Tämä on selkeästi aliarvostettu osa Sotua, joten kannan oman osani kekoon ja lisäilen tänne tavaraa. Ne jotka ovat toisella myös aliarvostetulla osastolla eli Peliporukoitten Verkkoareenojen puolella pelailleet samoissa peleissä ( Sola, Reach) ovatkin näitä jo nähneet, mutta laitetaan ne tännekkin.
Viimeksi muokannut Terminator Sergeant, Ma 10.12.2012 21:17. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
No, jaa.. taitoa ainakin löytyy. :P
Tosin olen löytänyt viime aikoina itsestäni sen verran turrinvihaajaa, että suosittelisin vaihtamaan aiheita niin pian kuin vain pystyt. ;D
Itsehän on pakko myöntää pitävänsä furryistä ( kukaan ei varmaan huomannutkaan vielä :D).
Pitänee rueta piirtelemään panssarivaunuja eläinfoobisille :D
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
... Mikähän multa on mennyt ohi vai miksi tää kettujuttu ei nyt saa mitään kelloja raksuttamaan :D
- Carl Sagan
No yiff joo mutta miksi juuri ketut :D Itsehän pidän enemmän kissoista
- Carl Sagan
Terminator Sergeant kirjoitti:No yiff joo mutta miksi juuri ketut :D Itsehän pidän enemmän kissoista
Loharit ja hepat saivat omat vereni liikkelle teini-iässä ja krhm miksei vieläkin, mutta kokisin, että harhaudumme pian aiheesta.
Mun mielestä on helkkarin positiivista että koitat herätellä tätä aluetta eloon. Muistan kun joskus vuosina 06-08 tämä toimi suurena inspiraatioboostina ja lisäsi kovasti omaa halua kehittyä piirtäjänä kun sai ihmetellä kaikkien valovuosia parempien kynästäjien teoksia. Taisinpa tänne ensimmäiset tosissaan piirretyt kuvatkin iskeskellä.
Tyylisi on tosi sarjakuvamaista, joka on hyvä sekä huono juttu omalta osaltani, ehkä brassailevaan makuuni liian iloluontoista. Mutta värimaailman synkkyys ja noiden isompien kuvien mustuus kyllä hyvittelee tätä kovasti takaisin :P
Miten ois muuten Slaaneshi Space Wolves tolla sun tyylillä piirrettynä?
Usermaatra kirjoitti:
Tyylisi on tosi sarjakuvamaista, joka on hyvä sekä huono juttu omalta osaltani, ehkä brassailevaan makuuni liian iloluontoista. Mutta värimaailman synkkyys ja noiden isompien kuvien mustuus kyllä hyvittelee tätä kovasti takaisin :P
Miten ois muuten Slaaneshi Space Wolves tolla sun tyylillä piirrettynä?
No joo, tuo sarjakuvamaisuus johtunee pitkälti rakkaudestani pullomusteeseen ja siveltimiin, joilla tulee tehtyä paksuja mustia viivoja. Ja koska skanneri raiskaa kaikki hennot väriliukumat :D
Pitääpä kokeilla noita Slaaneshimarsuja piirrellä kuhan tästä ehdin, tänään sain juuri kuukauden mittaisen taidenäyttelyn aikaiseksi paikalliseen kirjastoon, koetan valokuvia ottaa joku päivä.
- Carl Sagan
Olipa taasen tylsää koulussa ja tulinpa siis maalailleeksi yhden Slaanesh-marsun, kuten tilattu.
Tehty vesivärikynillä.
TermEdit: Ai perskules sen pitikin olla Slaaneshi Space Wolf! Dementia iskee näköjään. Seuraavaksi listalle siis :D
- Carl Sagan
Hienoja! Viimeiset kuvat vain kovin vaikeaselkoisia. Vaikken mitään varjostuksesta vielä ymmärräkään, luulisin, että valoa ja heijastusta implementoimalla niihin tulisi enemmän tolkkua. Tai sitten vika on vaan asettelussa.
Ja piirrä nyt reilusti kuonot noille eikä mitään tommosta puolinaista.
Pitkästä aikaa jotain töhräilyjä, koulussa oli yksi vapaatunti ja Verkkoareena-osaston puolelle tarvitsin kuvan hahmosta joten eikun kuvisluokkaa kohti. Puoli tuntia myöhemmin kädessä oli sitten tällainen
- Carl Sagan
Dubbelpostel, tulikin lisää kääpää tänne hurjan eloisalle foorumihaaralle:
Vesivärikynät on ehkä ihaninpia vehkeitä pitkiin aikoihin ~<3
- Carl Sagan
Hurdur, täällähän on kuollutta. Postailenpa silti kun tuli GIMPillä pelleiltyä. Ensimmäinen tietokoneella värittämäni kuva ikinä:
- Carl Sagan
Itse en täällä käy katsomassa yleensä näitä maalauksia, kun liian moni on jotain: kattokaa, mitä mä tein matikan tunnilla! Se on mun mielestä tosi ruma, eiks teistäki? Tällaista tuntuu turhalta kommentoida, kun kuvan esittäjä tuskin edes lukee kommenttia.
Hetkinen... Piirustukset ja maalaukset! Mitä ihmettä minä täällä teen?;)
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
Fixu kirjoitti:
Itse en täällä käy katsomassa yleensä näitä maalauksia, kun liian moni on jotain: kattokaa, mitä mä tein matikan tunnilla! Se on mun mielestä tosi ruma, eiks teistäki? Tällaista tuntuu turhalta kommentoida, kun kuvan esittäjä tuskin edes lukee kommenttia.
Tämänkertainen kuva on itseasiassa Fysiikan matemaattisten apuneuvojen luennolla väännetty tuhru, kuten ehkä jäljelläolevista ruutupaperin jäänteistä huomaakin :D
Kommentteja olisi kiva kuulla, joko täällä tai DA:n puolella, osa otetaan vastaan ja osa sivuutetaan kuten elitistisen paskiaisen kuuluukin mutta kaikki luetaan kyllä.
Väritystyö on hiljalleen alkanut, kuka tietää josko ensi vuoden alkuun mennessä saisi jotain aikaankin.
- Carl Sagan
Näitä sun tuherruksia on aina kiva kattella... (aina ja aina, enemmän päivityksiä!) mielestäni muistuttaa hyvin paljon "ihan-oikeita" terminaattoreita ja niiden art-workkiä, joskin... joskin muutama juttu tulee nyt mieleen.
Vasen fistikäsi näyttää vähän sellatteelta töppömäiseltä, niin kuin itse kritisoit siinä nurgle kuvassa. Fisti on mielestäni liian leveä ja lyhyt siihen nähden, että se voisi olla pidempi ja kaposempi tai vain kaposempi mukaan luettuna pidemmät sormet! Okei, onhan niitä fistejä kaikemmoisia, mutta kuitenkin.
Toinen liianpieni kappale ystävässämme on pää. Sen sijaan että sisin kaari olisi kypärän takana, se onkin päällä. Kypärän pitäisi olla vähintäänkin korkeammalla/korkeampi->isompi kaikin puolin, että se näyttäisi yhtään fiksulta.
Boltterin oikea piippu on lyhyempi kuin vasen, mikä saa sen näyttämään siltä, että oikea piippu osoittaa taivaalle ja vasen maahan. Mikä... on siis ihan valintakysymys mariinien keskuudessa, mutta yleensä suositaan yhteen suuntaan osoittavia piippuja..
Jännänä huomautuksena haluaisin vielä lisätä, että mariini kantaa Ultramariini heraldiikkaa, joskin rintakehässä on siivet (BA/DA?) ja kristalli (SW). Fistin viivotuksesta lisäpisteitä, kun seuraa tuota RT ja 2ndE-era fistiväritystä missä oli aina turvaviivoitus.
Ja tosiaan, ensivilkaisulla huomasin vain pään pienuuden.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."