"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: Seuraavan Fabaliigan sääntövääntö

Viesti Kirjoittaja Runt »

Minua ei sitten vedetä tähän keskusteluun mukaan, eiks joo Hapid? Listaa kyllä olemme sinulle miettinyt mutta sikailuista saat ihan ottaa kunniat yksinomaan itsellesi.

Syrjälle voisinkin sanoa että kyllä noille ritareille luottoa edelleen on, vaikkei paras mahdollinen valinta tykki listaan olekkaan. 2*60 spearmenia FC:llä houkuttaisi kovasti, mutta alkaa pisteitä menemään sitten liikaa tupla wp:hen kun alttarin elossa pysymiseenkään ei oikein voi luottaa. Tällöin luultavasti peluuttaisinkin hurrikaani vaunua laser vaunin sijaan, +1 hit bonari olisi tuollaisille uniteille todella kiva hatredin kera.

Valotetaan nyt omaa listaa kun sitä kerjätään. Listan runko tulee olemaan kutakuinkin tuo mitä se nyt on, Grossarit todennäköisesti vaihtuu keihäs boxiin ja yhden demin tilalle otetaan mahdollisesti lisää keihäitä. BSB ja maagi harkitsevat vakavissaan siirtymistä keihäsunittiin, maagi kun ei ritari boxin eturivissä tykkää oikein olla.

PS:Viellä kun jaksaisi maalata tuon luminarkin sekä kasata *huoh*.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Half-breed kirjoitti: Niin sillä sinähän voit herättää henkiin sen Lvl 4. velhosi ja Vampyyrikenraalisi joiden päät juuri räjähtivät. Eiku hetkinen....
Mielestäni totesin et jos tärkein menee niin se on voi voi. Enkä puhunut sen henkiin herättämisestä vaan muiden. Et jos et kykene muuhun kuin lapselliseen ja älyttömään asioiden väätelyihin niin kannaattako sitäkään tehdä?
Half-breed kirjoitti:Dwelleri ja kumppanit on edelleen abaut typerin taika ikinä, jonka kuka tahansa, joka osaa laskea mitä 1+1, hoksaa alle sekunnissa.
Taas näitä laskuhommia, mihinköhän mä sen laskimen laitoin.............apinalauma kommentti jäi muuten sanomatta.
Hapid kirjoitti:joo ei ole epäselvää, myllynen kehuki että vampire countseihin vaan sitä banishmenttia ja signaturea niin maan perkeleesti!
Huuiii, oikee ekstra d6 lämää....:D
Hapid kirjoitti:
syrja kirjoitti:
Niin ja tokihan myös Tomilla on saumansa...
pakko oli vielä kettuilla, ihan varmuuden vuoksi jottei vaan pääse unohtumaan :D
Hei, kerrankin olin oikeesti vinoilematta. Ja heti se tulkitaan noin.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Ollaan vaan niin jo tottuttu mulle vinoiluun että muuta ei enään osata kuvitellakkaan ;).
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Öö, joo. Paras lore, koska kaksi taikaa saa +D6 osumaa? Öö, jooh.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Älä nyt Anton sinäkin sekoita poikia. heillä on nyt selkeästi "Thö plään" joten annetaan olla hyvässä uskossa :D

Ja ny niillä meni taas pasmat ja listat sekaisin ja uusiks....:D Koskakohan ne oppii et tarkoituksella sekoitan ajatuksia ja luon kauhukuvia. Ja sitä kautta ohjaan tekemään hulluja valintoja....tai sitten en...
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

kyl se liskoille taitaa olla paras lore
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Deathi on paras koska mikään muu ei saa aurinkoa!
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Battlelore on hieno bändi.
Runt

Deathia vaan auringon kera ja istutetaan slanni temppeli kaartiin ;) Saadaan kuolleita temppeli kaartilaisia läjä :D
Onhan tuo Death eniten pelattu lore joten ei pitäisi olla epäilystä siitä mikä on paras lore, eri asia sitten onkin kun kasataan armeija niin mikä on paras lore armeijan kokoonpanoon.

Jos nyt joku ei viellä huomannut niin armeijalista osiosta löytynee omat lista suunnitelmani, saa siis vilkuilla jos kiinnostaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Henkan listasta:

Ei kai BSB:llä oo kahta magic armoria? Kuulostaa vaan siltä kun armour ja dragonhelmi. Kai munkin pitää postata lista kohta.
syrja

Jep, kaksipa hyvinkin. Et melkeimpä tuo gambler hukkaan. Aika kallis 6+ wardi, millä tekee sit mitään. Samat armorit saat ihan la+shieldillä ja vielä halvemmalla. Nehän ei tainnu heviarmoria saada?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

syrja kirjoitti:
Half-breed kirjoitti:Niin sillä sinähän voit herättää henkiin sen Lvl 4. velhosi ja Vampyyrikenraalisi joiden päät juuri räjähtivät. Eiku hetkinen....
Mielestäni totesin et jos tärkein menee niin se on voi voi. Enkä puhunut sen henkiin herättämisestä vaan muiden. Et jos et kykene muuhun kuin lapselliseen ja älyttömään asioiden väätelyihin niin kannaattako sitäkään tehdä?
Mitenkäs pysyt mukana henkiinherättelyssä kun se päämaagisi pää on yltympäriinsä?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
syrja

Niin no, siinä tapauksessa mielestäni sinne jäi vielä pari vampireloren edustajaa....Että jos ja jos. Jos tädil ois munat nii se oiski setä...ja ei siitä sen enempää
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

syrja kirjoitti:Jos tädil ois munat nii se oiski setä...
parhaat naurut tänään.

joo kyl mäki kattelin tota sun armylistia ja kauhistelin kun lordeis ja herois on 1097 pointtia kiinni plus victory pointit. että magiaa tulee niin perkeleesti. eniten silti pelottaa se bansheen huutaminen.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Runt

Nyt on Hapidin murot ja nakit menneet kuupassa sekaisin faba maailman magian suhteen, ei voi muuta sanoa. Sen verran suuria kauhukuvia sekä toivoita tuntuu mies elättelevän, magiavuorossa kuitenkin saa vain sen 2D6 PD:tä + mahdolliset extrat jotka ovat hyvin harvassa. Changeling kun on suht epätodennäköistä eikä sieltäkään montaa noppaa voi tulla on magia yliarvostettua. Onhan niitä pahoja loitsuja toki mutta niitä kannata liikaa pelätä.

Oliskos VC:llä jotain extra PD:n tuottajia sitten paljonkin?
syrja

Ei sieltä ny mitää magia myrskyä oo tulossa. Eikä mitään vippaskonsteja lisänoppiin. Ville Ville etkö oo lukenu vamppikirjaa. Maagit on vaan pitämäs porukkaa kasassa. ja luomassa lisää..
syrja

Henkka1986 kirjoitti:juu ei pitäisi enään olla kun muokkasin listan oikein =)
No niin, nyt on ainakin roheet boxit sauruksia. Mihis lentävä sammakko jäi? Sellainen tuli mieleen, et eikö scarveteraneil ollu automaattisesti lightarmoria? Ei ilmeisesti. Aatelin vaan et toi toinen vois kans kaivata sitä. 2+ as rerollilla on kuitenki parempi kuin 3+ vastaava
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

ei sillä scarilla oo mitään muuta ku hand weaponi.

mutta kyllä tästä liigasta tulee saurusten juhlaa.

Kuva
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
syrja

Kyllä noita kelpaa kattella pöydällä! Mut kyllä mä oon seurannu Hapid sun postauksia jonkin aikaa. Ja niistä on hyvin voinut päätellä minkälaista armeijaa sieltä on tulossa :) Mutta komeita on
Runt

syrja kirjoitti:Ei sieltä ny mitää magia myrskyä oo tulossa. Eikä mitään vippaskonsteja lisänoppiin. Ville Ville etkö oo lukenu vamppikirjaa. Maagit on vaan pitämäs porukkaa kasassa. ja luomassa lisää..
On sitä nyt tullut katseltua pääpiirteittäin että mitä ne terrorgheistit tekee yms. puolikaan tosin en enään muista. Katsellaan sitten tarkemmin kun ratkaisupelit lähenee ja onhan tuossa runkosarja aikaa ottaa turpaan ja opetella mitä jekkuja niillä on.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”