"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

OETC lista- ja skenumetaus

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Der Dexter

OETC lista- ja skenumetaus

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Eli nyt on listat lukossa, ja niillä pitäisi voittaa. kohta saadaan kans tietää vastusten listat, jtoen niitäki voi vähä miettii kans.

Mutta ennen kaikkea vois selkeyttää omaa pakkaa, että kuka haastaa ja ketä, ennenkaikkea missä skenuissa. Itse ainakin pystyn melko laajasti pelaamaan, kunhan saan skenun oikein, muuten voi mennä ketuilleen, eli passiiviset skenut on hyviä mulle, aggressiiviset (lue doomyt sisään) tarvii oikean matchupin sitten...
Mutta mietteitä näistä, nyt ois sen aika kun listoista ei tartte enää miettii niin ahkerasti.
Aliquando Insanire Iucundum Est
TheEmu

Re: OETC lista- ja skenumetaus

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Der Dexter kirjoitti:kohta saadaan kans tietää vastusten listat
Oliko tietoo koska noi julkaistaan? Nyt viikonloppuna vai ens viikolla vai miten?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

2.9 oli eka sana, mutta aika kova suoritus on tarkistaa jotain päälle 200 listaa puoleentoista päivään.

ens viikon alkuun melko varmasti tulevat, jos on sunnuntaina niin pop niinkin.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Prkl

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Katsellaan vaikka ekalla treenileirillä (ensi viikonloppuna Helsingissä) tota listojen metausta ja muuta tarkemmin. Listoista siis pitää katsoa lähinnä, että mitä listaa pelaa mitäkin pelaajaa vastaan ja miten hyvä matchuppi se sulle on ja pisteyttää asteikolla:

++ /tosi hyvä (autowin)
+ /ok, pitäisi voittaa / itsellä etu tässä matchupissa
0 / Ei mitään käryä / Jotain juttuja molempien eduksi
- / Vähän heikko, mutta mahikset pelaamalla
-- / tosi huono / autolose

Tällä pisteytyksellä menty muutama kerta ja toiminut ihan hyvin ja oltu metaamisessa edellä muita tiimejä.

Tänä vuonna koitetaan ottaa optimiskenaariot mukaan tohon metaukseen ja osataan sitten valita skenut heti. Viime vuonna oli vähän skenun valinta hakusessa. Itse otin varmaan aina destruction tai incursion ja Olli otti aina sen radiaalin, mikä lie olikaan.

Toinen hyvä on koittaa miettiä mitä se lista tekee, mä katon onko paljon luontaista pathfinderia, ja jos ei, niin mitkä napit sitä jakaa ja kenelle. Avainnapit voi merkata listaan, niin tietää mitä lähtee listoista poistamaan ekana.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”