vaan ja perjantaista tiedän paremmin 20. maanantai, mutta varmaa on vasta torstaina.
Half-breed

Dodii alkaa aika vähetä. Eli edelleen tarvisin pelikaveria joko tämän viikon to, tai la.
Runt

Hieman näyttää siltä että Faba-liigan innostus on ollut laskussa viimeaikoina. Kysytäänkin siis onko pelaajilla motivaatiota taas pelailla liiga-pelejä?
Tämä hetkisen osallistuja listan mukaan jokaiselle kertyy 9 liiga-peliä. Nyt tilanne on se että osa pelaajista on pelannut suht hyvän määrän pelejä +3, ja toiset taas eivät ollenkaan vaikka aikaa pelaamiseen olisi varmasti löytynyt.
Sampsasta käsittääkseni ei pitkään aikaan ole kuulunut mitään vaikka jotkut ovat hänelle viestejäkin lähetelleet, mikähän siis Sampsan tilanne on liigan suhteen (onko Sampsa pelaamassa liiga-pelejä vai ei)?
Käsittääkseni Antti on liigan pelaamassa läpi vaikka pelejä ei olekkaan ainoatakaan vielä pelattuna, korjatkaa toki jos olen väärässä.
Muiden osalta sitten uskonkin että liiga tullaan pelaamaan läpi kunnialla ja suht nopealla aikataululla mikäli sellaista tullaan vaatimaan (tosin Hapidista ei voi koskaan olla varma).
Alla listattuna pelattujen pelien määrät armeijakohtaisesti.

Dark Elf 4
Dwarfs (G) 3
Empire 2
Demons 3
Beastmen 2
Dwarfs (H) 1
Bretonnia 3
Lizardmen 2
Warriors of Chaos 0
High Elf 0

Loppuun mainittakoon että "haistattelin" pitkät ammattikoululle ~3kk odottelun jälkeen ja päätin itse rakentaa pelipöytäni. Huomenna siis hakemaan levyä ja rimaa, sitten vain kasailemaan pöytää niin päästään pelaamaan pelejä ainakin minun osaltani.
Antille ja Jarkolle olen luvannut pelitiloja lainata käyttöön jotta pelit saadaan pelatuksi. Mahtaako joku muu olla pelitilojen tarpeessa lähinnä Jarkkoa (Parkanon Jarkkoa) vastaan pelatessa?

PS:Laitetaampa liigaan taas hieman vauhtia ja keskusteluun eloa, niin saadaan tämäkin liiga pelattua loppuun kunnialla.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ManAtArm

Kyllä niitä pelejä tekee mieli pelailla, tossa on nyt ollut omiakin kiireitä. Sunnuntaina tai ensi viikon loppuna?
Runt

Tulevana viikonloppuna itse en valitettavasti ehdi pelaamaan (ainakaan näillä näkyminen) joten menee sitä seuraavaan. Tosin pitäisi tuo tuleva pelipöytä myös kasata ensiksi, vaikka kyllähän sitä pelkkien levyjen päällä ruohomaton kerakin jo pelailee mukavasti. Voin vaikka huudella tänne kun saan tuon pöytäni kuntoon niin sovitaan sitten tarkemmin.

Se mikä siis kestää pelipöydän teossa on ruohomaton liimaaminen, listojen sahaus ja kiinnittimänen sekä magneettien asentaminen. Kyseessä ei ole iso homma kunhan vain kaikki menevät nappiin.
Half-breed

Kun kuitenkin minulla on noita pelejä eniten kasassa, niin tuskin omaa sitoutumistani on turha kyseenalaistaa (Miten niin olin loikkaamassa 40k:n puolelle?). Kuitenkin kun asustelen vähän eri paikkakunnalla, niin pelejä tulee pelattua suht vähän (Ja täten en kuuluisi olla eniten pelejä pelannu henkilö.), mutta toivoisin, että te Porilaisetkin olisitte valmiita pelaamaan pelejä, kun olen sielläpäin kääntymässä. Esmes viime viikolla kun olin siellä, en pelannut yhtäkään peliä, vaikka aikaa olisi ollut.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Jos jollakulla on hirveästi kiireitä ja sen sellaisia juttuja estämässä pelaamista, mie voin aina ottaa ohjaimet kätösiini. Hyvällä lykyllä ei tarvi edes antaa armeijaa lainaan, käytän omia ukkojani. Mää oon varapelaaja. Jokerivalinta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Half-breed

El Capitan kirjoitti:Jos jollakulla on hirveästi kiireitä ja sen sellaisia juttuja estämässä pelaamista, mie voin aina ottaa ohjaimet kätösiini. Hyvällä lykyllä ei tarvi edes antaa armeijaa lainaan, käytän omia ukkojani. Mää oon varapelaaja. Jokerivalinta.
Saa olla aika hullu pelaaja, jos sulle antaa armeijansa ohjat.
Runt

Juu ei tässä Halffin aktiivisuutta olla kyseenalaistamassa.
Sitten tulikin sellainen mieleen että Brettejä vastaan olenkin jo liiga pelini pelannut.

Pelipöytä projekti etenee ja mutkia tuli heti alkuun. Paikallisesta rakennustarvike liikkeestä ei löytynyt valmiiksi lakattua reunalistaa, joten lakkauksen joudun suorittamaan itse. Lakkaus sinällään ei ole ongelma mutta tilat ovat. Autotallia yms tilaa kun en omista niin nyt pitää odotella lämmintä päivää että saa parvekkeella vetää lakan pintaan. Nyt kuitenkin on levyt haettuna ja listat ostettuna sekä sahattuna (sahattu melkein mittoihin, käsisahalla kun aina tulee 1mm heittoja). Eiköhän se tästä ala valmistua kunhan jaksaa vain rakennella, vkl:n aikana olisi tarkoitus suorittaa lakkaus mikäli sää vain sen salliin. Lakkauksen jälkeen ja listojen viimeistelyn jälkeen homma onkin lasten leikkiä jopa ilman kunnollisia työtiloja ja työkaluja.

PS:Olohuone on yllättävän hyvä paikka rakentaa yhtä sun toista ;)
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Pöö vaan täältäkin. On tullu pidettyä hiljaiseloa, kun joutunut tässä reissailemaan paljon Pori-Tampere-Kuopio akselilla. Nyt tuli siihen pieni hengähdystauko. Eli suoraan asiaan.Toivottavasti ei tule liian äkkiä, mutta suunnitelmien muutos mahdollisti tälläisen. Onko tulevana sunnuntaina (4.3) halukkuutta pelata liiga pelejä altapois? Minulla kun on se mahdollisuus, että saan väsättyä 2 pelipöytää. Niin nyt voisi useampi heppu tulla pelailemaan pelin tai kaksi. Tai vaikka 3 jos tarpeeksi ajoissa aloittaa. Laitoin juuri asiasta yv:n Parkanon kaimalle. Ja tällä tempauksella olisi tarkoitus järjestää pitkämatkalaiselle ainakin 2 peliä (mikäli hän siis pääsee).
Että ketä ehtii ja haluaa niin tervetuloa pelaamaan. Laittakaapas ilmoitusta tänne ketjuun tulemaan. Ja ilmoitan heti mikäli Parkanon pedot pääsevät myös.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
ManAtArm

Meinasinkin tota tarjousta yleisellä tasolla. Viikon loput on ainoa mihin voin itse luottaa ehtiväni ellei mitään yllättävää tapahdu(kuten viimeviikolla).
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Olisiko jollakin aikaa ottaa liigapeliä maanantaina tai tiistaina? Itse ehtisin maanantaina 16 -> tai tiistaina mihinaikaan vain.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

No niin parkanon pedot olisivat saapumassa sunnuntaina poriin. Nyt olisi siis mahdollisuus ottaa matsia sekä petoja että demoneja vastaan. Ketä pääsee paikalle??

Mahdollista aloittaa jo aamusella ja jatkaa iltaan asti. Eli viestiä vaan tulemaan ketä pääsee ja mihin aikaan haluaisi pelailla.

edit. asiasta myös potkittu joitakin yv:llä. Nyt tosiaan mahdollisuus pelata pitkämatkalaista vastaan. nuuuubi on valmis aloittamaan vaikka aamu 8:lta ja pelaamaan useammankin pelin. Itse voin pelata sen aamu 8 pelin jos muilla on unihiekkaa vielä siihen aikaan.
Viimeksi muokannut syrja, Pe 02.03.2012 19:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”