"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mikä on noloin häviösi?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
MattiL

mikä on noloin häviösi?

Viesti Kirjoittaja MattiL »

nii haluisin tietää teiän noloimpia häviöitä ittelläni niit viel ei oo koska oon pelannu nii vähä ja voittanu melkei aina :)
VammaVasara

Viesti Kirjoittaja VammaVasara »

No eka kahdentuhannen pisteen peli meni persilleen. Ensin olin aika rajusti voitolla, mutta sitten lennätin mun BD vampire lordin winged nightmarilla yhteen unittiin, jonka tuhosin. Sitten tuli overrun niin että en nähnyt tankkeja takanani niin että olisin voinut hyökätä. Oli pakko turvautua terroriin. Lennätin sen niiden tykkien viereen ja kokeilin jos ne juoksis pois. Ei ne sit juossu, ja siinä tuli paljon panoksia päähän Hellblasteristä, niin että sekä Lord ja sen ratsu kuoli.
Siihen luhistu koko armeija.
VammaVasara
Wazuuup

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Ei nyt niin pahoja tappiota ole tullut, mutta ehkä pahin on kaaosta vastaan kun tuli failed charge armeijani ytimellää eli 24 tomb guardia ja tomb kingin charge jäi kirjaimellisesti lyhyeksi. Noh ei se mitään mutta heti tuli exalted champa discillä chosen ritarien kanssa edestä ja sorcerer vaunussaan iski kylkeen. Ekalla vuorolla kuoli lähemmäs 15 guardia ja toisella vuorolla loput. Vain tomb king säilyi hengissä 3 closecombat phasea siinä ja sitten exalted champa tappo sen ja kuoli itse kiroukseen (jotain hyvää siinäkin pelissä :D).
Sain kyllä vaunut knightien kylkeen ja ne tappoivat jopa pari niistä mutta se ei auttanut. Hävisin karusti massacrella, noh virheistä oppii.

Myös eka peli tomb kingseillä oli aika onneton. Taistelin armottomasti ja olin jossain vaiheessa voitolla, mutta se -piip- flagellant ei voinut kuolla vaan yksin pidätteli vaunujani overrunnaamasta empiren knighteihin. Sitten ne tulikin minun päälle ja siinä oli sitten kasa luuta ja puuta valmiina poltettavaksi. Sitten viimeisellä vuorollani olin ovela ja ammuin viimeisen kerran katapultilla. Täysosuma arvionnissa, mutta sitten heitetään noppaa ja oho kivi lentää 10", minnekäs muualle kuin omaan skellu unittiin. Oli siinä kiroamista pelin jälkeen. Ei toi kyllä lopputulokseen vaikuttanut olin niin selvästi tappiolla.
on se niin väärin :wallbash
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

Kunnia ainakin kärsi, kun otin rottia vastaan Helffeillä turpaan-massacre.
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

Ja näistä kommenteista voimmekin jo päätellä massacre-häviön kaavan: Ei kannata laittaa kaikkia muniasi yhteen koriin, kuten tuon TG regimentin ja Uber-vamppyyrin kanssa....

Surkein häviöni on yrittää viidennen edikan aikoihin ns. puuarmeijalla (dryadeja, treemaneja, durthu...) kaaoksen warriorlaumaa vastaan. Uskoin itselläni olevan ihan hyvät mahdollisuudet, kunnes tajusin kaikkien warrioreiden olleen aseistautuneita isoilla kirveillä... :oops:
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Aleksi Pesonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aleksi Pesonen »

kaikki mun pelit on oikeastaan noloja häviötä
juma meitä ammutaan...
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

"..Kyllähän kaksi dispel kääröä on riittämiin taistelussa Skryren klaanirottia vastaan", vakuuttaa nuorempi maagi toiselle ennen taistelun alkua, kun arkkimaagi on kääntänyt selkänsä.

Ah... Ja voih... Se arkkimaagi vaihtui myös prinssiin, ja vastaan vyöryi sitten muutama lihava klaanirottajoukko ratling gunien kanssa, kolme teknomaagia, yksi grey seeri vaunun yllä hyppien, death wheel ja muuta pientä... 15 power noppaa ja 7 warppi kivi tokenia. Se ei ollut kaunista katseltavaa.

Syynähän oli liiallinen kääpiöiden piekseminen peli pelin jälkeen...
Oli jo unohtunut, että nuo rotathan osaavat taikoa.
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Itselläni ei ole ollut mitään noloja hävijöitä (mutta olen piessyt kaveriltani kaikki figut pöydältä)
Champpa

Viesti Kirjoittaja Champpa »

No viimeaikaisista peleistä nyt tulee ainakin mieleen kun luulin saaneeni Kaamosarmeijani (kokeilin Slaaneshia) vihdoin loppuun asti optimoitua, pelasin sitten kaverin hautakinkkuja vastaan.. Kaveri on kohtuu newbie, n. 10 pelii vasta pelannut, mutta pieksi miun úber-armeijani 2200 - 200.. Ei voinut kun nauraa sille pelille, niin perseelleen ei oo koskaan yhden käärön puuttumisen takia peli mennyt (ja mulla oli niitä sentään 3..), toisaalta kaksi kertaa heitin kolmesta nopasta triplaykköset, kerran chosenien seivistä ja kerran maagiloordin loitsusta.. No otin ainakin opikseni ja lisäsin sen neljännen käärön saman tien voimakiven (jolla en tehnyt mitään) tilalle..
A herd of one.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Tulee tässä mieleeni, kun koetin Book of Hoethia. Minulla oli siinä yksi apumaagi tuomassa poweria arkkimaagille ja kaikki laitettiin kääpiöitä vastaan tulemaan tuota kirjaa kantavan arkkimaagin kautta. Kahden ensimmäisen vuoron saldo oli neljä epäonnistunutta loitsua, kaksi mistcastia ja kolmannella vuorolla tuo maagi juoksi ulos. Se teki 555 pts, kun maagilla oli Pure of heart ja se oli armeijan kenraali.

Tulos oli varsin selvä siinä, mutta ei siitä tainnut ihan massacrea tulla.
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Noloin häviö? joka ikinen.... Rkeleen kääpiöt, viimenen kerta kun pelaan niitä vastaan örkeillä..
sotek

Viesti Kirjoittaja sotek »

Grottos kirjoitti:Itselläni ei ole ollut mitään noloja hävijöitä (mutta olen piessyt kaveriltani kaikki figut pöydältä)
Aika sama juttu, voitin kerran 2000pts. matsissa jotain 2400 pisteellä. :wink:
Yes sir!
Watchman

Viesti Kirjoittaja Watchman »

Pelattiin nelinpeliä, minulla skavenit, vastassa oli dwarfit ja joku toinen, en muista mikä. Tavoitteena vallata kentän keskellä oleva paikka ja kenttä oli tavanomaista pidempi. Kaverini hoiti hyökkäyksen, minä vein joukkoni keskelle puolustamaan. Dwarffit yksinkertaisesti tulittivat koko armeijani kappaleiksi, kun en voinut jättää puolustusasemaa. En muista hävittiinkö joukkueena vai voitettiinko, mutta minun armeijastani oli lopulta jäljellä varmaan 20 rottaa, jos sitäkään, enkä saanut käytännössä ketään tapettua.
There is no saint
Without the sinner
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Viidennen editionin aikaan (silloin kun breakin aiheuttama paniikki oli 12 tuumaa):

Pelasin kääpiöillä liskoja vastaan, minulla ampuva armeija ryhmittyneenä Refused Flank -taktiikan mukaan (eli tosi nippuun). Saurusryhmä rynni yhden warrior-yksikön päälle, voitti taistelun yhdellä, ja kääpiöni breikkasivat. Viisi kuudesta kääpiöyksiköstä joutui paniikkin ja juoksi ulos pöydältä (Ld 10!!!). Jäljelle jäi 12 varsijousimiestä, jotka tietysti syötiin seuraavalla kierroksella.
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

Grond kirjoitti:Viidennen editionin aikaan (silloin kun breakin aiheuttama paniikki oli 12 tuumaa):

Pelasin kääpiöillä liskoja vastaan, minulla ampuva armeija ryhmittyneenä Refused Flank -taktiikan mukaan (eli tosi nippuun). Saurusryhmä rynni yhden warrior-yksikön päälle, voitti taistelun yhdellä, ja kääpiöni breikkasivat. Viisi kuudesta kääpiöyksiköstä joutui paniikkin ja juoksi ulos pöydältä (Ld 10!!!). Jäljelle jäi 12 varsijousimiestä, jotka tietysti syötiin seuraavalla kierroksella.
toi oli kyl aika nolo :D monesko vuoro se oli?
Watchman

Viesti Kirjoittaja Watchman »

Grond kirjoitti:Viidennen editionin aikaan (silloin kun breakin aiheuttama paniikki oli 12 tuumaa):

Olen muuten nähnyt kääpiöillä vastaavaa ennenkin. Olikohan tuo joku 5th edition dwarffien valmistusvika?
There is no saint
Without the sinner
Champpa

Viesti Kirjoittaja Champpa »

No oli kyllä! Oma Raudanrikkoja-yksikköni kenraalilla ja vissiin battle stanulla (siis viime edikassa), otti vuorolla yks tai kaks (ei pysty muistamaan enää) YHDEN! woundin skavenin liekinheittimestä, ja humpsis, n. 800 pistettä ulos. Peli oli 1500p. Onneksi runesmith jäi vielä, niin en ihan pystyyn hävinnyt.. Mutta kyllä niissä kääpiöissä jotain vikaa oli.. =)
A herd of one.
Knihti

Viesti Kirjoittaja Knihti »

Noloin häviö... hmm...
No kelpaako:
Pelasimme pelin Kääpiöt+Bretonnia+Empire(mun) vs Wood Elves+Dark Elves(+High Elves(en ole varma oliko ne vielä mukana))
No, ensimmäisellä vuorolla Dark elvosien Cold One riderit hyökkäsi mun Empiren miehiä vastaan. Yksikkö tietysti otti sen pelko testin ja feilas. Oli siinä sitten kiva kattoo kun armeija juoksi vuorossa ulos pelistä (siis se empiirinen osa). Oma puoleni kuitenkin jäi taistelemaan, mutta hävisi surkeasti, kun kolmas osa joukoista oli paennut.

]I HATE COLD ONES[ :x
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

tuhannen taalan mies kirjoitti:

toi oli kyl aika nolo :D monesko vuoro se oli?
Muistaakseni kolmas - ensimmäinen kerta kun liskot ehtivät linjoilleni. Kuitenkin ensimmäinen (ja viimeinen) oikea käsirysy koko pelissä.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Ja tossa Knihdin pelissä oli ainakin hyvä taistelu fluffin kannalta toisella puolella oli kaikki haltiat ja kun high elffit ei pahemmin noista dark elffeistä tykkää...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”