Elkää Vattu vastatatko tähän
Elkää Vattu vastatatko tähän
Viimeksi muokannut Merimetsä, Pe 19.10.2012 08:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Re: Sekalaisia löpinöitä
"Uusi", onhan tuota tullut käytettyä jo monta kertaa...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- The Captain
- Valvoja
Millaiset kokemukset sinulla on sen toiminnasta? Internetti valittaa jatkuvasti, että tickettejä ei käsitellä ja palasia joutuu odottamaan kuukausitolkulla. Nettimussuttajia toki on syytä kuunnella tietyn skeptisyyden kanssa. Koska niiden vanha (muutaman vuoden takainen) Missing Parts -portaali oli huono, olen yhä vanhasta tottumuksesta meilannut eumissingpartsille, jos on jotain puuttunut tai ollut huonoa, ja Steve on aina hoitanut nopeasti kaikki ongelmat.TheEmu kirjoitti:"Uusi", onhan tuota tullut käytettyä jo monta kertaa...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Mulla ei oo viime ajoilta mitään kokemuksia, kun yllättäen kaikki figut on jo tovin ollut kokonaisia. Epäilemättä vielä joutuu asioimaan...
Muuten pakko toivoa, että joku vaihtaa tän otsikon koskemaan aihetta. Muuten näen ennalta, että tulevaisuudessa about kaikki tarinat spämmätään tänne, kun on löytynyt hyvä "yleistopicci".
Muuten pakko toivoa, että joku vaihtaa tän otsikon koskemaan aihetta. Muuten näen ennalta, että tulevaisuudessa about kaikki tarinat spämmätään tänne, kun on löytynyt hyvä "yleistopicci".
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Yleislpinä topiccia tarvitaan kyllä. Muutoin pienet jutut nykäisevät jokainen oman topiccinsa ja etusivu täyttyy.Celebdae kirjoitti:Muuten pakko toivoa, että joku vaihtaa tän otsikon koskemaan aihetta. Muuten näen ennalta, että tulevaisuudessa about kaikki tarinat spämmätään tänne, kun on löytynyt hyvä "yleistopicci".
Kumpi on sitten pienempi paha?
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Ei mulla oo oikeastaan ikinä ollu ongelmia PPn asiakaspalvelun kanssa. Muistaakseni joka kerta on parissa päivässä käsitelty ja parissa viikossa on ollut puuttuva osa kädessä.The Captain kirjoitti:Millaiset kokemukset sinulla on sen toiminnasta? Internetti valittaa jatkuvasti, että tickettejä ei käsitellä ja palasia joutuu odottamaan kuukausitolkulla. Nettimussuttajia toki on syytä kuunnella tietyn skeptisyyden kanssa. Koska niiden vanha (muutaman vuoden takainen) Missing Parts -portaali oli huono, olen yhä vanhasta tottumuksesta meilannut eumissingpartsille, jos on jotain puuttunut tai ollut huonoa, ja Steve on aina hoitanut nopeasti kaikki ongelmat.
Jonkun kerran on käsittelyssä kestänyt pidempään, mutta silloinkin kun pisti emailia perään että mitä kuuluu niin emailin lähettämisestä pari päivää niin oli käsitelty. Voi tosin olla että tää oli vanhan missing parts -portaalin aikaan.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Ekalla sivulla yli kuukauden ja tokalla yli vuoden vanhoja ketjuja, et ei tää nyt ihan tukkoon oo menossa, jos yksi ketju olisi puuttuvien osien käsittelyyn...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.