Eli pari asiaa mitä olen miettinyt:
1. Stäkkääkö Armor piercring? Esimerkiksi, metallin spelli+ampujatontut taikkapa banneri+spelli. Ainakin viime örkkikirjassa oli
ap -3 esine, joten sen perusteella voisi stäkätä, mutta toisaalta AP on erikoissääntö ja lucky dirk on mennyttä aikaa. Viisaammat auttakaa.
2.Pitääkö Delffiinien murhaajan lähtöyksikkö paljastaa pelinalussa, vai merkataanko se vieläkin paperille? Tämä siis ETC-turnauksissa, kun tuo ei ole ihan selvä juttu avoimien listojen kanssa.(Tai sitten on selvä ja minä olen vain retardi.)
Delffiini aiheisia kysymyksiä+ETC
Re: Delffiini aiheisia kysymyksiä+ETC
Siis mun mielestä pitäisi keskustelussa ottaa myös huomioon, että sä oot täys retardi mut nää ei välttämättä oo täysin selkeitä!!
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Hei, jos tuommoinen epäasiallinen huutelu ei lopu, niin hommaan teikäläiselle porttikiellon Tampereen peliporukoihin. Olen näes PELIPORUKKAVALVOJA. Elä koettele mun internetmuskeleita enempää... Sinua on varoitettu.
- Kaapelikala
Tuohon melkein varma vastaus on "ei stäkkää". Tuo lucky dirk ja muut vehkeet kun oli -x armour. Tai vaikka vanha Helblaster, liekö nykyään samanlainen: S4, -2 Armour save. Jos tuo ois ollut tavallisella ukolla ja siihen ois heitetty Armour Piercing -spelli tai joku muu juttu, olisi se saanut sen S4 -3as.VVirtanen kirjoitti:Eli pari asiaa mitä olen miettinyt:
1. Stäkkääkö Armor piercring? Esimerkiksi, metallin spelli+ampujatontut taikkapa banneri+spelli. Ainakin viime örkkikirjassa oli
ap -3 esine, joten sen perusteella voisi stäkätä, mutta toisaalta AP on erikoissääntö ja lucky dirk on mennyttä aikaa. Viisaammat auttakaa.
Samalla tavalla vois miettiä, stäkkääkö vaikka frenzyt useasta kohteesta, ts. saako se vihainen lauma X lisää iskuja, jos ne saavat toisen frenzyn jostain?
Tähän(kin) on etc -faqissa vastaus :VVirtanen kirjoitti:2.Pitääkö Delffiinien murhaajan lähtöyksikkö paljastaa pelinalussa, vai merkataanko se vieläkin paperille? Tämä siis ETC-turnauksissa, kun tuo ei ole ihan selvä juttu avoimien listojen kanssa.(Tai sitten on selvä ja minä olen vain retardi.)
4. Are assassins and other hidden models (fanatics) visible to your opponents in your armylists?
A. The presence of an assassin will be visible as an item in the armylist along with its equipment, but the assassin himself is hidden until it is revealed. Mark his location on a piece of paper. Fanatics are completely visible all the time.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Jep, tuota hieman pelkäänkin.Tosin special rule regekin stäkkää tätä nykyä uudessa VC kirjassa, niin ajattelin kuitenkin kokeilla kepillä jäätä. Oh well..Tuohon melkein varma vastaus on "ei stäkkää". Tuo lucky dirk ja muut vehkeet kun oli -x armour.
Juu, kiitoksia vain. Pitäisi uhrata enemmän aikaa F.A.Q:iin ennen kuin ryntään kyselemään tyhmiä internetin ihme maailmasta.Tähän(kin) on etc -faqissa vastaus :
-
Mithrandir
Special Rulejen suhteen on hyvä opetella ulkoa tämä pikkuinen pätkä GW:n sääntökirjan FAQista:
Jos siis vaikka Strigoi Ghoul Kingille antaa magic itemin joka antaa 6+ Regen, niin ei se stäkkää sen oman 5+ Regen kanssa yhtään mitenkään.
Vampire Counteillakaan ei Rege oikeasti stäkkää. Pelkästään Mortis Enginellä on oma erikoissääntönsä joka antaa yksikölle yhtä pykälää paremman Regen, tai jos niillä ei Regeä ole lainkaan niin sitten saavat sen 6+:n.Page 66 – Special Rules, What Special Rules Does It Have
Change “[...]the effects of multiple special rules[...]” to
“[...]the effects of different special rules[...]”Add “However,
unless otherwise stated, a model gains no additional benefit
from having the same special rule multiple times.” to the end of
the first paragraph
Jos siis vaikka Strigoi Ghoul Kingille antaa magic itemin joka antaa 6+ Regen, niin ei se stäkkää sen oman 5+ Regen kanssa yhtään mitenkään.