40k/FB-pelaajia Kotka-Loviisa-Porvoo-akselilla?
40k/FB-pelaajia Kotka-Loviisa-Porvoo-akselilla?
Heippa
Silloin joskus, kun aloittelin figujen parissa, oli sekä Kotkassa että Porvoossa omat pienet peliporukkansa, vaan miten on nyt asian laita? Ite asun Loviisassa, eli ihan yhtenään ei kehtaa tulla käymään mutta pitäisihän sitä välillä pelatakkin... Mulla ei (vielä) omia pelipöytiä jne ole, figuja sitten senkin edestä. Porvoossa taitaa olla jonkinmoinen figukauppa vieläkin, vai joko se meni nurin kun PKP siitä luopui? Jokatapauksessa, mitä lähempänä Loviisaa asut, sen hienompi, pitäkää itsestänne ääntä :D
SM&BA, HE&WOC
Silloin joskus, kun aloittelin figujen parissa, oli sekä Kotkassa että Porvoossa omat pienet peliporukkansa, vaan miten on nyt asian laita? Ite asun Loviisassa, eli ihan yhtenään ei kehtaa tulla käymään mutta pitäisihän sitä välillä pelatakkin... Mulla ei (vielä) omia pelipöytiä jne ole, figuja sitten senkin edestä. Porvoossa taitaa olla jonkinmoinen figukauppa vieläkin, vai joko se meni nurin kun PKP siitä luopui? Jokatapauksessa, mitä lähempänä Loviisaa asut, sen hienompi, pitäkää itsestänne ääntä :D
SM&BA, HE&WOC
-
skeletorlord
Re: 40k/FB-pelaajia Kotka-Loviisa-Porvoo-akselilla?
moro.
Porvoossa on vieläkin pelikauppa (nimi vaihtunu pkp:stä ppk:hon eli porvoon pelikauppa).mihin saa ja kannattaakin tulla pelaamaan.
Minä itse toimin porvoossa tällähetkellä warhammer turnaus/liiga järjestäjänä. Vaikka porvoossa pelataan enemmän liigaa kuin turnauksia.
Varmaan Helmikuussa tai tän kuun lopussa järjestetään seuraava liiga.
Mutta joo jos haluat pelata figuilla ota yhteyttä minuun (ollaan tavattu henkilökohtaisesti monta kertaa,lahdessa ja porvoossa.)yksityisvietillä niin sovitaan peliaika, mulla on tällä hetkellä hyvin aikaa ku olen saikulla helmikuun loppuun.
Porvoossa on vieläkin pelikauppa (nimi vaihtunu pkp:stä ppk:hon eli porvoon pelikauppa).mihin saa ja kannattaakin tulla pelaamaan.
Minä itse toimin porvoossa tällähetkellä warhammer turnaus/liiga järjestäjänä. Vaikka porvoossa pelataan enemmän liigaa kuin turnauksia.
Varmaan Helmikuussa tai tän kuun lopussa järjestetään seuraava liiga.
Mutta joo jos haluat pelata figuilla ota yhteyttä minuun (ollaan tavattu henkilökohtaisesti monta kertaa,lahdessa ja porvoossa.)yksityisvietillä niin sovitaan peliaika, mulla on tällä hetkellä hyvin aikaa ku olen saikulla helmikuun loppuun.
Threadomancya, mutta kun kerran sotutietojen perusteella Loviisassa edelleen kämppäät. Muutan kesällä Porvooseen. Fabakytkoo ei nappaa, mutta tavanomaiset skirmishklassikot löytyy edelleen, jos sulla vielä figut löytyy.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mua ei ainakaan haittaa, sen verran kuollutta on että kaikki mainos kelpaa :) Fabakytkoo on edelleen tosin se juttu, myin helldoradot pois. Confro-cynwällejä on edelleen jossain rasiassa sängyn alla, charrut on tosin pistetty jo fabaan ja jotain myyty pois ja motivaatio siihen peliin lähentelee lukua 0...
Härski puffi stalkkereille: tule coniin katsomaan mitä kaikkea on myös tarjolla! http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 2&t=101518 (joo mä tiedän että kävit jo kommentoimassa tätäkin ketjua)
Suosittelen tosiaan katsomaan tuolla Carnevalea. Se on vain jotenkin niin kummallisen hieno, säännöt monipuolisuudeltaan mielestäni C2:n tasoa (säännöt mm. uimiselle, parkourille ja gondoleille), figut kohtuuhienoja ja siinä on lonkerohirviöitä sekä sammakkomiehiä. Pelaa myös kohtuunopeasti.
Suosittelen tosiaan katsomaan tuolla Carnevalea. Se on vain jotenkin niin kummallisen hieno, säännöt monipuolisuudeltaan mielestäni C2:n tasoa (säännöt mm. uimiselle, parkourille ja gondoleille), figut kohtuuhienoja ja siinä on lonkerohirviöitä sekä sammakkomiehiä. Pelaa myös kohtuunopeasti.
Täällä yksi Porvoolainen FaBattaja. Oberon jo tunteekin mutta muillekin mainosta että ei täällä zombeja olla.
My will be done!
Pahoittelut threadNecrosta mutta tässä ois 1 porvoolainen faban pelaaja (melko uusi vielä) joka on kanssa aloittelemassa myös tota 40 tonnista.
Kommentoidaan tuota uppia nyt vielä. Eli jos kiinnostaa tyypata jotain muutakin figupeliä vaihteeksi, niin mulle YV, niin voin pelejä mielellään esitellä. Valikoimiini kuuluu Epic: Armageddon, Carnevale, Hell Dorado, Eden, Malifaux, Confrontation, WHH: Great War. Kaikkiin noihin löytyy vähintään 2 armeijaa ja demotan mielelläni. Pääpelinäni on siis tällä hetkellä Carnevale, mutta muutkin käyvät.
Lisäksi harkitsen vakavasti 40k:n aloittamista uudelleen Genestealer Cultists -poppoolla (kaamoksen kultistisääntöjä käyttäen), mutta siihen ei ole tuoreinta edikkaa tai armybookkiakaan vielä olemassa - lähinnä muutama oldskool metallifigu, mutta tämä on lähinnä backup-plan.
Lisäksi harkitsen vakavasti 40k:n aloittamista uudelleen Genestealer Cultists -poppoolla (kaamoksen kultistisääntöjä käyttäen), mutta siihen ei ole tuoreinta edikkaa tai armybookkiakaan vielä olemassa - lähinnä muutama oldskool metallifigu, mutta tämä on lähinnä backup-plan.
http://doupe.zive.cz/files/tmp/Unicorn/ ... omancy.jpg
Nostetaan tätä ketjua taas pikkasen välillä. Vaikka täällä pelikauppa onkin olemassa, niin piirit taitavat olla sen verran sisäänpäinlämpiävät, että kylään muuttavilla saattaa olla vaikea päästä mukaan. Mainittakoot, että vaikka täällä kohta vuoden olenkin asunut, en ole paikallisten kanssa kertaakaan pelannut, joskin tästä voi enemmän syyttää sitä, että itseäni ei hotsita fabakytkoo ja Pelikaupan linja on, ettei siellä voi demottaa muita pelejä kuin niitä, mitä siellä on myynnissä.
Jos täältä kuitenkin tosiaan löytyy veteraanikaartin pelaajia, jotka tämän ketjun erehtyvät bongaamaan, eivätkä välttämättä pelaile pelikaupan puolella tai uusia pelaajia jotka haluavat kokeilla jotain muutakin kuin GW/Mantic -kamaa, niin multa löytyy tilat, maastot, säännöt ja figut.
Nostetaan tätä ketjua taas pikkasen välillä. Vaikka täällä pelikauppa onkin olemassa, niin piirit taitavat olla sen verran sisäänpäinlämpiävät, että kylään muuttavilla saattaa olla vaikea päästä mukaan. Mainittakoot, että vaikka täällä kohta vuoden olenkin asunut, en ole paikallisten kanssa kertaakaan pelannut, joskin tästä voi enemmän syyttää sitä, että itseäni ei hotsita fabakytkoo ja Pelikaupan linja on, ettei siellä voi demottaa muita pelejä kuin niitä, mitä siellä on myynnissä.
Jos täältä kuitenkin tosiaan löytyy veteraanikaartin pelaajia, jotka tämän ketjun erehtyvät bongaamaan, eivätkä välttämättä pelaile pelikaupan puolella tai uusia pelaajia jotka haluavat kokeilla jotain muutakin kuin GW/Mantic -kamaa, niin multa löytyy tilat, maastot, säännöt ja figut.
Himassa itsekin pelaillut pääasiallisesti, vaimon riemuksi keittiön hikisessä ahtaudessa. :)
Faba nyt on tällä hetkellä se ainoa, tosin kellarista löytyy Mordheim-rauniot ja Skavenit, mercenariet ja maalaamattomat Sisterit.
Tuntuu tosiaan että (broidia lukuunottamatta) Porvoon fabattajat ovat kadonneet jonnekin kaukoitään. 40K kyllä näkyy mutta se taas ei itseäni kiinnosta karvan vertaa. :/
Faba nyt on tällä hetkellä se ainoa, tosin kellarista löytyy Mordheim-rauniot ja Skavenit, mercenariet ja maalaamattomat Sisterit.
Tuntuu tosiaan että (broidia lukuunottamatta) Porvoon fabattajat ovat kadonneet jonnekin kaukoitään. 40K kyllä näkyy mutta se taas ei itseäni kiinnosta karvan vertaa. :/
My will be done!
Toistan tarjoukseni. Jos kiinnostaa testata esim. Carnevalea, niin figut+maastot+tilat löytyy. Pistä YV:nä kyselyä, jos kiinnostaa.
hyvä jos täältäpäinki löytyy peliporukkaa ku kotkan fantasiapelit muutti lahteen. ei taho oikee meille nuorille löytyy peli seuraa. ite pelaan 40K:ta
Onhan Taus'kille jo mainostettu FB:n puolella olevaa ryhmää johon voipi koittaa liittyä ja sitä kautta kysellä muilta kotkalaisilta peliseuraa? Parilla kolmella pelaajalla taitais olla kotonaan pelipöytiä, ja yks ois näillänäkymin vakinaisempaa pelipäivää suunnittelemassa...
Tein vielä hieman tarkemmin aluetta rajaavan fb-ryhmän Itä-Uudenmaan alueelle (katsoo josko tämä oikeasti starttaa minnekään).
https://www.facebook.com/groups/431766893597655/
https://www.facebook.com/groups/431766893597655/
*dark evil threadomancy*
Ajattelin nyt nostaa ketjun sotun syövereistä taas hetkeksi aikaa esiin.
FB-ryhmä on edelleen olemassa ja siellä on jonkin verran jäseniäkin, mutta jos nyt sotun puolella on porukkaa Sipoo-Porvoo-Loviisa -akselilla, jotka eivät vielä ryhmään kuulu ja/tai etsivät peliseuraa, niin kannattaa huudella.
Isoin suosio fabakytkoolla, mutta ilmeisesti Dropzone Commanderiakin jonkin verran aktiivisesti pelataan.
Ajattelin nyt nostaa ketjun sotun syövereistä taas hetkeksi aikaa esiin.
FB-ryhmä on edelleen olemassa ja siellä on jonkin verran jäseniäkin, mutta jos nyt sotun puolella on porukkaa Sipoo-Porvoo-Loviisa -akselilla, jotka eivät vielä ryhmään kuulu ja/tai etsivät peliseuraa, niin kannattaa huudella.
Isoin suosio fabakytkoolla, mutta ilmeisesti Dropzone Commanderiakin jonkin verran aktiivisesti pelataan.