Aivan samaa mieltä, Erath Shaker ilman etulevyä ja oikein maalattuna on nätti! Lähitaistelu aseista voisi olla hienoin Space Wolffien Dredin lähis ase. Joku sano tossa vitsillä, että lasgun on hieno. Mutta sehän on yksi hienoimmista aseista mitä 40k:ssa on, varsinkin vanha tinanen malli.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Olen tekemässä parasta asetta! Kuhan saisin jostain kaksi snotlingia...*mutisee*
1.Fanaatikon piikkipallo
2.Saurusten piikki kepukka
3.Ungrim Ironfistin iso kirves
Vastaan tähän jo toisen kerran koska mielipiteet muuttuvat .
40K: Typhuksen "viikate".
FB: Nulnin tienviitta tjsp. (ks. Giant) ja Khalidan kärmes sauva.
TranssiApina kirjoitti:Mun mielest ne Drazharin Dismbellow bladesit (tai jotain sinne päiv :lol:) on aika makeet! semmoset millä nopeesti sivaltaa päät poikki typeriltä Dark Eldareiden vastustajilta
Yhdyn ehdottomasti. Tosin petyin vähän aikaa sitten, kun huomasin että kyseiset aseet on "veitset"... Olin luullut, että ne ovat heinäsirkkamaiset osat kättä.
-pronssikivi/Zambas-
GW:n kotisivut ovat kuin diablo: joka kerta kuin aloitat uuden seikkailun niin sinulle on luotu uusi sattumanvaraisesti tehty labyrintti missä vielä suurinosa poluista ei edes johda mihinkään...