Porin Pelikauppa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Porin Pelikauppa
Hartsa Hartsa, eläs ny noin sano. Mitäs ne sun shermanit sun muut on? Aivan, tankkeja.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Joo kyllä :) mutta eivät radio-ohjattavan auton kokoisia. Voisihan sitä piruuttaan osallistua FoW figulla kyllä :) hyvä idis. Saa nähdä huomataanko sitä edes, niiden kenkälaatikoiden kokoisten vierestä :D
Kalat meni kotio...
Oikein.
Kyllä. Pitää nyt pikkuveljenkin päästä esiin. Mut joo voi olla koomisen näköistä, kun kenkälaatikon kokoisen forgetankin vieres on tulitikkuaskin kokoinen ww2 tankki. Mut hei maalauskisa tuo onkin. Ja monesti pieni on kaunista.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mitääh? Sotujengiko ton maalauskisan voitti? Ihan helvetin siistii. Eihän ne voitot kellekkään random kellarijengin0b0lle kuulukkaan. Meidän jengi on paljo koolimpi.
Lassikaan ei turhaan valvonut sitä maalausyötään. Hyvään tarkoitukseen meni se unirytmin pilaaminen.
Lassikaan ei turhaan valvonut sitä maalausyötään. Hyvään tarkoitukseen meni se unirytmin pilaaminen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Kato ei kellarijenginoboil oo kavereita, joita laittaa äänestään itseään ;)El Capitan kirjoitti:Eihän ne voitot kellekkään random kellarijengin0b0lle kuulukkaan.
Toisaalta ei tämä nyt kauhean kummoiseksi suoritukseksi taida muodostua, kun suurimmalla osalla osallistujista on sotu-käyttis kuitenkin :D Ellei jopa kaikilla mistäs noista parista oudommastakaan naamasta tietää.
Joo aikapitkälti taitaa nikit noilta löytyä. Tero eli snufa tuli muistaakseni toiseksi? Sillä siipi mariinilla. Juha eli tankki oli paikalla (lotr fikulla). siitä yhdestä en tiedä (oliko Lauri) joka paljon tuntui olevan innostunut aposta. Niin en tiedä onko huudellut täällä. Ja pyöri siinä muutama muukin minulle outo naama, eivät tainneet kyl olla kisassa mukana?? En tiedä.
No ite sain ainakin javyrukselle kasvot. En tie tunnistaisinko viel uudelleen. Aika kivasti oli kyl äänestäjiä jos ykköset sai yhteensä 30 ääntä. Et hyvää edistystä. Nyt on hiukan tietty myöhästä mut tuolla ois ollu hyvä mainostaa uutta seuraa. Tuli näin jälkeen mieleen.
Mut nyt fabailijat kans herätys! Ollu hiukan liikaa 40k painotteista nuo osallistumiset. Ville heittää höyrytankin kehiin ja muutkin osallistumaan. Kyllä fabasta löytyy hyvää mörköä tms aiheeseen liittyvää settiä.
No ite sain ainakin javyrukselle kasvot. En tie tunnistaisinko viel uudelleen. Aika kivasti oli kyl äänestäjiä jos ykköset sai yhteensä 30 ääntä. Et hyvää edistystä. Nyt on hiukan tietty myöhästä mut tuolla ois ollu hyvä mainostaa uutta seuraa. Tuli näin jälkeen mieleen.
Mut nyt fabailijat kans herätys! Ollu hiukan liikaa 40k painotteista nuo osallistumiset. Ville heittää höyrytankin kehiin ja muutkin osallistumaan. Kyllä fabasta löytyy hyvää mörköä tms aiheeseen liittyvää settiä.
Eikös maalaus kilpailujen idea lähinnä ole se että sinne maalataan nimen omaan figu eikä viedä valmiiksi maalattua? Itselläni kun tuo maalaus tahti on todella hidasta niin tuntuu lähes mahdottomalta pysyä noissa aikatauluissa. Toki perus simppelillä figulla tuo onnistuisi mutta 10€ osallistumismaksu perus figulla ei oikein inspiroi itseäni, erikoisemmalla figulla jossa on enemmän yksityiskohtia jopa minullakin olisi mahdollisuuksia hieman muuhunkin kuin peräpään sijoituksiin. Tosin ei noita maalauskisoja pidä ajatella vain voiton kannalta vaan enemmänkin yhteisön hyväksi toimimisella.
Katsotaan jos rohkenen seuraavaan kilpailuun ottamaan osaa.
Katsotaan jos rohkenen seuraavaan kilpailuun ottamaan osaa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kauhea miettiminen ja arpominen että minkä hahmon ottaa työnalle seuraavaa kisaa varten vaihtoehtoja kun on sellaset 6 minimissään.
Siihen vielä päälle muut maalaukset niin alkaa olla aikataulut tiukalla että saa mahdutettua sovittuun takarajaan
Siihen vielä päälle muut maalaukset niin alkaa olla aikataulut tiukalla että saa mahdutettua sovittuun takarajaan
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Osallistumismaksu on muuten alustavien huhujen mukaan vain 5 euroa TAI kaupalta ostettu tankkimörkö, josta saa 5e alennusta. Tämä ei ole vielä virallista, mutta tähän suuntaan puhuttiin. Saattaa olla myös 6 euroa, että saa paremmin palkinnon myös äänestäjille arvottavaksi. Mut siis katsellaan mihin hiovat yksityiskohdat lopulta.
Täytyy muuten sanoo, et tänään oli kunnon pelikauppaan kuuluvaa meininkiä! Tiskillä pelas mtg tms korttia 4-5 hemmoa, Isolla pöydällä meni faba peli ja 3 BB matsia vieressä. Ja lisäksi muutama hengaili ja viisasteli(siis minä) muuten vaan paikalla. Tämä on sitä mitä itse olen kaivannutkin. Huomasin myös, et melkoisesti oli tullut figua lisää hyllyille. Hyvä hyvä.
Kiva kuulla, että pirteetä meininkiä jossain päin. :)
Multa menee/meni nyt ohi toi maalauskisan tuloslaskenta. Heittäkääs inffoa tännekin. Et tiedetään montako ääntä kardi sai :D
- Kardinaali
- Viesti:
Saat Syrja sen kuulostamaan siltä ihankuin lafka olisi kutsunut ihmisiä koolle tai muulla tavalla informoinut koko kisan olemassaolosta?
No eikös ne sit oo. Kyl mä käsitin et ois hienot juhlallisuudet ja fanfaarit....No, ehkei tämä nyt mennyt ihan kuin siellä strömssöössä
Itse en ehtinyt äänestämään. Figutkin näin lähinnä kuvista. Kardinaalilla oli komean näköinen nappula. Ja vaivannäöstä jo pelkästään varmaan ansaitsisi voittaa. Vaikka mulla tietenkin noin lahjakkuutta ajatellen selkeä ykkönen.
Kalat meni kotio...
Tällä kertaa minä puolestani muistin ääneni antaa.
Jos nyt jotain rakentavaa palautetta yrittäisi tässä pelikaupalle antaa niin äänestystä olisi hyvä mainostaa itse liikketiloissa vaikkapa A4:sen kokoisella lappusella, pelkät numerolaput eivät välttämättä kerro perus kävijälle että figuja voisi äänestää.
Esillepano olisi voinut olla parempi, toki tässä on huomioita että liiketilat ovat hyvin rajalliset (tiskin viereen vitriiniin on varmasti se paras mahdollinen paikka mutta nyt kilpailufigut hukkuivat hieman tavara massan sekaan, ainakin minun mielestäni).
Jos nyt jotain rakentavaa palautetta yrittäisi tässä pelikaupalle antaa niin äänestystä olisi hyvä mainostaa itse liikketiloissa vaikkapa A4:sen kokoisella lappusella, pelkät numerolaput eivät välttämättä kerro perus kävijälle että figuja voisi äänestää.
Esillepano olisi voinut olla parempi, toki tässä on huomioita että liiketilat ovat hyvin rajalliset (tiskin viereen vitriiniin on varmasti se paras mahdollinen paikka mutta nyt kilpailufigut hukkuivat hieman tavara massan sekaan, ainakin minun mielestäni).
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Kardinaali
- Viesti:
Ei oo tainnut viimeisimmästä maalauskilpailusta kuulua mitään? Äänestyksen loppumisestakin on jo toista viikkoa. Oman figuurini hain heti pois, vitriiniä täyttämästä. Silloin viime BB-lauantaina Juha vaan tuumi "tarvis varmaan ne äänetkin joskus laskea". :D
Kuulin eilen villin totta olevan huhun, että rauhis on laskenut äänet nyt, mutta heikäläinen on tuolla suuren maailman pelikaupoissa parhaillaan kiertämässä, joten vois kuvitella, että tuloksia tulee, kun hän palaa porin kamaralle.