"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Hapid

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Hapid »

El Capitan kirjoitti:
Hirvee rage Villen hehkutuksestakin. Antaa miehen juhlia nyt. Osoitetaan sitä sitten sormella ja nauretaan päälle kun varastetaan kruunu.
joo kyl mä oon pienemmästäkin tehnyt kovia tuuletuksia, kyl se runtti tuolta ylhäältä josain vaihees palaa takaisin maan päälle kunhan on aikansa leijunut.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

se on selvää kauraa et liigan ykkös paikka muuttuu viel moneen kertaan , ja mul on liigan 3 kärki jo tiedossa siitä ei oo epäilystäkää

liigan loppu järjestys =)

1. dark elf
2.dwarf (g)
3.empire

et tollai mä näkisin taulukon lopussa =)

tää on vaa silti arvailuu vaa ei tie käykö noin mut ittellä on tommonen tunne =)
Hapid

tosta sun top kolmosesta puuttuu demonit
Hapid

perhanan geratsu menit lainaamaan mun seiska lehden kommenttii :D :D
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Hapid kirjoitti:perhanan geratsu menit lainaamaan mun seiska lehden kommenttii :D :D
Siitä on vaikka kuinka kauan jo :D
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Jos nyt pitäisi liigan lopputuloksia veikkailla niin heitetäämpä tälläinen top.6 lista.

Dwarfs (G)
Dark Elf
Empire
Demons
Dwarfs (H)
Beastmen

Tosin en tiedä mitä tuo Hapid tuolla listassani tekee, mutta olkoon nyt kun sinne jo ehti tulla ;)

Mutta mutta jos oikeasti lähdetään rakentavasti keskustelemaan siitä mikä on liigan lopullinen tulos niin... Pitkälti tuon arvion kärki nelikon sijoitus tulee riippumaan siitä miten oma Empireni suoriutuu jäljellä olevista peleistä: Dwarfs (G),Dark Elf, Demon
Jos Empire voittaa jokaisen näistä peleistä on Empire loppusijoituksissa mitä luultavammin top.2 joukossa. Mikäli taas joku näistä kolmesta armeijasta voittaa Empiren niin silloin KO armeijan osakkeet nousevat todella roimasti. Eli tiivistettynä, katsotaan ketä saa ja kenelle annetaan pisteitä Empiren viimeisistä peleistä.
Rehellisyyden nimissä, toki muudenkin armeijoiden loppu peleillä on vaikutusta tuloksiin mutta Empiren peleillä on tällä hetkellä eniten painoarvoa (ainakin teoriassa).

Beastmenejä, Lizzardmenejä sekä WoC:tä en kuitenkaan unohtaisi ihan täysin, kaikki ovat pisteidensä mukaan viellä hyvin mukana ainakin 3.sj taistelussa.
Ja jos oikein huonosti käy niin Bretit tulevat takavasemmalta ja nappaavat koko liigan voiton naapuri kaupunkiin eli Raumalle! Miettikää sitä sitten...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Runt kirjoitti: Ja jos oikein huonosti käy niin Bretit tulevat takavasemmalta ja nappaavat koko liigan voiton naapuri kaupunkiin eli Raumalle! Miettikää sitä sitten...
Haistan veetuilua ;) Kolme peliä jäljellä eli maksimi potti minkä voin saada on 63 pistettä, eli juu en tule voittamaan tätä liigaa joen ottakaa rauhassa, tänä keväänä mulle riittää että koti joukke voittaa lätkässä(niin SM kuin MM kisoissa).
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

Juu empä huomannut noita jäljellä olevien pelien määrää. Pitänee kaiketi päätuomarin roolissa discata kaikki muuta paitsi bretit että saa voittonsa.
No ehkäpä nyt on muiden vuoro voittaa koska bretit veti pisimmän korren turnauksessamme.
Sampsan kanssa pohdiskelimme pelin jälkeen Brettien turnaus/liiga tason eroa, lopputulos oli että bretit pärjäsi paremmin pienemmällä 4"*4" kentällä jossa oli vähemmän tilaa ajaa vihollisten flankkiin.
En tiedä olisiko tuosta apua breteille, jos koittaisi tehdä depotuksen tiiviimmin eikä edes yrittäisi jakaa joukkoja koko pelipöydän leveydelle?
Toki 1200.pts ei mahdu niin paljon sikaa vastustajan armeijaan kuin 2400.pts.
Mielessä käväisi sellainenkin että pitäisikö ottaa Empire VS Bretonnia peli niin että minä pelaan Breteillä? Silloin ainakin näkisi onko se vika todellakin listassa vai pelaajassa. Nopatkin voidaan vaihtaa päittäin, ellet sitten ehtinyt roviolla polttaa noppiasi...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Kylläpä muhun on luottoa väellä. No katotaan mitä käy. Nopat on pyörineet niin koomisesti osassa peleistä, ettei oikein tiedä mitä tässä voi käydä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Runt

Luottamus Halffia kohtaan ainakin omalta osaltani tulee: 4 peliä mennyt tasaiseen tahtiin (15-5 huonoin tulos) ja toisena punnitaan kokemus.
Enemmän näistä laitan painoarvoa kokemukselle, kokemuksella ei pelejä juurikaan hävi joten 10.p pitäisi jokaisesta pelistä irrota.

Gobliinin vs Half rankkingissa kokemuksen laitoin tasan, listojen monipuolisuudet käänsi pelin puolestaan kääpiöille. (Voidaan olla montaa mieltä siitä saako kääpiöistä monipuolista listaa edes aikaiseksi).
Katsoin kuitenkin että Gobliinin lista on hyvin balanssissa kokonaisuutta katsoen. Eli ei ole väliä minkälainen armeija tulee vastaan niin voittoon on mahdollisuudet aina olemassa.
Halffin lista ei taas mielestäni ole niin balanssissa itsessä kanssa, mielestäni armeijalista on altavastaavana muutamassa tulevassa pelissä. Nyt en tarkoita etteikö lista olisi hyvä, mutta en täysin luota listaan kun vastaan tulee kovaa close combat mättöä ja ruutia piipun täydeltä olevia listoja. No kaatuihan Gobliinin kääpiötkin joten mikä tahansa on Delffi listalla mahdollista.

Empiren puolestaan rankkasin kolmanneksi vain ja ainoastaan sen takia että pitää löytyä luottamusta omaan armeijalistaan ja pelitaitoihin. Paljon on toki pelillisesti parannettavaa itselläni mutta on tässä viellä kolme peliä aikaa näyttääkkin että osaaminen on karttunut liigan varrella.
Half-breed

Runt kirjoitti:Luottamus Halffia kohtaan ainakin omalta osaltani tulee: 4 peliä mennyt tasaiseen tahtiin (15-5 huonoin tulos) ja toisena punnitaan kokemus.
Enemmän näistä laitan painoarvoa kokemukselle, kokemuksella ei pelejä juurikaan hävi joten 10.p pitäisi jokaisesta pelistä irrota.
Itseasiassa huonoin tulos on 10-10 tasuri Syrjaa vastaan.
Runt

Päivittelin sarjataulukon taas ajantasalle.

Sarjataulukko
Empire 6/81
Dwarfs (G) 4/64
Dark Elf 4/61
Demon 4/49
Beastmen 4/46
Warriors of Chaos 4/41
Lizardmen 5/38
Dwarfs (H) 2/11
Ogres 1/6
Bretonnia 6/3
Half-breed

http://www.youtube.com/watch?v=PD5Imb7vWSc

Juu eli Delf vs. Bret loppui sitten 17-3 tunnelmiin. Ikävältä näytti, kun kärry työnsi taas nokkansa liian pitkälle ja joutui rynnäköidyksi, jolloin Bretit oli sitten jo tokal vuorol nokalla. Sitten tuplacharge lanceihin ei onnistunut, kun Corsairit ei osaa viskoa nelosta kahella nopalla. Tilannetta ei auttanut sekään, että täysscatteri ja ilman LoSsia ampuminen ei haitanneet yhtään Trebuja, jotka saivat täysosumat sekä Corsaireihin, että Warruihin. Noh onneksi Corsairit kesti vaikka viskoivat pariinkiin otteeseen testiä LD5:sella. Tämä antoi Guardille aikaa tappaa pari lancea, ja Corsairit sai lopulta apua muilta yksiköiltä ennen kuin ne nitkutettiin pois. Pahalta näytti, mutta voitto sentään.

Sen sanon kuitenkin, että mua vastaan on nuo wardit pyörineet vähän turhan hyvin. Nytkin Blessingi pelasti vaikka kuinka monesti henkiä (Parhaimmillaan 11 haavasta kuusi wardattiin, et fuck yeah).
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

ne miinukset strenaan sattui pahasti, kun ei enään mennyt haavoja läppi niin ritari junien jo ennestään heikko suoritus kyky rynnäkön jälkeisissä vuoroissa heikkeni lähes olemattomaksi.

Muuten hyvä peli: trebut suoritti, sen lyhyen hetken kun ne vielä oli pelis ja savet pyöri. Miinuksina vastapuolen magia toimi liian hyvin ja liippa testit ei suostuneet menemään yli sietokyvyn.

ja toi video oli virheellinen, Delffit ei ole lähelläkään sitä miehekkyyttä mitä skotit braveheartissa on ;).
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

Vai että veivät Delffit taas voiton ja vielä 17.p etumatkani siis kaventui huimasti. Kyllä se taitaa vaan niin käydä että 20-0 luovutus Beastmeneille kostautuu omalla kohdallani pahasti, no minkäs teet aina ei voi voittaa.
Breteiltä puolestaan hyvä peli kun suhteuttaa aikaisempaan, nyt brettien pistemäärä liigassa tuplaantui ja noustiin tasoihin Ogrejen kanssa.

Sarjataulukko
Empire 6/81
Dark Elf 5/78
Dwarfs (G) 4/64
Demon 4/49
Beastmen 4/46
Warriors of Chaos 4/41
Lizardmen 5/38
Dwarfs (H) 2/11
Ogres 1/6
Bretonnia 7/6
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

juu ja 6 pelii enemmän pelattuna =)
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Huomenna oluthuuruiset pitkäparrat ottavat opiskelijatalolla yhteen 18->. Saapa nähdä mitä tässä tapahtuu.
Runt

Mikäs armeija asettuu vastaan? Ja ilmeisesti saikkua tarkoitetaan paikkana?
Voisin mahdollisesti lähteä piipahtamaan pelipaikalla, katsomassa hieman millainen paikka on kyseessä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Runt kirjoitti:Mikäs armeija asettuu vastaan? Ja ilmeisesti saikkua tarkoitetaan paikkana?
Voisin mahdollisesti lähteä piipahtamaan pelipaikalla, katsomassa hieman millainen paikka on kyseessä.
Viestin perusteella kaksi kääpiökansaa.

Noniin, boostep tilaus peruttu, tilattu kamat muualta. Kuulemma ens viikon alussa mulla eli pääsiäisenä vois matsata.
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Geratsun sisälukutaito on ilmiömäinen!

Eli käppänät tappelee keskenään ja opiskelijatalo paikkana. Sinne vaan mulkoilemaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”