Uudet julkaisut
-
Der Dexter
Re: Uudet julkaisut
on kanssa vähäsen kompensoinut noitten olkapäitten kanssa, todennu vissiin että on häviämässä skabaa eVladille ja hyperionille...
Aliquando Insanire Iucundum Est
ootas vlad4:ää :D se on tommoses kärrys sen takii et muuten ne shoulderpädit ei mahtuis samalle baselle sen kans...Der Dexter kirjoitti:on kanssa vähäsen kompensoinut noitten olkapäitten kanssa, todennu vissiin että on häviämässä skabaa eVladille ja hyperionille...
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Vain jos se on kahden Konquestin vetämän Gun Carriagen päällä hevosensa kanssa.santso kirjoitti:ootas vlad4:ää :D se on tommoses kärrys sen takii et muuten ne shoulderpädit ei mahtuis samalle baselle sen kans...Der Dexter kirjoitti:on kanssa vähäsen kompensoinut noitten olkapäitten kanssa, todennu vissiin että on häviämässä skabaa eVladille ja hyperionille...
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
http://www.twitch.tv/privateerpress
Iron Gauntlet -finaali alkoi juuri. Keith Christianson (eAspy) vs joku random Kallus.
Iron Gauntlet -finaali alkoi juuri. Keith Christianson (eAspy) vs joku random Kallus.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- GreenMeanie
Lasketaanko se että voittaa eAspyllä ajalla voitoks yleensäkää?TheEmu kirjoitti:http://www.twitch.tv/privateerpress
Pakko editoida vielä se, että toisin kuin koko PPn foorumit, en ole tosissani. Rupes ihan hävettää kun luki noiden juttui.
Viimeksi muokannut GreenMeanie, Ma 03.06.2013 17:24. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
eReznik on kyllä eeppisen näköinen kuvassa. Toivottavasti figu on samaa luokkaa. Ja vielä jos säännötkin olisi pelattavat, niin tostahan voisi vaikka innostua.
Mä väitän, että näin tässä viestissä jotain mainintaa pHaleysta! =)GreenMeanie kirjoitti:Lasketaanko se että voittaa eAspyllä ajalla voitoks yleensäkää?TheEmu kirjoitti:http://www.twitch.tv/privateerpress
Pakko editoida vielä se, että toisin kuin koko PPn foorumit, en ole tosissani. Rupes ihan hävettää kun luki noiden juttui.
Mut joo kandee toi kattoa. Tossa itse asiassa Keith pelasi aika lailla hyvin (no kaipa jotain pitää osata, et voittaa...), mut vastustajalla oli saumat. Tää ei vaan osannu selvitä eGaspyn featista riittävän pienillä tappioilla, mikä toki on vaikeaa. Tossa pelissä kylläkin olisi voinut olla mahdollista.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- GreenMeanie
Joo. Ei must ollu mitenkään selvästi tulossa se charge (?) ja muut mitä se puuhaili sillä gaspyllä fiittivuorolla (ja ennenki). Ehkä nyt osaan valmistautuu paremmin mitä sit on vastas KUN oon jonku ison conin finaalipöydäs.Celebdae kirjoitti:Blaa blaa, säännöt, tosiasiat, blaa blaa
Mietin siis koko pelin et miks ihmees se ei pelannu sen pHaley listaa, eik se ois ihan selvä tossa, pitäishän seinän kans pärjää eHalellekki? Selostus kuitenki puhu sen feoralistasta kuitenki vaan 4 sekunnin välein eikä pHaleyt mainittu varmaan ikinä.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
No mitä ne selostajat tästä pelistä tietää? Jotain random-urpoja..GreenMeanie kirjoitti:Mietin siis koko pelin et miks ihmees se ei pelannu sen pHaley listaa, eik se ois ihan selvä tossa, pitäishän seinän kans pärjää eHalellekki? Selostus kuitenki puhu sen feoralistasta kuitenki vaan 4 sekunnin välein eikä pHaleyt mainittu varmaan ikinä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mistä sä keksit ton pHaley-listan? Iron gauntlet on kaks listaa ja toisella oli Kallus/eFeora ja toisella eGaspy/eHaley.GreenMeanie kirjoitti:Mietin siis koko pelin et miks ihmees se ei pelannu sen pHaley listaa, eik se ois ihan selvä tossa, pitäishän seinän kans pärjää eHalellekki? Selostus kuitenki puhu sen feoralistasta kuitenki vaan 4 sekunnin välein eikä pHaleyt mainittu varmaan ikinä.Celebdae kirjoitti:Blaa blaa, säännöt, tosiasiat, blaa blaa
Niin ja pitää toki sanoa, että tossa kommentoinnissa Will tuntu olevan suht pihalla mitä eGaspy kykenee tekemään. Ihan esimerkkinä vaikka se feattivuoro "eikö se aiokaan dominoida" ja aiemmin "kanan wrecki on hyvässä paikassa Kallus-pelurin kannalta". Jepjep.
Mua ahisti ku selostajat ei tienny miten jutut toimii (blood witchien minifeat, aspyn feat). Luvittelis ett tommoset ihmisrt ku suunnittelee peliä eteenpäin muistais jutut...
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Mulle jäi aika vahva käsitys, että Will (joka oli enemmän äänessä) oli kohtalaisen pihalla, mutta DC sitten kyllä tiesi, kun ääneen pääsi. Pientä lohtua siis. En nyt toki ihan joka kommentista muista kuka sanoi mitä.TheEmu kirjoitti:Mua ahisti ku selostajat ei tienny miten jutut toimii (blood witchien minifeat, aspyn feat). Luvittelis ett tommoset ihmisrt ku suunnittelee peliä eteenpäin muistais jutut...
Mulla on kyl aina eAspyä pelatessa semmonen fiilis et pelin kehittäjät ei oo nyt ymmärtäny jotain juttua tässä...TheEmu kirjoitti:Mua ahisti ku selostajat ei tienny miten jutut toimii (blood witchien minifeat, aspyn feat). Luvittelis ett tommoset ihmisrt ku suunnittelee peliä eteenpäin muistais jutut...
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
- Ihme_apina
Wordpetskules kirjoitti:
Mulla on kyl aina eAspyä pelatessa semmonen fiilis et pelin kehittäjät ei oo nyt ymmärtäny jotain juttua tässä...
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Missä on tykkäys-nappula?petskules kirjoitti:Mulla on kyl aina eAspyä pelatessa semmonen fiilis et pelin kehittäjät ei oo nyt ymmärtäny jotain juttua tässä...TheEmu kirjoitti:Mua ahisti ku selostajat ei tienny miten jutut toimii (blood witchien minifeat, aspyn feat). Luvittelis ett tommoset ihmisrt ku suunnittelee peliä eteenpäin muistais jutut...
Ei sillä, oli ihan mielenkiintoinen matsi, selostajat nyt oli mitä oli.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Satyyrit tulee kolmen (muovisena) boksina. Realistinen aikataulu ensi vuodeksi..?

Eipä tainnut olla vielä näitä tässä ketjussa. Jakelen tuolta PP:n Cryxi-foorumeilta. Isohkoja kuvia niin laitetaan vain linkit.
http://farm6.staticflickr.com/5321/8908 ... 859f_o.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3833/8908 ... b89c_o.jpg
Ylemmässä siis mitä ilmeisemmin Bane Cavalrya, mutta alempi on hieman mysteeri. Villejä veikkauksia?
http://farm6.staticflickr.com/5321/8908 ... 859f_o.jpg
http://farm4.staticflickr.com/3833/8908 ... b89c_o.jpg
Ylemmässä siis mitä ilmeisemmin Bane Cavalrya, mutta alempi on hieman mysteeri. Villejä veikkauksia?
jos bane cavalryllä on miekat, niin ei varmaan reachiä (hyvä). Toi alempi on joku soolo varmaan.
Kyyyl kai ny pitkässä miekassa voi reachi olla.
Ton soolon (?) taustalla näkyy mäkkäreitä. Oisko se sitten joku perus Desperate Pace, Power Swell, Force Barrier -kitti mitä toi vois jakaa. Oisko UA yhteen unittiin vai kaikille commandilla (luonnollisesti 10). Nii osumabuffin mäkkärit viel tartti ett oisko tohon päälle sit vielä vaikka (vaan) minifiittinä Gangi (ala Retri Halberdiers).
Kaks pinnaa vois olla vähän kallis, oisko pinna sit sopiva hinta? Kuitenki puhutaan halvan unitin buffi-UAsta/soolosta.
... :(
Ton soolon (?) taustalla näkyy mäkkäreitä. Oisko se sitten joku perus Desperate Pace, Power Swell, Force Barrier -kitti mitä toi vois jakaa. Oisko UA yhteen unittiin vai kaikille commandilla (luonnollisesti 10). Nii osumabuffin mäkkärit viel tartti ett oisko tohon päälle sit vielä vaikka (vaan) minifiittinä Gangi (ala Retri Halberdiers).
Kaks pinnaa vois olla vähän kallis, oisko pinna sit sopiva hinta? Kuitenki puhutaan halvan unitin buffi-UAsta/soolosta.
... :(
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
http://privateerpressforums.com/showthr ... ost2088458
TEPi ampuu 2+X kertaa missä X on taka-arcissa olevien servitorien määrä, eikä sitä spekuloitua 2(1+X) kertaa.
TEPi ampuu 2+X kertaa missä X on taka-arcissa olevien servitorien määrä, eikä sitä spekuloitua 2(1+X) kertaa.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "