"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Furinji
Viesti:

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Tirsk pakko vaan jakaa kun kuulin tänään morseimmen kaason kertomusta, että Saikulla oli ollut hyvin äänekkäitä poikia pelaamassa warhammeria ja joku oli tanssinut kameran kanssa ympärillä :D

Hyvä pojat jatkakaa samaa rataa... xD
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Vautsi joku luulee minun kankeaa liikehdintää tanssiksi =D
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

La-su on mahdollista peli aikaa itselleni, eli pelejä sen mukaan miten porukalle sopii.

Ei kai ne kääpiöt nyt kironneet/juhlineet kuin viimeistä päivää kun äänekkyydestä kommentoitiin?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

ManAtArm kirjoitti:La-su on mahdollista peli aikaa itselleni, eli pelejä sen mukaan miten porukalle sopii.

Ei kai ne kääpiöt nyt kironneet/juhlineet kuin viimeistä päivää kun äänekkyydestä kommentoitiin?
Voit vain kuvitella..
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

ManAtArm kirjoitti:Ei kai ne kääpiöt nyt kironneet/juhlineet kuin viimeistä päivää kun äänekkyydestä kommentoitiin?
Jos Hapidin kommentointi tässä ketjussa antaa mitään osviittaa, niin...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Runt

Noniin aikataulut varmistuivat pääsiäisen osalta, aloittamaan pääsemme perjantaina 06.00 ja lopetamme pelit sunnuntaina 19.00
Kenelle siis laitamme ensinmäisen pelin perjantai aamuun?
Omistaako muuten joku Nuuubin numeroa, yv:tä kun ei hän näemmä ole vielä lukenut, ajattelin että mies saattaisi olla halukas lähtemään pelaamaan pelejä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

mää voisin tulla pelaamaan ensimmäisen pelin täytyy vain löytyy vastustaja =)
ManAtArm

Perjantai on työ päivä(ainakin näillä näkymin) joten lauantai aamusta eteenpäin, tai perjantai illasta jos se jää lyhyeksi päiväksi.
Runt

Osanotto näyttää hieman heikolta toistaiseksi vielä, Hapid, Gerazu ja Syrja ovat mahdolisesti ottamassa osaa vielä kunhan saavat aikataulut selville.
Eli nyt tarvittaisiin vastustajia pojille ettei minun tarvitse pelailla huvi pelejä Welffeillä...

Jos listan nimet eivät pidä paikkaansa niin ilmoitelkaan.

Perjantai
Henkka
Antti
Lauantai
Tomi
Henkka
Antti
Sunnuntai
Tomi
Henkka
Antti
Henkka1986

juu ton listan mukaan mulla on perjantaina se ainoo liiga peli geratsuu vastaan =)
Runt

Kahta peliä enempää ei tällä osallistuja määrällä kyllä saada aikaan.
Hapidin kanssa kun juttelin niin mies on saapumassa paikalle, mutta päivästä ei viellä ole tietoa. Hapidin mukaan tulo toisi 3 lisäpeliä.

Toki jos ei muuta keksitä niin pestellään sitten vaikka Bretonnia & Lizardmen VS Empire & Welf 4800.pts peli ;) Tai pelataan Blood Bowlia jne... Kyllä niitä vaihtoehtoja aina löytyy laidasta laitaan jos väellä ei mihinkään kiirettä ole. Tai sitten pohdimme faban taktiikkoja hieman syvemmin.
Henkka1986

juu ei se tupla pelikää huonoa olis =) tai sit pitäis pieni muotosen turnauksen =) siis jossei saada väkee tarpeeksi
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Jos isoja pelejä pelataan, niin minut voi kutsua sekaan. Ainakin yhtenä päivänä olen Antilta ja Henkalta saapumassa karhuamaan velkoja ja maksamaan omiani poies.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Gerazu

Mää voisin tulla sitte lauantaina ainakin ne pari peliä tulla ottamaan.
Runt

Jees lauantaina siis ainakin pelataan.
Mutta mutta, jos Hapid ja Syrja pääsee paikalle niin olisiko Antti halukas ottamaan pelin Henkaa vastaan jo perjantaina?
Ideana se että Antti pääsisi pelaamaan muita pelejä sitten lauantaina rauhassa.

Toisaalta turhaan minä tässä vielä mitään suunnittelen kun ei varmaksi tiedä ketä on milloinkin paikalla vai onko ollenkaan.

Jokatapauksessa perjantai näyttää olevan se hiljaisin pelipäivä, joten perjantaille voitaisiin miettiä jotain suurempaa paripeliä ellei pelaajia sitten ilmaannu jotain.
Heittäkää siis vapaasti ideoita isommasta pelistä? 4800.pts voisi olla passeli pistemäärä [2400.pts/armeija] (tekee jo tiukkaa depotuksien kanssa että saadaan pöydälle mahtumaan), itse voin asettua vaikka yksin toiselle puolelle pöytää jos muita halukkaita ei löydy.
Henkka1986

Juu olis hyvä jos sais pelattuu liiga pelin perjantaina tietysti se on geratsusta kiinni ehtiikö hän perjantaina pelailemaan ? ja sit vois ottaa ainakin hupi pelin perjantaina. 2400pst per armeija olis passeli , ite pelaan hubi pelit tomb kingseillä ja liiga pelit lizardmeneillä =)
Gerazu

No Perjantaina saattaa onnistua, mutta en mitään lupaa, lauantaina ainakin voin pelata siitä kahdestatoista iltayhteen.
Henkka1986

ok . itellä tuli semmonen meno et mennään syömään muijan porukoille perjantaina klo:14.00 eli pääsisin pelailemaan klo:16-17 ETEEN PÄIN perjantaina, muuten itellä sopii pelailla perjantaina , lauantaina ja sunnuntaina .
ManAtArm

Jos pelien jälkeen/väliin jää aikaa niin kyllä se hupi peli käy, älkää kuitenkaan luulko että tätä listaa käyttäisin.
Gerazu

Noniin, kyllä ainakin nyt voin jo melko varmasti sanoa pääseväni perjantaina matsaamaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”