Ooksä Oulust?
Ooksä Oulust?
Onko Fowi pelaajia oulusta?
Itse pelailen MW Fantasiapelien kellarissa ja ois kiva saada uusia pelikavereita.
Ja ei haittaa vaikka oisitte uusia fowin suhteen, aina voin yrittää opettaa ja demotaa!
Ja ois se varmaan ihan hyvä jos saatais ouluunkin FoW pelaajia ja vois pelata pieni sekä isoja kimppapelejä sekä kampanjanoita esim. Operation Bagration tai Barbarossa, jne....
T. Sorsi
Itse pelailen MW Fantasiapelien kellarissa ja ois kiva saada uusia pelikavereita.
Ja ei haittaa vaikka oisitte uusia fowin suhteen, aina voin yrittää opettaa ja demotaa!
Ja ois se varmaan ihan hyvä jos saatais ouluunkin FoW pelaajia ja vois pelata pieni sekä isoja kimppapelejä sekä kampanjanoita esim. Operation Bagration tai Barbarossa, jne....
T. Sorsi
Viimeksi muokannut SorSi, Pe 24.02.2012 11:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
;:D
Re: Ooksä Oulust?
Täällä Ylikiimingissä olis yks jota peli kiinnostaa mutta ei oo vielä nappeja tullut osteltua. Demo-peli kiva nähdä jos pelaajia Oulusta löytyy. Tällä hetkellä hyllystä löytyy Turning Tides ja jenkeillä olisi tarkoitus alkaa pelailemaan. Olis jo kyllä korkee aika FoWinkin rantautua Ouluun ja antaa kaappipelaajien tulla ulos kaapeistaan.
Jos vain demottajia löytyy niin ilmoitelkaa =) pitää se tämäkin peli saada ihmisten ilmoille
Jos vain demottajia löytyy niin ilmoitelkaa =) pitää se tämäkin peli saada ihmisten ilmoille
joo oulussa Keskiviikkoisin fantasiapeli-liikkeen (fantsu) kellarissa ollaan pelattu FoWia mutta siellä pelataaan myös WH40k ja FaBaa!
Keskiviikkoisin ainakin itse olen paikalla klo 14.00 jälkeen. Itse pelaan FoWissa venäläisillä eli Eastern Frontia. mutta demotustaha voi harrastaa vaikka ei nappeja oisi itsellä. tärkeintä että saada käsitys miten peliä pelataan ja mitä sääntöjä siihen kuuluu.
Keskiviikkoisin ainakin itse olen paikalla klo 14.00 jälkeen. Itse pelaan FoWissa venäläisillä eli Eastern Frontia. mutta demotustaha voi harrastaa vaikka ei nappeja oisi itsellä. tärkeintä että saada käsitys miten peliä pelataan ja mitä sääntöjä siihen kuuluu.
ja tarkoitus olisi että saatais ouluunkin oma avoin peliporukka, jonka kanssa vois pelata fowia ja ottaa matsia muuallakin kuin fantsussa.
Myös kampanjat ainakin minua ja yhtä kaveriani kiinnostaisivat!
Myös kampanjat ainakin minua ja yhtä kaveriani kiinnostaisivat!
Joo, on tullut sillon tällön käytyä fantsusssa pelaamassa 40kta elduilla, mutta en ainakaa viimeksi nähny vielä kenenkään ehdottavan tai pelanneen Fowia? Viime keskiviikko-visiitistä on tosin jo monta viikkoa... Mä olen ainakin mukana jos porukkaa löytyy lisää =) Tosin tällä hetkellä rahatilanne ei antaa periksi muun pelikaluston takia, joten jennkkien tilaus saattaa venähtää. Tarkotuksena ois alottaa sillä 600 pistellä ja siitä nopeesti 1000 pts
No en ihan Oulussa asu vaan Ylivieskassa, mutta voishan sitä varsinkin kesällä tulla käymään. Täälä kun ei oikeen mitään peliporukoita ole. Ei FaBaan eikä FoW:kaan.
me ollaa pelattua Fowia vasta pari kertaa joten uskon ettet ole nähny meidän pelaavan fowia.
joo 600 pisteellä aloitettaa ja tarkoitus ois sitten jossain vaiheessa pelata 1500 pisteellä!
joo 600 pisteellä aloitettaa ja tarkoitus ois sitten jossain vaiheessa pelata 1500 pisteellä!
ja mulla on kerhohuone käytössä täällä Oulun tuirassa, jos on kova halu päästä (minä ainakin) sekä vähän maastoa jota kuitenkin teen pikku hiljaa lissää.
Moi!
Itse olen Kokkolasta kotoisin, mutta opiskelen Oulussa vielä pari kuukautta. FoW:in demotus kiinnostaisi kyllä paljon, koska en ole aiemmin pelannut figu-pelejä. Ite en ole vielä hankkinut mitään nappuloita tai kirjoja, mutta luultavasti nyt kun V.3 kovakantisen versiokin saapuu niin pikku-hiljaa alkaa armeija kerätä kasaan.
Itse olen Kokkolasta kotoisin, mutta opiskelen Oulussa vielä pari kuukautta. FoW:in demotus kiinnostaisi kyllä paljon, koska en ole aiemmin pelannut figu-pelejä. Ite en ole vielä hankkinut mitään nappuloita tai kirjoja, mutta luultavasti nyt kun V.3 kovakantisen versiokin saapuu niin pikku-hiljaa alkaa armeija kerätä kasaan.
joo no tule ensi keskiviikona tonne oulun fantasiapelille, nii pääset katsomaan 600 vs. 600 matsia joka käy ihan hyvin demotuksesta. Ja kaikki muutkin jotka asuvat oulussa tai tässä lähellä tulkaa katsomaan tuota peliä.
Hieno homma! Oliko niin että se oli 19:00-> ?
Kuulostaa hyvältä =) itse pörräilen oulussapäin varmaan siinä kello 15 eteenpäin ja voisin tulla katsomaan
ei klo 19.00 koska fantsu menee kiinni silloin. pelit alkavat yleensä klo 16 aikaa niin kannataa olla klo 15.25 -> paikalla!
Täytyy sanoa että demo-peli oli hauskaa kattoa. Kiitos siitä! Kuten sanoin ennen, olen valitettavasti pikku hiljaa muuttamassa takaisin Kokkolaan, niin matka yhden pelin eteen on vähän pitkä, mutta jos tulevaisuudessa Oulussa järjestettäisiin jonkinlainen turnaus/peliviikonloppu niin ei tuo 200 km nyt niin pitkä matka ole :D Pitäis vain saada hankittu jonkinlainen armeija...
kiitoksia sinullekin kun pääsit paikan päälle, otaen kuitenkin huomioon että oulussa tämä FoW on vielä pientä verrattuna Warhammereihin. Eli pelaajia on mutta varsinaisia turnauksia ei ole ollut koska tämä on aika uusi juttu täällä pohjoisessa.
Niin... onko oululaisia Fowi pelaajia. meinaan itselläni on jo milti 2500 pistettä venäläisiä kasassa MW/LW varten!!
Täällä pohjoisessa on nii hiljaista!
Täällä pohjoisessa on nii hiljaista!
Mä en oo vieläkään saanu Jenkkejä alulle ku o ollu tietokoneen huoltoa ja muut pelit yrittäneet charmata =( mutta ostoslistalla edelleen ovat!
joo no sillä ei ole mitää kiirettä vexild... otaen huomioon että oulussa on miun tietääkseni varsinaisia pelaajia 2-3, pelaajat jotka ovat aloittaneet kasaamisen 3-5 sekä 5+ jotka eivät ole tietosia koko touhusta.
Achtung! tuli haettua nii saan projektiani etiäpäin =) Surukseni vaan huomasin että tuo minisääntis on heikkoa tavaraa. Shootingiin asti olen ehtinyt lukea niin on jo luettujen sivujen sidonta alkanut pettää. Onko käynyt kellään muulla näin? Jälkiviisaana voin nyt todeta että kyllä se kovakantinen olisi pitänyt hankkia =(
joo tossa minisääntikse kestävyydessä ei oo mitäää uutta. se on aika herkkää tavaraa! voisin periaatteessa repiä kaikki sivut irti, tehdä reikä reitimellä ja pistää johonkiin metallirenkaaseen numerojärjestykseen.
millo pääset pelailee, vexild?
millo pääset pelailee, vexild?