"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Celebdae

Re: WARMACHINE/HORDES, kootut keskustelut.

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Jos ei aio hakea viralliseksi pelitestaajaksi, niin en kyllä kuluttaisi hetkeäkään noiden pohtimiseen. Sen verta kompleksisuutta tässä pelissä riittää, että ihan oikeiden yksiköiden metailussa on puuhaa kerrakseen =)
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

jep, tuo devout on kuitenkin noista se helppo bugi huomata, niden muiten metaaminen onkin se vaativa homma kuiteskin.

ei tuo sentinelikään mikään kovin hehkeä ole, aivan borken. no, eipä moisia tarvitse kuitenkaan oikeasti miettiä, on kuitenkin sitä oikeaa metaa pelattavana kuiteskin
Aliquando Insanire Iucundum Est
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Vähä selailin läpi ja tuntuu ettei PPllä oikeen oo ollu yritystäkään piilottaa noita bugeja. Devoutin bugi paistaa niin selkeästi läpi, mutta niin huutaa kyllä devakin. Jaa eiryss2:n jumitusability, mitä ei saa millään pois (joku ARM25 jakkeli siin) ja lisäks vaikuttaa vaan vihuihin. Marauderin Smite on kirjotettu ihan päin mäntyä; Sentinel ja Chimera on aika broken as hell. Loput meni ekasta selailusta läpi lähinnä vähän liian hyvinä, mutta ihan siedettävinä vastapuolella.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

TheEmu kirjoitti:Vähä selailin läpi ja tuntuu ettei PPllä oikeen oo ollu yritystäkään piilottaa noita bugeja.
Jos idea on etsiä uusia pelitestaajia, niin todennäköisesti se palautteen muotoilu, analyyttisuus ja objektiivisuus lienevätkin olennaisempia kriteereitä kuin se, että onnistuu bongaamaan 100 % piilotetuista ja vähemmän piilotetuista pöljyyksistä.

Hauskaa olisi huomata, että nuo kaikki ovat PP:n foorumilta poimittuja Homebrew-virityksiä...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
IRiaD
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja IRiaD »

Tanan kirjoitti:
JArrow kirjoitti:Joo, toi harbyn devout näyttää aika kivalta, ei tota pelaisi kuin about kaikkien meniitticastereiden kanssa.
Mua lähinnä ärsyttää se, että Devoted Guardian on niin laiskasti kirjoitettu. Olisivat laittaneet edes jotain "Devoted Guardian can only be used when this model is within 2" of its battlegroup commander etc." Nykyisellään se toimii vaikka toiselta puolella kenttää.
Eipä niiden ole tarkoituskaan olla millään lailla fiksusti kirjoitettu tai tasapainossa tai muutenkaan toimivia - tiedoston ideahan oli nimenomaan se, että ihmiset jotka haluavat leikkiä playtestaajaa voivat tehdä niin ja laittaa tuloksia PP:lle. Yksikään noista vehkeistä ei siis missään mielessä ole suunnitteilla, harkittu tai muutenkaan tulossa oikeaksi figuksi, mutta onhan ajatus siltikin hauska ja ylirikkinäisille jaskoille hihittely hauskaa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Huh, tuolla nyt vihdoista viimein mun raporttia (ja muutakin nöyhtää mun eKrueger listan ympärillä):

http://privateerpressforums.com/showthr ... se-comment
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

petskules kirjoitti:Huh, tuolla nyt vihdoista viimein mun raporttia (ja muutakin nöyhtää mun eKrueger listan ympärillä):

http://privateerpressforums.com/showthr ... se-comment
Ihan kiva raportti sun peleistä. Luin jopa melkein kokonaan =)

Pakko kuitenkin mainita, että mun ois pitäny heittää 4+ kahella nopalla siinä pelissä ruotsalaisia vastaan voittaakseni, ei 8+ kolmella.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Prkl

Celebdae kirjoitti:Pakko kuitenkin mainita, että mun ois pitäny heittää 4+ kahella nopalla siinä pelissä ruotsalaisia vastaan voittaakseni, ei 8+ kolmella.
Korjattu.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Hmm... Konquesti lähtenyt eilen postiin... mutta enpä taida saada 'coniin vielä mokomaa maalattua kun on demelin Stormwalli vielä hieman kesken :)
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Celebdae

Pariah kirjoitti:Hmm... Konquesti lähtenyt eilen postiin... mutta enpä taida saada 'coniin vielä mokomaa maalattua kun on demelin Stormwalli vielä hieman kesken :)
Mut miten mä en nää teitä kumpaakaan conin turnauksissa?

Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Onkos kukaan pistänyt merkille, että Boostepin valikoima masiinassa näyttää aika alasajetulta? Näyttäisi vähän luopumisen merkeiltä tai sitten suosio ei ole tarpeeksi suurta.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Sotahullu

Viesti Kirjoittaja Sotahullu »

Merimetsä kirjoitti:Onkos kukaan pistänyt merkille, että Boostepin valikoima masiinassa näyttää aika alasajetulta? Näyttäisi vähän luopumisen merkeiltä tai sitten suosio ei ole tarpeeksi suurta.

Itse olen ymmärtänyt että ne ei saa tarpeeksi tavaraa varastoihin. Tosin tämä menee PP:n piikkiin kuin toimittajan laiskuuteen.
Nykyään suunnittelee Itä-Saksan johtamista.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Celebdae kirjoitti:
Pariah kirjoitti:Hmm... Konquesti lähtenyt eilen postiin... mutta enpä taida saada 'coniin vielä mokomaa maalattua kun on demelin Stormwalli vielä hieman kesken :)
Mut miten mä en nää teitä kumpaakaan conin turnauksissa?
Demelistä en tiedä mutta itse olen esittelemässä muita pelejä koko viikonlopun :P Kyllä meinasin masiinaa ottaa mukaan silti jos jossain välissä vapaata hetkeä senkin pelaamiseen löytyy.
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Der Dexter

mut voi poistaa tuolta listoilta, ei töistä saa millään vapautta, joten jää nyt conin turneet väliin.
On nyt Terollekin saumaa viimeinkin nousta suomen parhaaksi circleksi...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Dovahkiin kirjoitti:
Merimetsä kirjoitti:Onkos kukaan pistänyt merkille, että Boostepin valikoima masiinassa näyttää aika alasajetulta? Näyttäisi vähän luopumisen merkeiltä tai sitten suosio ei ole tarpeeksi suurta.

Itse olen ymmärtänyt että ne ei saa tarpeeksi tavaraa varastoihin. Tosin tämä menee PP:n piikkiin kuin toimittajan laiskuuteen.
Suurimmalla osalla eurooppalaisista nettikaupoista ei enää nykyään ole ollut ongelmia tavaran saamisessa varastoon kuin hyvin satunnaisesti. Tiedä sitten, onko Boostep vain onnistunut valitsemaan jonkin sekundatukkurin. Juuri viime viikolla yksi kaveri kyllästyi taas odottamaan Boostep-tilaustaan ja pyysi minua tilaamaan Maelstromista. Paketti lähti matkaan tilausta seuraavana päivänä...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Uusi errata popsahti juuri intternettiin, backswing ja SHIELD GUARD (monta huutomerkkiä tähän) erratoitu.

Se löytyy täältä; http://privateerpress.com/files/WM%2...uly%202012.pdf
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Prkl

GreenMeanie kirjoitti:Uusi errata popsahti juuri intternettiin, backswing ja SHIELD GUARD (monta huutomerkkiä tähän) erratoitu.

Se löytyy täältä; http://privateerpress.com/files/WM%2...uly%202012.pdf
Öö, niin ja head ja weapon lockit toimii vaan omankokoisiin ja pienempiin baseihin.

Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Urli oli väärin.

Edit: Ompas jännä toi backswingin semi berserkki. Homokarhut tappavat ideaalisti toisensa. :)
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Der Dexter

Heh, Saetnin fiittiä nerffattiin, tai ennakkonerffattiin, eli ei toimi omaan Gargantuaniin.
ehkä ihan hyvä sillai, ettei sitä saa immuuniksi meleelle, voisi olla melko kova pala muuten vastustajalle...
Celebdae

Pakko ottaa 0,01% kunniasta tuosta Shield guardin erratoimisesta, kun ehdotin eräässä foorumikeskustelussa nelisen kuukautta sitten sanamuodon muuttamista vastaavaksi kuin mikä Sacrificial pawn on ja infernaali keskustelussa tykkäsi ratkaisusta. Näinhän sitten viimein kävi!

Lukittu

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”