"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

WHFB Liiga 4

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: WHFB Liiga 4

Viesti Kirjoittaja Runt »

Aika tiukkaa voi olla kummankaan liskojengin pääsy top.3 joukkoon. Pudotuspelien osalta sitten pelit on kiinni vastustajasta.
Mutta jos liigan sijoituksia lähtisi tässä vaiheessa arvioimaan ennen kuin olen edes kaikkien armeijalistoja nähnyt niin lista olisi tälläinen:

1.VC (Syrja)
2.VC (Tou84)
3.Chaos Dwarfs
3.High Elf
3.Empire
5.Lizardmen (Henkka)
5.Beastmen (Jos nyt liigaan pääsevät mukaan)
7.Bretonnia
8.Lizardmen (Hapid)

Syrjan voitosta en kylläkään ole millään tapaa varma, tilastojen valossa kuitenkin ehdoton suosikki. Onkos syrjällä nyt taskussaan 2-3 liigan mestaruutta sekä yksi Oriveden voitto tilillään?
Antin puolestaan rankkaan kärkipäähän tätä liigaa, yleisesti peliporukallamme ei ole kokemusta chaos kääpiöistä joten yllätyksiä tulee monelle. Sen mitä listaa katselin niin ei tuo lista kevyimmästä päästäkään ole. Myös Orivedeltä saatu kokemus on iso plussa tässä liigassa sekä viime kertaisesta liigasta Antti oppi paljon ja kasvoi peli peliltä.
Tankin ja Toun sijoitin hieman umpimähkää, VC lista näyttää ainakin hyvin kilpailukykyiseltä. High elffit puolestaan ovat myös todella kilpailukykyinen armeija joten jos lista ei ole susipaska eikä taktiikka niin kärkisijoja koputellaan helposti.
Henkan nyt jouduinkin sitten tiputtamaan Empiren alapuolelle, osoittihan tuo minun ja Henkan peli jo sen kumpi on parempi =) Eipä silti veikkaan että Henkka laittaa kapuloita monen rattaisiin jos pelitaso on yhtään samaa mitä se oli 2.liigamme loppupuolella.
Jarkon Beasmenit rankkasin listaan nyt varmuuden varalle. Kerran olen miestä vastaan pelannut ja 20-0 otin pataan, en kuitenkaan koe että tämä liiga olisi Beastmeneille se paras mahdollinen.
Bretit eivät jää tässä liigassa jumboxi, ei huono tuuri voi ikuisuutta jatkua. Pikkulinnut myös lauloivat että noppajumalat olisivat vihdoinkin kuulleet rukoukset ja Brettien pelit olisivat lähteneet nousuun.
Hapidin liskot sitten jääkin hännän huipuksi, en vain jaksa oikein uskoa että tuntemattomalla armeijalla kääpiöiden jälkeen saadaan mitään radikaalia aikaiseksi. Veikkaan että tämä liiga (tai ainakin ensinmäiset pelit) menevät opettelemiseen ja sen myötä tärkeitä pisteitä valuu hukkaan. Liian monta uutta asiaa liian pieniin käsiin. No odotetaan sitä armeijalistaan viellä hetki ennenkuin täysin mahdollisuuden tyrmätään.

Itse puolestani voisin pelailla ke-to välillä siinä 08.00-15.30 välillä, jos vapaata pukkaa niin tervetuloa koittamaan onneaan ken uskaltaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Gerazu

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Mulle sopis pelei tällä viikol lauantaina jossei pelata Tomin kanssa, tietty voi illalla vaikka toisen mättää. Mut perjantaina sopis joskus puol neljästä - yöhön. Sunnuntai passaa näil näkymin kans.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

itellä sopii to -su kaikki kellon ajat (pe on menoa johonkin aikaan ) .
Runt

Henkkahan ei muuten sitten pelaa lauantain aamuna ennen klo:11.00 ainoatakaan faba peliä! Minä tarvitsen enemmän vasenta laituria kuin te pelikaveria ;)
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Tilastot on tilastoja ja menneet on menneitä. Niistä ei saa pisteitä mukaan. Et älkää turhaan yrittäkö heittää mitään ennakkosuosikin viittaa. "keväällä" sen sitten näkee. Tässä liigassa on monta tekijää ja uuttajuttua mukana. Sitä paitsi minähän olen haastaja asemassa. Haastettava kunkku vaan veti nuhat housuun...raukkis!!! :D
Joko Henkan lista korjattu?
Edit: On näköjään
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Runt

Henkan lista on bueno, 5 saurusta tippui pois listasta tasaisesti 2/3 molemmista uniteista.
syrja

Mulla menee kyllä aloitus vähintään ens viikkoon. Mut eipä tässä kiirettä. Katotaan miten triplan metsästys lähtee liikkeelle. Nyt vaan siinä taas kestää, kun joutuu aloittamaan alusta :)
Koitan Ville ehtiä toimittamaan sulle vakoilumateriaalin tässä jossain välissä. Katotaan rankkaatko sen jälkeen Antin uusiks...
Runt

Antin käpsiä netistä hieman jo vaklailinkin, kaiken näköistä ammuskelu härpäkettä siellä näytti olevan. Tuon lisäksi löytyi vino pino erikoissääntöjä joissa sanottiin "jos osaa tämän skillin niin osaakin nämä kaksi skilliä", millään sitten jaksanut lukea enään kahta viimeistä kun ensinmäisessä ei sisältöä ollut lainkaan. Kamalia tuollaiset pienet mustat tontut kun pistävät erikoissääntöihinsä vakoilu suojia =D
Kdai Destroyeria kun katselin niin en täysin ymmärtänyt mistä tämän mörön maine on saanut alkunsa? Olihan se ihan kiva mörökölli muttei nyt mikään ylitsepääsemätön mörssäri, kahvia naamaan ja tykit kuorossa laulamaan niin eiköhän se siitä... Toivotaan ainakin...
Törkeyksiäkin oli listaan eksynyt ittemeiden muodossa, mikäs tämä joku "Dark ...." oli. b2b modelit ottavat auto woundin? Onko tuollainen touhu nyt reilua sitten kun noppaa ei edes heitetä, tietenkin KO modeli on viellä jollain 100mm leveällä basella jolloin saadaan 6 ritaria tiputettua ilmaiseksi? Tässä kohtaa alkoi sen verran tutisuttamaan ettei uskaltanut enempää lukea, tiedä vaikka olisi pyykki päivää pukannut jos olisi jatkanut...

Mutta juu, tuohan vakoilumateriaali. Lupaan hävittää sen sovitusti, kunhan olen tiedot selannut läpi. Mitenkäs ens viikolla näyttäisi olevan ke-pe päivät vapaita koulustakin, niin ottaisiko VC samalla aamutuimaan Empirestä mittaa?
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

En tiedä Breteistä mutta Necroneilla on ainakin pyörinyt hyvin, mutta ei se oikein voittoon riitä jos vastustajakin pyörittää hyvin sillä silloin taidot ratkaisee. Saas nähdä paljonko vahinkoa nuo jousimiehet tekevät sillä 30-40 nuolta/vuoro.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Haluuko joku selventää minullekin joskus noita kääpiöitä? Kaikki sanoo, että Chalice velho on ihan imb4, mutta emmää vaan tii mitä sikaa semmoisessa kaverissa on. Tauruskin on kallis lentävä ukkeli, joka osaa tapella, mutta kun ratsastaja ei, tulee semmoinen Dragon Mage fiilis mieleen. DM:hän ei ole mikään kova äijä vaikka lohikäärme Hero-puolelta saapuukin liihottelemaan kentälle.

Kdai on varmaan semmoinen Abo tai Terrorgheist, joka on kovis vain erikoissääntöjensä kanssa. Pisteitä niin paljon ja statitkaan, mitkä ikinä ovatkaan, eivät oikein vakuuta välttämättä. Mutta kun se Terrori kirkuu... Ja Abolla on 3d6A S6 ja herää takaisin täysiin wuundeihinsa kun kuolee... Kdai kai sitten kanssa tekee jotain jännää. Aurinko "et saa LOS" merkinnällä boundina lv3 tai jotain muuta kivaa.´

Kuka voittaa liigan, niin mie kannustan Tomia. Ainoo, jolla on kunnollinen lista tehtynä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Gerazu

(Alustavasti ainakin) Jos joku haluu nähdä kuinka tomin bretit kaatuu niin lauantaina pelikaupalla pelataan 10-15 välillä.

Toisaalta me kaikkihan tiedetään miten se päättyy ;)
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Eikä tiedetä, kukaan täällä ei tiedä miten noi kääpiöt oikeasti toimii. Mutta juu mun tappioon, ehkä, tosin kuten aina ennen lähen yrittämään jotain muuta kuin sitä 0 tulosta.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

No eipä ole hääppösiaä chaos kääpiöitä, jos brettien kaatamiseen tarvitsevat 5h aikaa ;)
Yritän raahautua paikanpäälle mikäli vain ehdin salibandy pelin jälkeen... Muutamat maalit kun pitäisi welffejäkin varten ostella niin menisi siinä samassa sitten.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Tom11. Mul o rahaa sus kii!

Elä petä!
- Sinitähti
syrja

El Capitan kirjoitti:Haluuko joku selventää minullekin joskus noita kääpiöitä? Kaikki sanoo, että Chalice velho on ihan imb4, mutta emmää vaan tii mitä sikaa semmoisessa kaverissa on. Tauruskin on kallis lentävä ukkeli, joka osaa tapella, mutta kun ratsastaja ei, tulee semmoinen Dragon Mage fiilis mieleen. DM:hän ei ole mikään kova äijä vaikka lohikäärme Hero-puolelta saapuukin liihottelemaan kentälle.

Kdai on varmaan semmoinen Abo tai Terrorgheist, joka on kovis vain erikoissääntöjensä kanssa. Pisteitä niin paljon ja statitkaan, mitkä ikinä ovatkaan, eivät oikein vakuuta välttämättä. Mutta kun se Terrori kirkuu... Ja Abolla on 3d6A S6 ja herää takaisin täysiin wuundeihinsa kun kuolee... Kdai kai sitten kanssa tekee jotain jännää. Aurinko "et saa LOS" merkinnällä boundina lv3 tai jotain muuta kivaa.´

Kuka voittaa liigan, niin mie kannustan Tomia. Ainoo, jolla on kunnollinen lista tehtynä.
Mitäs sää halluut tietää? No ensinnäkin käpsä velhoa ja dragonmagea ei voi verrata. Tuo velho niinkuin kaaoksen yleensäkin osaa myös hiukka käyttää miekkaa ws 5 s4 t5 a3 ja tietty panssari optiot päälle. Taurus nyt muuten perusmörkö pikku lisäjutuilla. Chalisella saa vähän muuteltua taika noppia

Ja se dark mace tekee vain kerran pelissä auto woundin b2b oleviin
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mie meen kattoon kauppaan ylihuomenna sen pelin. Ihastelen silloin sitten mitä kaikkea kivaa se maagi saakaan aikaiseksi. Ihan mälsää kuitenkin, että maagi osaa tapella. Hyh. Sellaisen wannabe maagin kuten Firebellyn voin vielä ymmärtää, mutta jooh.
- Sinitähti
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

Ville Ylipaasto
Lizardmen

Lords:
Slann Mage-Priest: (lore of light),focus of mystery, the focused rumination, the becalming cocitation, bsb, standard of discipline, dragonbane gem, dispell scroll 445p
Heroes:
Saurus Scar-Veteran: shield, gambler's armour, burning blade of sotek, ironcurse icon 133p
Saurus Scar-Veteran: light armour, shield, dragonhelm, bane head, sword of the hornet 143p
Core:
28 Saurus Warriors: fc 338p
28 Saurus Warriors: fc 338p
11 Skink Skirmisher: 77p
10 Skink Skirmisher: 70p
Special:
20 Saurus Temple Guard: fc, lichebone pennant, 370p
5 Chameleon Skinks 60p
Rare:
Salamander Hunting Pack 75p
Salamander Hunting Pack 75p

Ancient Stegadon 275p

2399p
Viimeksi muokannut Hapid, To 29.11.2012 22:43. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Gerazu

Nonnih, sieltä tuli sarvikuono, aikamoista, mieluummin silti tätä vastaan kun ekaa höttöhelvettiä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

hyvän näköinen lista ei hirveästi yli määräistä =)
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

paljon jäi sellaista rannoille mitä olisin halunnut listaan mahduttaa. kokeillaan ny tämmöstä. jos tulee pelkkiä häviöitä niin lainaan tou84:n sanoja "se on voi kyynel".
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”