"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GW verkkokauppa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Zere
Peliporukkavalvoja

Re: GW verkkokauppa

Viesti Kirjoittaja Zere »

The Captain kirjoitti:Juhannusaattona tilasin, tänään tupsahti postilaatikosta, eli kaksi arkipäivää + viikonloppu välissä kesti matka Nottinghamista Kouvolaan. Postikulut olivat kyllä shokeeraavat 9,30 puntaa, mikä oli lähes tilaamani blisterin arvon verran. Toisaalta ko. tuotetta löytyy jo eBaysta kolminkertaiseen hintaan "rare OOP" -tageilla koristeltuna, niin että edukkaammaksi tuli suoraan sylttytehtaalta tilaaminen kumminkin.
Ovatko nostaneet postejaan vai oliko joku erikoisempi lähetystapa? Itse maksanut aikanaan (vuoden sisään) 5€.
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Zere kirjoitti: Ovatko nostaneet postejaan vai oliko joku erikoisempi lähetystapa? Itse maksanut aikanaan (vuoden sisään) 5€.
Ihan normaalipostina. Lieneekö sitten jokin Collector's bonus tuossa hinnassakin, tai rangaistus vain yhden blisterin tilaajalle (tai sitten niiden verkkokauppakin jo tunnistaa minut)? Ensin se tarjosi tuota 9,30 puntaa, ostoskori näyttikin 3 puntaa ja lopulliseen tilaukseen se hyppäsi taas tuohon 9,30:een, joten voi myös olla, että verkkokauppa arpoo toimituskulut. Go figure (pun intended).
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Valagante

Viesti Kirjoittaja Valagante »

The Captain kirjoitti:
Zere kirjoitti: Ovatko nostaneet postejaan vai oliko joku erikoisempi lähetystapa? Itse maksanut aikanaan (vuoden sisään) 5€.
Ihan normaalipostina. Lieneekö sitten jokin Collector's bonus tuossa hinnassakin, tai rangaistus vain yhden blisterin tilaajalle (tai sitten niiden verkkokauppakin jo tunnistaa minut)? Ensin se tarjosi tuota 9,30 puntaa, ostoskori näyttikin 3 puntaa ja lopulliseen tilaukseen se hyppäsi taas tuohon 9,30:een, joten voi myös olla, että verkkokauppa arpoo toimituskulut. Go figure (pun intended).
Olitko laittanut alueeksesi Suomen? Itse huomasin jossain vaiheessa että jos käytti Britanniaa alueenaan ja postitti silti Suomeen, postikulut pomppasivat jostain syystä paljon normaalia korkeammalle.
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
Flogger

Viesti Kirjoittaja Flogger »

The Captain kirjoitti:Juhannusaattona tilasin, tänään tupsahti postilaatikosta, eli kaksi arkipäivää + viikonloppu välissä kesti matka Nottinghamista Kouvolaan. Postikulut olivat kyllä shokeeraavat 9,30 puntaa, mikä oli lähes tilaamani blisterin arvon verran. Toisaalta ko. tuotetta löytyy jo eBaysta kolminkertaiseen hintaan "rare OOP" -tageilla koristeltuna, niin että edukkaammaksi tuli suoraan sylttytehtaalta tilaaminen kumminkin.
Tulin itse samaan tulokseen, eli tilaan nyt kun vielä voin ennemmin kuin maksan nylkyreille "rariteetti" hintoja myöhemmin. Postimaksuja maksoin kyllä minäkin vain vitosen.
GW:n toimituskuluthan ovat hyvin kohtuulliset verrattuna ForgeWorldiin, jonka postituskulut ovat sitä luokkaa ettei Itellakaan kyllä kehtaisi sellaisia pyytää.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Valagante kirjoitti: Olitko laittanut alueeksesi Suomen? Itse huomasin jossain vaiheessa että jos käytti Britanniaa alueenaan ja postitti silti Suomeen, postikulut pomppasivat jostain syystä paljon normaalia korkeammalle.
Tämä on luultavin selitys. Tyhmä softa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Valagante

Viesti Kirjoittaja Valagante »

The Captain kirjoitti:
Valagante kirjoitti: Olitko laittanut alueeksesi Suomen? Itse huomasin jossain vaiheessa että jos käytti Britanniaa alueenaan ja postitti silti Suomeen, postikulut pomppasivat jostain syystä paljon normaalia korkeammalle.
Tämä on luultavin selitys. Tyhmä softa.
Varmaan GW:n tyyli estää asiakkaita ottamasta etua eri valuuttahinnoista.
Se jolla kuollessaan on eniten leluja, voittaa.
shiwan

Viesti Kirjoittaja shiwan »

^ Olen ymmärtänyt että jos tilaa GW:n omaan liikkeeseen niin postikulut ovat nollassa.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

Joo mut se 5e postikulut vrt 3.5e matkakortillinen aikuisten seutulippu syö senkin edun aika nopeasti.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

^ Suuntaansa. Jos on asiaa stadiin, niin tuo nouto on hyvä idea. Jos ei ole asiaa stadiin, tulee halvemmaksi Itellan kautta. Vai toimittavatko kuriirilla?
Zere
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zere »

Riippuu vähän paketin suuruudesta. Isommat tulee UPS:n kautta ja pienemmät postitse.

Rajaa en osaa sanoa koska isommat itsellä ollut n. 400+ ja pienemmät paria kymppiä.
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia
WHFB: Bretonnia
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”