WM/H Nordic Open 2012
- Ihme_apina
Re: WM/H Nordic Open 2012
Kai joku hesalainen ottaa Eclipsen mukaan? :)
Kakkospainos ei oo viel tullu kauppoihin ni omaa ei oo saanu.
Kakkospainos ei oo viel tullu kauppoihin ni omaa ei oo saanu.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Hmm. Olen huomaavinani tiettyä kaavamaisuutta circle-listoissa. Ilmeisesti eKrueger + Warpwolf Stalker + Megalith/Worldwarden + Shifting Stones UA:lla + Gallows Grove on kuuminta hottia nykymetassa. Ellen ole ihan erehtynyt, sillä haetaan 15" threat rangea Stalkereille* ja 14,5" threat rangea Megalith/Worldwardenille**. Päälle tietysti vielä satunnaiset Druids of Orboros pushit (d3 jokaisesta), Blackclad Wayfarer (2" lisää chargeen) ja Goraxin Primal (+2STR & MAT).
* 6" (SPD) + 3" (charge) + 2" (reach) + 2x2" (telekinesis) = 15"
** 10" (teleport+base) + 0,5 (melee) + 2x2" (telekinesis) = 14,5"
* 6" (SPD) + 3" (charge) + 2" (reach) + 2x2" (telekinesis) = 15"
** 10" (teleport+base) + 0,5 (melee) + 2x2" (telekinesis) = 14,5"
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Näinhän se pääpiirteissään menee. Toki Druideilla ei omia nappeja voi töniä, mutta sen sijaan vihollisien vetäminen kyllä onnistuu. Tosta listasta puuttuu vielä se tavallinen Stalkerin teleporttaus+Telekinesia(t). Niin ja toki tuplateleportti kaksilla kivillä =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Lähinnä tuon eKruegesterin kanssa on kaikki mahdollisuudet auki, nuo ovat yksiä niistä. Enemmän eKrueger tekee (ainakin itsellä) sitä, että saa alpha striken (siihen riittää yleensä se max. 13") ja koittaa resursseillaan estää minkään mielekkään vastaiskun.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Lisäksi Storm Wall -spelli kusee tosi hyvin ampuvien (tai ees combined arms) armeijoitten niskaan; monesti menee suunnitelmat iha plörinäksi sen takia. Monipuolinen ja hyvä warlocki, en oikeastaan yhtään ihmettele että on noin suosittu.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
-
Der Dexter
itsehän tosiaan puolitoista vuotta sitten debytoin tämän, ja krapulassa koitin vähäsen kaveria, ja ehkä vähän hehkutin, jonka jälkeen iha liian moni ihminen on tuon hyväksi havainnut.
Muistan miten yllättynyt olin aikoinaan herran toimivuudesta, vaikka paperilla ei aivan yhtä vahvalta aluksi tuntunut.
eKrueger on kuitenkin kuin eHaley ilman yhtä älytöntä feattia, tai Rahn hieman vähemmän aggressiivisena, mahdollistaa erittäin monien erilaisten pelien toteuttamista, ja mahdollistaa älyttömiä kikkoja samalla.
Muistan miten yllättynyt olin aikoinaan herran toimivuudesta, vaikka paperilla ei aivan yhtä vahvalta aluksi tuntunut.
eKrueger on kuitenkin kuin eHaley ilman yhtä älytöntä feattia, tai Rahn hieman vähemmän aggressiivisena, mahdollistaa erittäin monien erilaisten pelien toteuttamista, ja mahdollistaa älyttömiä kikkoja samalla.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Puolan jengi tulee muuten jo huomen illalla meille yöpymään. Jos joku muukin haluaa osallistua pre-turnaus metailuun yms niin tervetuloa. Ei mulla muuta oo ku lattiatilaa tarjota, mutta jos kelpaa niin mainiota.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Just. Älkää juoko kaikkia ginejä. Blandikset ehditte varmasti juoda, mutta niin mulle kävi viimeksikin. Sano terveisiä!TheEmu kirjoitti:Puolan jengi tulee muuten jo huomen illalla meille yöpymään. Jos joku muukin haluaa osallistua pre-turnaus metailuun yms niin tervetuloa. Ei mulla muuta oo ku lattiatilaa tarjota, mutta jos kelpaa niin mainiota.
Jaakon eHaley -lista on muuten näin teaserina metattu Puolassa ihan paskaksi...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- Ihme_apina
Viime hetkellä vieä: Onko jollain lainata/antaa/myydä pVaylin korttia? Olis helpompi pelaa kortin kuin kirjan kanssa :)
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
pahuksen pahus. Multa puuttuu yks brute thralli joka lienee kertsillä, oisko jollain lainata sellasta?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
trollolol, kortti bongattu... laitan kamojen sekaan...Ihme_apina kirjoitti:Viime hetkellä vieä: Onko jollain lainata/antaa/myydä pVaylin korttia? Olis helpompi pelaa kortin kuin kirjan kanssa :)
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Der Dexter
Mää tuon.The_Edge kirjoitti:pahuksen pahus. Multa puuttuu yks brute thralli joka lienee kertsillä, oisko jollain lainata sellasta?
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Pics from the tournament:
http://s1174.photobucket.com/albums/r619/MikkoKulmala/ (Album password: 111111)
http://s1174.photobucket.com/albums/r619/MikkoKulmala/ (Album password: 111111)
Viimeksi muokannut -Emppu-, La 23.06.2012 00:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulokset:
http://www.ordoaboensis.net/liitteet/not12.html
Maalauspalkinnon voitti Rickard Nilssonin Minion-armeija.
Kiitos kaikille osallistumista, erityiskiitos kaikille ku auttoi jossain ja onnea voittajille! Mulla oli kivaa, toivottavasti kaikilla muillakin!
http://www.ordoaboensis.net/liitteet/not12.html
Maalauspalkinnon voitti Rickard Nilssonin Minion-armeija.
Kiitos kaikille osallistumista, erityiskiitos kaikille ku auttoi jossain ja onnea voittajille! Mulla oli kivaa, toivottavasti kaikilla muillakin!
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Tattista järjestäjille ja vastapelureille sekä onnea Tepolle voitosta!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Pelaajaranking päivitetty at: http://www.nopat.fi/8-rankings/#wmhrankings
On se Teppo kone!
Voi huudella voittoja / kokonaispelejä castereittain jos tykkää. Yhden casterin pelaajien ei tarvitse, kun ne oli aika helppo päätellä. Erityisesti kiinnostaa harvinaisempien castereiden pelit.
On se Teppo kone!
Voi huudella voittoja / kokonaispelejä castereittain jos tykkää. Yhden casterin pelaajien ei tarvitse, kun ne oli aika helppo päätellä. Erityisesti kiinnostaa harvinaisempien castereiden pelit.
Jes. Juu. Hyvä turnaus oli. Tosin ei päässyt kun yhden pelin pelaa ruotsalaisii vastaan ja loput sit suomalaisii vastaan. Mut kuitenkin hyvät pelit toki silti. Järkkäilyt pelas. Ja onnee tepanderil voitost!
Peleissä venetrax chargaili warbeastei ja scaverous otti lähinnä nekkuun.
scaverous vs eseve, voitto
venetrax vs pkrueger, voitto
scaverous vs harbinger, könii
scaverous vs ehale, könii
venetrax vs ekrueger, voitto
Peleissä venetrax chargaili warbeastei ja scaverous otti lähinnä nekkuun.
scaverous vs eseve, voitto
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Ai sä hävisit lauantain aamupelin. Varmaan tarttis enemmän valmistautumista.. Vai oliko kenties ylikuntoa?attor kirjoitti:scaverous vs eseve, voitto
Mullehan rupesi maistumaan ruoka jo n. kuudelta illalla. Ja kotona odotti heti imurointia ja muuta nakkia ja vaimon kommentit: "muistithan sä sanoa Hermannille et mä tapan sen?"