Etsin pelikavereita/auttajia.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Etsin pelikavereita/auttajia.
Morjens helsingin 40k figuilijat!
Eli itsellä tuli aloitettua tuo 40k:n pelailu,joten olen vasta aloittelija. Tulen helsinkiin 3.12,ja olen siellä noin 3 viikkoa. Tänä aikana olisi mukava tutustua teihin helsingin pelaajiin,opetella pelaamista,ehkä jopa pelata ihan kunnon peli? Myös maalausta ja basejen tekoa olisi mukava harjoitella,koska en ole vielä figuja saanut joten en niitä hirveästi kerkiä räpläämään ennen reissua sinne.
Oisko mahdollista päästä jonnekkin yhteiseen tilaan pelaamaan ja pitämään hauskaa?
Eli itsellä tuli aloitettua tuo 40k:n pelailu,joten olen vasta aloittelija. Tulen helsinkiin 3.12,ja olen siellä noin 3 viikkoa. Tänä aikana olisi mukava tutustua teihin helsingin pelaajiin,opetella pelaamista,ehkä jopa pelata ihan kunnon peli? Myös maalausta ja basejen tekoa olisi mukava harjoitella,koska en ole vielä figuja saanut joten en niitä hirveästi kerkiä räpläämään ennen reissua sinne.
Oisko mahdollista päästä jonnekkin yhteiseen tilaan pelaamaan ja pitämään hauskaa?
Viimeksi muokannut Pink pony, To 15.11.2012 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The enemies of the Emperor fear many things.
They fear discovery, defeat, despair and death.
Yet there is one thing they fear above all others.
They fear the wrath of the Space Marines!
Re: Etsin pelikavereita/auttajia.
Mikäs juttu tää on ?Pink pony kirjoitti:Tervehdys kaikille täältä kuhmon pienestä kyläpahasesta :)
Jos asut Helsingissä, mene GW:n myymälään opettelemaan maalaamista ja beissausta sekä pelaamista.
Tämmönen seuranhaku haiskahtaa epäluuloisen silmiin epäilyttävältä, anteeksi vaan.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Siis tulen helsinkiin töihin milloin olen siellä :)
Sille ajalle siis,ja joo tottakai toi gw mutta oishan se kiva tavata kenties jotain teitä foorumin käyttäjiä kun olen siellä. Tottakai gw:ssäkin voidaan tapailla.
Sille ajalle siis,ja joo tottakai toi gw mutta oishan se kiva tavata kenties jotain teitä foorumin käyttäjiä kun olen siellä. Tottakai gw:ssäkin voidaan tapailla.
Viesti muokattu kunnolliseksi.
- Kaapelikala
Vissiin vaan huonosti kirjoitettu aloitusviesti. Ja tuskin kukaan oikeesti sotuun ois tullut kahviseuraa liuottimilta haisevien maaliläikkien pietossa olevvilta nörteiltä kinuamaan :D.smaxx kirjoitti:Mikäs juttu tää on ?Pink pony kirjoitti:Tervehdys kaikille täältä kuhmon pienestä kyläpahasesta :)
Jos asut Helsingissä, mene GW:n myymälään opettelemaan maalaamista ja beissausta sekä pelaamista.
Tämmönen seuranhaku haiskahtaa epäluuloisen silmiin epäilyttävältä, anteeksi vaan.
Mutta sitten siihen uuteen ilmoon: GW tarjoaa "maalausopetusta" ja "peliopetusta". Laita napit kasaan, niin eiköhän joku pelipöydän omaava sulle peliäkin vedä. Mulla on pöytä ja demppoja ja wulffeja ja geekuja esim.
Asia selvä...to the games workshop!
Mietin vaan sitä että kerkiäiskö siinä 3 viikon aikana mahdollisesti pelata jonkun sotunkin käyttäjän kanssa? Esim tapaaminen jonnekkin kerhotilalle,missä te nyt ikinä sitten pelaattekin?
Itse kyllä voin tulla about minne tahansa joka vaan sijaitsee mieluusti keskustassa.
Mietin vaan sitä että kerkiäiskö siinä 3 viikon aikana mahdollisesti pelata jonkun sotunkin käyttäjän kanssa? Esim tapaaminen jonnekkin kerhotilalle,missä te nyt ikinä sitten pelaattekin?
Itse kyllä voin tulla about minne tahansa joka vaan sijaitsee mieluusti keskustassa.
- Kaapelikala
Oispa maksuttomia kerhotiloja... Nopat on, mutta siellä ei viitti käydä maksamatta. Mulla on ittelläni pelipöytä, joten sitäkin voinee käyttää tarvittaessa.
Huomasin tällä alueella ton basaarin,tietääkö kukaan onko siellä enää toimintaa?
- Kaapelikala
Lää yks laiskamato sai pari viikkoa sitten haut vetämään, että joskus helmikuussa ehkä...Pink pony kirjoitti:Huomasin tällä alueella ton basaarin,tietääkö kukaan onko siellä enää toimintaa?
Tjaah...no ei sitä sitten. Mutta missä te pääkaupunkiseudun pelurit sitten kokoonnutte? Gw?
- Kaapelikala
Vissiin ihan random mestoilla ja/tai Pelikauppa-ketjun puljuissa (pl. Stadin Pelikauppa). GW:llä ei oikeen voi pelata kunnolla pöytien pienuuden (ja osin meiningin) takia. Noppakerhon ongelma on ei-opiskelijalle (ja joskus opiskelijoillekin) hinta.Pink pony kirjoitti:Tjaah...no ei sitä sitten. Mutta missä te pääkaupunkiseudun pelurit sitten kokoonnutte? Gw?
Itse en ole käynyt Myyrmäessä, Espoonlahdessa tai Tapiolassa pelaamassa, mutta vissiin sielläkin onnistuu ihan yhtä nätisti kuin Stadin Pelikaupassa ennen muuttoa (ts. figut ja kaveri messiin ja pelaamaan).
Jos ihan alkeita, niin GW on musta paras vaihtoehto. Ja sen jälkeen niillä tais olla joku nelkkari-ilta viikossa, jossa sai pelata pikkupelejä ja kysellä sääntöjä myyjiltä.
katoppa tätä
- Air Defence
Onhan tuolla tuo Nopat ja Taktiikka, jolla on omat kerhotilat Lauttasaaressa. Tosin ei heilläkään tällä hetkellä näyttäisi olevan viikottaista 40k -pelipäivää.
http://www.nopat.fi/2012/tapahtumat/syk ... e-ohjelma/
Muistelen jossain olleen maininta, että kerhoon kuulumattomatkin voisivat kerran pari käydä pelipäiviin osallistumassa ennen jäseneksi liittymistään. Smaxx osannee sanoa asiasta paremmin.
Muistelen jossain olleen maininta, että kerhoon kuulumattomatkin voisivat kerran pari käydä pelipäiviin osallistumassa ennen jäseneksi liittymistään. Smaxx osannee sanoa asiasta paremmin.
Nyt on ollut joka toinen maanantai 40K- ja joka toinen maanantai fabapäivä. Lisäksi on menossa 40K -kampanja, jossa on pelejä ollut yksi per 2-3 viikkoa, ja sen päälle erilaisia 40K -turnauksia. Pöydät ja tilat on jäsenten käytettävissä aina kun ovet ovat auki (ma/ke/to ja joskus la/su), kunhan vaan sopii keskenään pelit.Air Defence kirjoitti:Onhan tuolla tuo Nopat ja Taktiikka, jolla on omat kerhotilat Lauttasaaressa. Tosin ei heilläkään tällä hetkellä näyttäisi olevan viikottaista 40k -pelipäivää.
Kerran pari voi käydä ottamassa toimintaan tuntumaa, ja jäsenyys on aina puoleksi vuodeksi. Tällä hetkellä opiskelija 50€ / 6kk, millä tosiaan saa pelata kylliksensä. Itse tulee pelattua kevyesti peli-pari viikossa keskiarvolla kertsillä, jolloin 80€ ei-opiskelija jäsenmaksulla hintaa tulee tuommoiset muutama euro per sessio. Kertsillä on maastoa 28mm ja 15mm skaaloihin hyvin, ja etenkin 40K- maasto on sekä runsasta että laadukasta. Fabaan, Masiinaan ja historiallisiin 28mm peleihin on hyvin maastoa, ja Flames of War (15mm skaala) maastoa riittää useille pöydille. Kerholla on tällä hetkellä 8 pelipöytää kolmessa eri huoneessa.
Meillähän on tilat vuokrattuna Lauttasaaressa (ks www.nopat.fi) ja jäsenmaksulla maksetaan vuokra. Ensi viikolla kokoustellaan ja katsotaan mikä on taloustilanne, ja mihin pistetään ensi vuoden jäsenmaksu. Veikkaisin että about saman säilyy. vaikka tilaa tuli hiljattain jonkun verran lisää.
Nopat ja Taktiikka Ry
Nokun mulla on se että oon siellä vaan sen 3 viikkoa, joten mulla ei oo hirveesti mieltä maksaa tota vuokraa kun en kuiteskaan tule helsinkiin taas pitkään aikaan.